Gå til innhold

Underlivsproblemer, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er en gutt på 17 år som trenger svar på hva som kan være galt i underlivet mitt.

En dag jeg sto opp, så var det en ekkel og rar lukt i underlivet. Tok da og sjekket, og da var jeg rød på hele ballesekken, på penishodet, tørr, (klødde, men ikke nå lenger) og huden flasset av. Har ikke hatt samleie, så kjønnssykdommer er utelukket. 

Har prøvd canesten i 2 uker, men skjedde ingenting. Brukt dactacort i 5 dager nå, men ingen forbedring... Begynner å bli lei, og det ødelegger ekstremt mye for meg.

Har vært til legen og han mente at det var sopp. Har tatt urinprøve med tanke på klamydia og andre kjønssykdommer, men resultatet var negativt. Trenger seriøse svar da jeg begynner å bli redd for at jeg ikke kan ha sex, eller for at det er kronisk eller nå slikt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel også være eksem/allergi. Jeg ville fortsatt med salven du tar litt til. Ikke bruk noe form for såpe og bruk vaskemidler for tøy som er uten parfyme og for sensitiv hud (f eks Neutral). Gå med løse boksere og bukser, og sov naken.

Så går du til legen igjen hvis ikke det hjelper. 

• Liker 2
Skrevet

Bruker ikke såpe siden jeg fikk dette. Du tror vel ikke at det kan være balanitt?

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
18 minutter siden, Tullingen01 said:

Hei. Er en gutt på 17 år som trenger svar på hva som kan være galt i underlivet mitt.

En dag jeg sto opp, så var det en ekkel og rar lukt i underlivet. Tok da og sjekket, og da var jeg rød på hele ballesekken, på penishodet, tørr, (klødde, men ikke nå lenger) og huden flasset av. Har ikke hatt samleie, så kjønnssykdommer er utelukket. 

Har prøvd canesten i 2 uker, men skjedde ingenting. Brukt dactacort i 5 dager nå, men ingen forbedring... Begynner å bli lei, og det ødelegger ekstremt mye for meg.

Har vært til legen og han mente at det var sopp. Har tatt urinprøve med tanke på klamydia og andre kjønssykdommer, men resultatet var negativt. Trenger seriøse svar da jeg begynner å bli redd for at jeg ikke kan ha sex, eller for at det er kronisk eller nå slikt

Du var hos legen men du trenger fortsatt seriøse svar? Så bra at du spør her, slike problemer er faktisk spesialiteten min....

Hvis du vil bli kvitt disse problemene så må du spise mer grønnsaker, også må du bli flinkere til å hjelpe moren din med oppvasken, også må du rydde og vaske rommet ditt oftere. Gjør du alt dette vil problemene fort bli borte. 

Skrevet
5 minutter siden, Tullingen01 skrev:

Bruker ikke såpe siden jeg fikk dette. Du tror vel ikke at det kan være balanitt?

Nei, for da er det vel bare ytterst på penis. Du har det over hele underlivet slik jeg forsto det? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Vanlig fyr skrev:

Du var hos legen men du trenger fortsatt seriøse svar? Så bra at du spør her, slike problemer er faktisk spesialiteten min....

Hvis du vil bli kvitt disse problemene så må du spise mer grønnsaker, også må du bli flinkere til å hjelpe moren din med oppvasken, også må du rydde og vaske rommet ditt oftere. Gjør du alt dette vil problemene fort bli borte. 

Og du synes ikke det kan være fint å være støttende og evt hjelpsom overfor unge og usikre personer (på toppen av det hele av samme kjønn som deg)? Du har vel vært en usikker tenåring du også engang? 

• Liker 3
Gjest Vanlig fyr
Skrevet (endret)
3 minutter siden, solmåneogstjerner said:

Du har vel vært en usikker tenåring du også engang? 

Ja absolutt, men selv usikre tenåringer forstår humor. I tillegg lærer han noe viktig. 

Endret av Vanlig fyr
Skrevet
8 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Nei, for da er det vel bare ytterst på penis. Du har det over hele underlivet slik jeg forsto det? 

Ja

Skrevet
7 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Ja absolutt, men selv usikre tenåringer forstår humor. I tillegg lærer han noe viktig. 

Hehe... Enig i det siste da! 

Skrevet

Fortsett med Daktakort en stund til. Om det er det som heter tinea kan det ta en stund å bli bra. Det at du ikke klør lengre kan vel også være et bra tegn, da høres det jo ut som dette fungerer 🙂 denne kremen skal brukes i to uker etter tilheling så ikke problemene kommer tilbake. Om du ikke føler noen bedring innen ca en uke bør du dra til legen.

Anonymkode: 32e51...663

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende utsagn

- Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...