Gå til innhold

Skal ta det rolig, men...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har noe på gang med en jeg ble kjent med for noen måneder siden. Vi ble enig om at vi skal ta det rolig og det er helt greit. Det har gått ca to uker og har vært sammen fem ganger. Han viser at han liker meg og det burde jo være nok, men jeg vil gjerne ha et kyss. Det er lenge siden jeg var sammen med noen og jeg er litt forsiktig av meg. Jeg er jo også enig i at vi ikke har dårlig tid, men jeg vil gjerne litt mer. Nå vet jeg det er veldig individuelt, men hva tenker dere er å ta det rolig? Er redd for å være for på. Er det noe jeg kan gjøre for å få litt fart på det?

Anonymkode: 44652...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har vært på 5 dater og fortsatt ikke kyssa? Litt rart. Da blir man jo egentlig bare venner. 

Anonymkode: bf09f...21b

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også det er mye med 5 dates uten å kysse. Hvis det ikke har blitt noe klinings på 2-3 dater pleier jeg å sette spørsmålstegn ved hele relasjonen. 

Skrevet

Jeg trekker meg alltid unna de som sier ting som "ta ting rolig" "ikke stresse ting" osv. Den type kontroll har ingenting i sånne relasjoner å gjøre, i mine øyne. Dersom to mennesker liker hverandre godt, glir alt helt naturlig. Så jeg tenker at mennesker som tenker på den måten og trenger kontrollere ting på den måten: enten har et spesielt flatt følelsesliv eller ikke er interessert nok. 

Anonymkode: b12bd...c57

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har vært på 5 dater og fortsatt ikke kyssa? Litt rart. Da blir man jo egentlig bare venner. 

Anonymkode: bf09f...21b

43 minutter siden, padawan skrev:

Jeg synes også det er mye med 5 dates uten å kysse. Hvis det ikke har blitt noe klinings på 2-3 dater pleier jeg å sette spørsmålstegn ved hele relasjonen. 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trekker meg alltid unna de som sier ting som "ta ting rolig" "ikke stresse ting" osv. Den type kontroll har ingenting i sånne relasjoner å gjøre, i mine øyne. Dersom to mennesker liker hverandre godt, glir alt helt naturlig. Så jeg tenker at mennesker som tenker på den måten og trenger kontrollere ting på den måten: enten har et spesielt flatt følelsesliv eller ikke er interessert nok. 

Anonymkode: b12bd...c57

Takk for svar. Det virker jo som han liker meg, han holder rundt meg i sofaen og holdt meg i handa på kinoen. Er det noe jeg kan gjøre med det uten å måtte være den som tar initiativ til et kyss?

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Det virker jo som han liker meg, han holder rundt meg i sofaen og holdt meg i handa på kinoen. Er det noe jeg kan gjøre med det uten å måtte være den som tar initiativ til et kyss?

Hva er galt med at du tar initiativ til kyss? Jeg synes også kvinner må kunne ta initiativ til slike ting.

Skrevet
54 minutter siden, padawan skrev:

Hva er galt med at du tar initiativ til kyss? Jeg synes også kvinner må kunne ta initiativ til slike ting.

Det har ikke noe med kjønn å gjøre, jeg er bare litt usikker etter flere år uten å ha likt noen. Det er eneste grunnen.

Skrevet

Har dere snakket noe om fortid, og er det noen grunn til å ta det ekstra rolig?

Hva slags dater har dere hatt utover kino?

Og hvor gamle er dere? Noen sjanse for at han er uerfaren?

Anonymkode: 8c60a...6e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...