Gå til innhold

Bremsespor

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest kvalm

Hei!

Dere som har samboere, eller er menn, er det vanlig å ha store ekle brune bremsespor i undertøyet???

Jeg satte akkurat på en maskin med klesvask og da fant jeg en hvit boxer med et skikkelig bremsespor!!! :kvalm: Det var skikkelig mye!! ÆSJ! Han hadde ikke engang vrengt boxern så jeg ikke skulle se det... Skjønner ikke menn at dette er ekkelt???

Jeg kan ikka påstå at jeg har veldig lyst til å ha sex med han med det første etter denne oppdagelsen...

Er det flere som har opplevd dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Min kjære bruker svarte boksere så da synes ingenting.

Er enig om at jeg ikke ville ha syntes det var ok å finne en bokser med bremsespor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, thank God not!

Jeg har heldigvis en sambo som er renslig! Har aldri sett ett eneste bremsespor, og det går en del dopapir hos oss, kan du si!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Æsj!

Jeg fant aldri noen bremsespor etter han jeg var sammen med i tre år.. Men han brukte heller ikke trange boxere... Bare sånne silkeboxere!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

:kvalm: Øøsj.

Min kjære bruker mengder av dopapir - og sorte boksere, i tillegg vasker han sine egne klær iom. at vi ikke bor sammen. Men fyttirakkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi har ikke ekstremt forbruk av dopapir, og sambo har både hvite og mørke boksere, men "bremsespor" har jeg aldri sett spor av nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmmnei, trodde ikke det var så veldig vanlig? :roll:

Ikke noe stort problem her i gården i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Samboeren min hadde trolig syntes det var enda eklere enn meg, så slikt hender heldigvis ikke hjemme hos oss... Puuhhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvalm

Men hva skal jeg gjøre da?

Dette er den største turn off'n jeg har vært borti! Jeg gruer meg til han prøver å ta på meg og ha sex med meg igjen. Hvordan skal jeg kunne vite at boxeren hans ikke er full av drit??? ÆSJ ÆSJ ÆSJ!!!

Dette er ikke akkurat et tema jeg bare kan ta opp med han heller.. uff... Jeg har ikke akkurat hatt de helt store følelsene for han de siste ukene så dette hjelper jo ikke akkurat på! Jeg har ikke lyst til å gjøre det slutt pga noe sånt. Vi har akkurat blitt samboere også...

Denne tråden burde kanskje vært under Samliv, men men... Moderatorene får flytte den dit de ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hvis du skal være skikkelig slem, kan ta en pose rundt hånda, løfte opp bokseren (slik at du slipper å ta i den direkte), slippen den ned med flekken godt synlig foran samboren og si; Fra nå av vasker du tøyet ditt selv.

Eller, hvis du vil være snillere, kan du bare si at dere vasker tøyet deres selv, fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Bare si det rett ut. Hadde jeg gjort.

Eller som Greensky sier, be han vaske klærne selv.

Glad jeg aldri har opplevd noe sånt :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest manic

Dette burde han skjønne selv, hvis han ikke er så nøye på det så er det kanskje andre ting han ikke er så nøye på også... Jeg har erfart at gutter enten er gjennomført renslige, eller så gir de faen i både bremsespor og annen hygiene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Detta må han da skjønne selv..æsj..hadde ikke orket sex med han jeg iallefall. hadde bare kommet til å tenke på bremsespor og bæsj rett og slett..Hadde kommet til å tatt det opp med han .. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd. Men så er mannen min pinlig renslig, og vasker seg alltid etter bommelom-dobesøk..hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en vanskelig ting å si direkte til kjæresten sin.

Mulig det kan hjelpe å vise ham at han er sexy når han kommer ut fra dusjen, og hinte (muligens ganske kraftig, ikke alle gutter/menn er like gode på å ta hint) om at du liker at han vasker seg mye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Æsj! Har heldigvis aldri sett det her i huset, men kjæresten bruker stort sett mørkt undertøy og ER renslig. Dessuten ser jeg aldri etter... Ville nok sagt fra til han, greit nok at han kan ha vært "uheldig" med tørkinga, men burde hatt skamvett nok til å skjule sporene... I hvert fall hinter jeg til kjæresten de få gangene han har glemt å bruke dobørsten eller det har gått for lang tid siden siste dusj, selv om han som nevnt har generelt god hygiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Hvis du skal være skikkelig slem, kan ta en pose rundt hånda, løfte opp bokseren (slik at du slipper å ta i den direkte), slippen den ned med flekken godt synlig foran samboren og si; Fra nå av vasker du tøyet ditt selv.

Eller, hvis du vil være snillere, kan du bare si at dere vasker tøyet deres selv, fra nå av.

:hoho::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...