AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Del Skrevet 6. september 2018 Hei Lurer bare på hvem dere følger på youtube. Kjenner du til noen underholdende folk? Synes ikke de norske youtuberne er så spennende. Liker litt Daniel Simen men de blir litt for barnslige av og til. De jeg følger er: Shane Eugenia Cooney Logan Paul og Jake Paul nigahiga Anonymkode: d8859...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. september 2018 #2 Del Skrevet 6. september 2018 Følger veldig få. Fulgte Charles Gross i starten da han faktisk pleide å være morsom, nå følger jeg bare Tati. Eugenia Cooney er så syk at det gjør vondt å se på...... Blir stadig overrasket over at hun fremdeles er i live. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 6. september 2018 #3 Del Skrevet 6. september 2018 Psych2Go og BRIGHT SIDE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xcase33 Skrevet 6. september 2018 #4 Del Skrevet 6. september 2018 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Lurer bare på hvem dere følger på youtube. Kjenner du til noen underholdende folk? Synes ikke de norske youtuberne er så spennende. Liker litt Daniel Simen men de blir litt for barnslige av og til. De jeg følger er: Shane Eugenia Cooney Logan Paul og Jake Paul nigahiga Anonymkode: d8859...338 Det er greit...bare du ikke går igang med sånn der "flytt til Norge" kampanjer....nå får det være nok og bli litt mer balanse i kjønnsfordelingen her oppe. Nå vil jeg snart se ei blondine over grensa for hver mannlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #5 Del Skrevet 6. september 2018 INGEN!!! De bare hyle og skriker alle sammen!!!!! Anonymkode: 1fbc0...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skelly Skrevet 6. september 2018 #6 Del Skrevet 6. september 2018 GoodMythicalMorning (Rhett McLaughlin og “Link” Neal) Jacksfilms (Jack Douglas) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. september 2018 #7 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Survival Lilly og Joe Robinet er to blant flere andre i den stilen. Endret 6. september 2018 av Jerry Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #8 Del Skrevet 6. september 2018 PewDiePie Comedy Central The Late Late Show with James Corden The Tonight Show Starring Jimmy Fallon CaseyNeistat Anonymkode: 9a1d0...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #9 Del Skrevet 6. september 2018 Ask A Mortician, Drew Lynch, Grand Illusions, Crazy Russian Hacker og de andre kanalene til Taras Kulakov, SORTEDfood, My Virgin Kitchen. Et bredt utvalg mao. Anonymkode: 4305b...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #10 Del Skrevet 6. september 2018 James Allsup Mark Collett Brittany Pettibone Lauren Southern Red Ice TV Alternative hypothesis Anonymkode: e3606...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 6. september 2018 #11 Del Skrevet 6. september 2018 HowToBasic https://www.youtube.com/user/HowToBasic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2018 #12 Del Skrevet 6. september 2018 Maru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #13 Del Skrevet 6. september 2018 DudeBabe MerryRoseHowley Anonymkode: f2e63...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallard Skrevet 6. september 2018 #14 Del Skrevet 6. september 2018 20 minutter siden, Skelly skrev: GoodMythicalMorning (Rhett McLaughlin og “Link” Neal) Endelig et Mythical Beast her! 👍🏻 Jeg ser hver eneste episode av GMM. Elsker Rhett & Link, og dynamikken mellom dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 6. september 2018 #15 Del Skrevet 6. september 2018 Jenna Marbles. Likte også Totalbiscuit, men han døde jo dessverre nylig av kreft 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 8. september 2018 #16 Del Skrevet 8. september 2018 I kveld elsker jeg John Maclean! Ellers ser jeg mye på Jeffree Star, Shane Dawson, Petty Paige, Here for the tea, idubbbz, diverse gaming kanaler, Jackie Aina, GMM, Tati, Philip Defranco, The young turks, Beauty sleuth, Glam&Gore (hun er så pen og flink 😍) og en haug med dokumentar-kanaler. Jeg abonnerer på sånn cirka 3 millioner, så jeg har sikkert glemt noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #17 Del Skrevet 8. september 2018 Stodeh GoodMythicalMorning Jackfrags Anonymkode: 695b8...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 8. september 2018 #18 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) . Endret 14. januar 2023 av annebanane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #19 Del Skrevet 8. september 2018 Brad Mondo er en guilty pleasure. Synes reaction-videoene hans er sjarmerende og underholdende. Anonymkode: f577c...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 9. september 2018 #20 Del Skrevet 9. september 2018 Av "morsomme" YouTubere ser jeg på Good Mythical Morning, Jenna Marbles, Grav3yardgirl og Shane Dawson. Ellers følger jeg endel kunst-, handarbeids- og Booktube-kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå