AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 På nett står det at det ikke gjør det. Men han jeg dater nå klør der nede. Har ubalanse bakterier der nede og alt av kjønnssykdommer er utelukket! Erfaringer? Fikk påvist anaerob vaginitt om relevans. Begynner på penicillin idag.. Får partner også dalacin på resept isåfall!? Anonymkode: ab1d2...17f
boblevann Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Hadde brukt kondom uansett siden det bare er en date. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 2 minutter siden, boblevann skrev: Hadde brukt kondom uansett siden det bare er en date. uten tvil..... Anonymkode: 5f50e...f68
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 Tregt svar: Anaerob vaginitt (bakteriell vaginose) og annen vaginitt er ikke regnet som seksuelt overførbart, men jeg ville ikke tatt noen sjanser. Jeg har hørt av lege at det kan føre til irritasjon hos mannlig partner. Om det ikke går over for han burde han oppsøke lege. Anonymkode: eef04...db7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå