AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Del Skrevet 6. september 2018 Hei Kom over kvinneguiden og spør her 😀 jeg maler og tegner bursdag og julekort. Tenkte å begynne selge bildene ,og lurte på om det er noe interesser for dem? Men tanken på hva som selger. Hvilket motiv ville dere ha kjøpt av kort som er malt og tegnet for hånd ?( ikke av mine motiv mente jeg da, men hvilken motiver selger?)) Skal kanskje på messe, så trenger inspirasjon😊 legger ved noen av det jeg har tegnet og malet med akvarell . Er dette selgbart? Eventuel hvilken pris ville dere satt på dem? Anonymkode: 9a5dc...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Del Skrevet 6. september 2018 Her er noen flere. Trenger ærlige tilbake meldinger. Anonymkode: 9a5dc...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #3 Del Skrevet 7. september 2018 Åååh! Streken 😍 Og den nissen med dompapen var kjempefin! Flere av disse er definitivt salgbare på en messe. Ballongkortet f.eks ser jo helproft ut. Jeg personlig er ikke så glad i silhuetter, som dama med lilla, men det finnes sikkert noen som hadde likt det også. Snekker Andersen og andre motiver tydelig hentet fra kjente bøker/eventyr bør du være litt forsiktig med mtp opphavsrett. Anonymkode: 916e1...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #4 Del Skrevet 7. september 2018 Begge julekortene hadde jeg kunnet kjøpe :) Anonymkode: 5cafb...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Del Skrevet 7. september 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååh! Streken 😍 Og den nissen med dompapen var kjempefin! Flere av disse er definitivt salgbare på en messe. Ballongkortet f.eks ser jo helproft ut. Jeg personlig er ikke så glad i silhuetter, som dama med lilla, men det finnes sikkert noen som hadde likt det også. Snekker Andersen og andre motiver tydelig hentet fra kjente bøker/eventyr bør du være litt forsiktig med mtp opphavsrett. Anonymkode: 916e1...1e7 Takk skal du ha , det var jeg ikke klar over angående opphavsrett. Anonymkode: 9a5dc...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #6 Del Skrevet 7. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk skal du ha , det var jeg ikke klar over angående opphavsrett. Anonymkode: 9a5dc...348 Jeg vet ikke for sikkert om det vil kunne bli et problem, men heller føre var. Anonymkode: 916e1...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 9. september 2018 #7 Del Skrevet 9. september 2018 Nissen med dompapen er vel inspirert fra Kjell Midthuns julekort? Han har en veldig gjenkjennelig strek og er kjent for sine stemningsfulle nissemotiver. Du er dyktig i det du gjør, så finn egne motiver og dyrk din stil så kan dette bli bra. Liker godt jenta som poster brev. Lykke til☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå