Gjest -sofen Skrevet 18. august 2002 #1 Del Skrevet 18. august 2002 Er det mulig at jeg er gravid etter samleie under eggløsning (veldig vondt i venstre side som alltid når jeg har eggløsning) der han ikke fikk sædavgang (klokken 3 på natten og han var for sliten) , eller er det bare rykter???? Lurer veldig, men blir glad hvis det er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2002 #2 Del Skrevet 22. august 2002 En sperm er et lite rompetroll som svømmer til egget og der blir de forenet til ett og en liten baby blir til. Er det ingen rompetroll, ingen baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 22. august 2002 #3 Del Skrevet 22. august 2002 Åh jo....det kan lure seg ut et lite rompetroll uten at man merker det. Konklusjonen blir som følger; Har man samleie uten prevensjon, da kan man bli gravid!!! ...om man da ikke er steril, og da er det en helt annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. august 2002 #4 Del Skrevet 22. august 2002 Jo man kan bli gravid selv om ikke mannen har hatt utløsning. Under samleiet vil det alltid være noen sædceller som lurere seg igjennom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. august 2002 #5 Del Skrevet 22. august 2002 Det er litt kult å tenke på at vi har alle vært en sædcelle en gang i tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. august 2002 #6 Del Skrevet 22. august 2002 Det er litt kult å tenke på at vi har alle vært en sædcelle en gang i tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. august 2002 #7 Del Skrevet 22. august 2002 Jaså du forsøker å provosere til debatt. Men dette sier mer om dine biologikunnskaper enn det sier noe om debatten. Merker meg fremdeles har du holder på med disse "guttelus og jentelustemaene"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 22. august 2002 #8 Del Skrevet 22. august 2002 Det er også litt kult å tenke på at denne sædcella ikke hadde vært verdt noe som helst om den ikke hadde funnet et egg på sin vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
josy Skrevet 22. august 2002 #9 Del Skrevet 22. august 2002 Hei, Kan man få mensen når man er gravid eller?Har tatt en test men den var negativ.Har følt meg litt rar i det siste,er kvalm og litt vondt på venstre sida?Lurer fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 22. august 2002 #10 Del Skrevet 22. august 2002 Hei Josy! Ja, man kan bli gravid selv om mannen ikke får orgasme/utløsning. Som de fleste av oss (Bortsett fra Waco :blunke: ) er klar over pipler det litt væske fra penis når den er erigert. Denne væsken kan inneholde sædceller og når penis er i skjeden, så skal det ikke rare biologikunnskapene til for forstå hva som kan skje. Sannsynligheten for å bli gravid på denne måten er riktignok liten, men den er der! Ja, man kan få menstruasjonslignende blødninger selv om man er gravid. De arter seg som regel ikke som en vanlig menstruasjon, men kan ligne nok til at de kan misforstås. Hvis du har smerter/ubehag i underlivet, bør du oppsøke lege. De smertene du nevner kan skyldes f.eks. vanncyste på eggstokken eller gryende egglederbetennelse og dette er ting som absolutt krever legebehandling. Sannsynligvis skyldes ikke smertene noe farlig, men det er alltid best å være på den sikre siden! Mvh Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 22. august 2002 #11 Del Skrevet 22. august 2002 For øvrig går det hårdnakkede rykter om at ei som het Maria var borti noe lignende for et par tusen år siden... (Sorry, kunne ikke dy meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofen Skrevet 22. august 2002 #12 Del Skrevet 22. august 2002 Kjære Care, hva mente du med det? :-? Er ikke riktig sikker på om det der var myntet på meg eller hvem. Spørsmålet mitt var faktisk helt reelt, det er sant som jeg skrev, og nå er jeg faktisk veldig spent. Har allerede testet meg, men det er selvfølgelig alt for tidlig, men jeg VIL gjerne være gravid nå! Er snart 38 og har to barn, den yngste er 8. Jammen på tide! Dessuten er ikke pappan helt ung lenger han heller....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romle Skrevet 22. august 2002 #13 Del Skrevet 22. august 2002 Hei Sofen. Jeg tror helt sikkert ikke det var deg Care mente. Det var nok Waco. Lykke til med prøvingen, kanskje du har flaks allerede.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2002 #14 Del Skrevet 23. august 2002 Er jeg dum eller har jeg gått glipp av noe? At Waco syns det er rart å tenke på at vi har vært sædceller, hva har det med biologikunnskap å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå