Siam Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har hørt at knipeøvelser skal gi enklere og kortere fødsler, i tillegg til at man forhindrer inkontinens. Jeg prøver å knipe 10 sek x 30 hver dag, men det er selvfølgelig ikke alltid jeg får gjort det. Kniper dere? Og hvor ofte og hvor mange ganger? Siden det kan være litt vanskelig å finne motivasjon noen dager, er det noen som vet om noen flere fordeler ved å knipe?
nat26 Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Jeg prøver å huske på det men er langt fra flink.Glemmer det veldig ofte dessverre:(Har hørt at det er for å kontrollere lekkasje etter fødsel.Håper jeg blir flinkere til det
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 En ting som kan gjøre det lettere å få gjennomført 'treningsprogrammet' er å finne tidspunkter hvor man gjør noe annet som ikke krever full oppmerksomhet. For eksempel kan man knipe ti ganger mens man pusse tenner, ti ganger mens man venter på bussen (hvis man tar buss) og ti ganger i køen på Rema. Vips, det var dagens tredve knip! Jeg er heller ikke flink nok, men dette er viktig, damer! Vi får prøve å motivere oss selv, inkontinens burde være avskrekkende nok til å få fart på oss... Lykke til, alle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå