Gå til innhold

Invitere han til å overnatte? Hvordan?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har datet en super fyr i en mnd nå. Vi har møttes 5 ganger, utrolig fine og innholdsrike dater. God kvalitetstid. Kyssing på 3 date.

Denne helgen skal han komme til meg, lørdag altså. Han må kjøre 1t og 15 min for å komme til meg, og sist han var hos meg en helg ble klokken 02:30 før han dro. Vi var nok litt oppslukte og koste oss såppas at ingen hadde lyst å avslutte kvelden.

Så - i morgen kommer han til meg, vi skal lage mat og se på tv sammen. Kjenner inni meg at det ikke er noe jeg ønsker meg mer enn å våkne med han! Misforstå meg rett, sex er viktig og spennende - men hovedfokuset mitt ligger ikke der på dette stadie. Hadde gjerne gjort det om det føltes naturlig også, men akkurat nå ønsker jeg bare så inderlig at han skal bli over.

Jeg får meg liksom ikke til å spørre: "Vil du overnatte?" Da jeg er så redd for at dette skal høres ut som en renskjæret invitasjon til sex. Jeg kunne fint hatt sex med han nå, men jeg vil ikke fremstå som at det er fokuset mitt. Vil ikke han skal tenke ille om meg, eller ikke ille - men tro at det er derfor jeg spør da! På godt og vondt!

Burde jeg la være å spørre?

Hvis dere synes det er helt innafor nå, hvordan legge det frem uten at det føles feil?

Liker han sååå godt og har virkelig troen på dette så jeg håper så inderlig at noen har noen gode råd her :)

Anonymkode: 88649...7bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i omtrent samme situasjon, og sa noe sånt om at det er lov å overnatte hvis det blir sent som sist. Da slapp han å kjøre hjem så langt midt på natta. Jeg sa det altså ikke rett ut, men åpnet bare for at det var en mulighet hvis han ønsket det :)

Anonymkode: 73ba4...0d4

• Liker 2
Skrevet

Det blir helt naturlig uten at du trenger å spørre når han vil få så lang hjemreise. Bare si når kvelden kommer og du blir trøtt at "skal vi gå å legge oss? :)" 

Hvis du føler deg klar for sex ville jeg fått til en het klinesession i stua "tilfeldig" uten å si noe om overnatting og automatisk hadde dere flyttet dere videre inn på soverommet for å ha sex. 

Hvis du ikke er klar for sex sier du bare når dere har lagt dere at det var koselig å bare ligge ved siden av hverandre og si at du er trøtt og god natt og blir koselig å våkne sammen:) 

Anonymkode: 8a039...d6d

• Liker 4
Skrevet

Jeg føler liksom at det er noe som bør planlegges så han får en sjanse til å ta med seg ting osv. Sånn at det ikke blir en "plutselig" situasjon. Jeg er klar for sex, men ønsker bare ikke han skal sitte med den oppfatningen at "Ja nå har hun lyst å få seg litt", for det er jo ikke det det handler om for min del.

Jeg ønsker bare å få alle de ekstra timene med han, + å våkne med han er noe jeg gleder meg såååå til! :)

Sex er en bonus, om man kan si det sånn?

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler liksom at det er noe som bør planlegges så han får en sjanse til å ta med seg ting osv. Sånn at det ikke blir en "plutselig" situasjon. Jeg er klar for sex, men ønsker bare ikke han skal sitte med den oppfatningen at "Ja nå har hun lyst å få seg litt", for det er jo ikke det det handler om for min del.

Jeg ønsker bare å få alle de ekstra timene med han, + å våkne med han er noe jeg gleder meg såååå til! :)

Tro meg, menn trenger ikke toalettmappe og ekstra skift. De tenker ikke engang på det. De gir faen. Om du så hadde invitert han på en overnattingshelg hadde han ikke tatt med seg noe annet enn kanskje en potetgullpose og nok snus, ikke klær og ting. Før det ble en langvarig rutine at han overnattet ofte. 

• Liker 8
Skrevet

Du kan jo spørre om dere skal dele en flaske vin til maten. Da vet han jo at han må ligge over

Anonymkode: a6737...81c

• Liker 14
Skrevet

"Forresten, hvis du vil sover i natt må du gjerne det! Det ble plutselig litt sent forrige gang😅" Etc.

Det finnes mange måte du kan legge det frem på, uten at det trenger å bli en formell invitasjon:)

Anonymkode: 1105b...d88

• Liker 3
Skrevet

"skal vi ha litt vin og øl til maten?" :) så blir det en naturlig del å si at han kan overnatte ettersom han ikke kan kjøre hjem. 

Anonymkode: 9b8db...b95

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Det blir helt naturlig uten at du trenger å spørre når han vil få så lang hjemreise. Bare si når kvelden kommer og du blir trøtt at "skal vi gå å legge oss? :)" 

Hvis du føler deg klar for sex ville jeg fått til en het klinesession i stua "tilfeldig" uten å si noe om overnatting og automatisk hadde dere flyttet dere videre inn på soverommet for å ha sex. 

Hvis du ikke er klar for sex sier du bare når dere har lagt dere at det var koselig å bare ligge ved siden av hverandre og si at du er trøtt og god natt og blir koselig å våkne sammen:) 

Dette med klinesession!!! Helt enig. Vi mannfolk behøver ikke noe ekstra greier for overnatting. Du kan eventuelt ha en uåpnet tannbørste «gjemt bort inni et skap» eller noe. 

dersom du nevner overnatting i forkant ville jeg som mann ha visst at du ønsket sex

Anonymkode: 453fe...1fb

• Liker 3
Skrevet

Må jo være en naturlig ting å kunne spørre om vin, som flere har nevnt over.

"Det hadde jo vært hyggelig med litt vin til maten, det er mulig for deg å overnatte hvis du også vil dele en flaske med meg".....Done deal!

• Liker 2
Skrevet

Vræææl hvorfor synes jeg dette er så sinnsykt kleint! Jeg er ikke 25 liksom!

Vil bare at ting skal gå riktig for seg med han, og jeg vet at dette er like kleint nå som om 3 dater så hvorfor ikke bare få det overstått liksom!

Jeg får vel bare si noe som at det er plass hos meg om han vil overnatte:) Keep it simple, si at det selvfølgelig er helt opp til han! At jeg har sofa også om han vil, siden det er et stykke å kjøre hjem osv.

Får vel panikk om han plutselig sier: Neida, jeg kan bare kjøre hjem jeg!

#slitenavmegselvmerkerjeg hehe

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vræææl hvorfor synes jeg dette er så sinnsykt kleint! Jeg er ikke 25 liksom!

Vil bare at ting skal gå riktig for seg med han, og jeg vet at dette er like kleint nå som om 3 dater så hvorfor ikke bare få det overstått liksom!

Jeg får vel bare si noe som at det er plass hos meg om han vil overnatte:) Keep it simple, si at det selvfølgelig er helt opp til han! At jeg har sofa også om han vil, siden det er et stykke å kjøre hjem osv.

#slitenavmegselvmerkerjeg hehe

Nei, for måten du skriver på og hvor flaut du syntes det er å spørre om daten din skal overnatte, tyder på at du er yngre. 

Kjente jeg ble litt fornærmet av den setningen der, jeg er selv 25, og jeg syntes ikke sånt er flaut. Tenåringer synes sånt er flaut. 

Anonymkode: 61c9e...0ec

• Liker 5
Gjest Dævendøtte
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer garantert ikke til å skje ;)

Skrevet

Haha sikkert ikke, men man vet aldri! Dette er virkelig en fin fyr som jeg bare vet utifra samtaler osv er ute etter noe mer enn bare en natt. Så derfor er dette ekstra vanskelig hehe!

3 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Det kommer garantert ikke til å skje ;)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid en pakke med tannkoster ståenes i skapet. Ikke egentlig pga. overnattingsbesøk, mer «greit å ha» om jeg trenger en ny eller skal ut å reise eller..., men om du har det så trengs ikke noe særlig mer. Det går fint an å bruke samme klær neste dag. Ja man burde skifte undertøy og sånt hver dag, men det er ikke krise å måtte kjøre hjem og tilbringe noen timer ekstra i klærne fra i går :) 

Jeg ville ikke planlgt noe spesifikt på forhånd. Men om det blir naturlig i en samtale å legge til «om det blir like sent som sist så er det mulig å overnatte» eller noe :) 

Anonymkode: d83d5...e75

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for måten du skriver på og hvor flaut du syntes det er å spørre om daten din skal overnatte, tyder på at du er yngre. 

Kjente jeg ble litt fornærmet av den setningen der, jeg er selv 25, og jeg syntes ikke sånt er flaut. Tenåringer synes sånt er flaut. 

Ikke bli fornærmet, jeg fornærmet meg selv om noe! Poenget er at jeg er alt annet enn så ung at jeg burde synes dette er flaut! Så beklager om jeg sa noe feil, overhodet ikke min intensjon:)

Jeg er langt fra en tenåring, og jeg synes dette er litt vanskelig/flaut, rett og slett fordi han betyr så mye!

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha sikkert ikke, men man vet aldri! Dette er virkelig en fin fyr som jeg bare vet utifra samtaler osv er ute etter noe mer enn bare en natt. Så derfor er dette ekstra vanskelig hehe!

Er bare å si at han kan sove over hvis han ønsker det, jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er så kleint for deg. Og jeg er ganske forståelsesfull ;)

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27år og hadde også syntes det var drit flaut! Så... 😬😬

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid en pakke med tannkoster ståenes i skapet. Ikke egentlig pga. overnattingsbesøk, mer «greit å ha» om jeg trenger en ny eller skal ut å reise eller..., men om du har det så trengs ikke noe særlig mer. Det går fint an å bruke samme klær neste dag. Ja man burde skifte undertøy og sånt hver dag, men det er ikke krise å måtte kjøre hjem og tilbringe noen timer ekstra i klærne fra i går :) 

Jeg ville ikke planlgt noe spesifikt på forhånd. Men om det blir naturlig i en samtale å legge til «om det blir like sent som sist så er det mulig å overnatte» eller noe :) 

Jeg har også alltid det:) Så kanskje det er det beste å gjøre!

Spent på hvordan dette blir jeg!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27år og hadde også syntes det var drit flaut! Så... 😬😬

Hehe godt det ikke bare er meg! Føler det er flaut fordi jeg er så utrolig interessert rett og slett! Og så sårt ønsker å gjøre alt riktig med han her!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...