AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Hva ønsker dere til jul i år? Anonymkode: 54298...513
Diamant20 Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Dagstursekk, vanntett Helly Hansen bag, Kari traa fleecejakke, garn (har skrevet ned type og nr på det) og gavekort er det jeg kommer på i farta
Muskath Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Cover til i-PAD, drikkeflaske (blafre), håndstøvsuger, små flasker til soda stream, bøker
Gjest O.G. Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ønsker dere til jul i år? Anonymkode: 54298...513 Ingenting, jeg feirer ikke jul lengre.
exictence Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Helt sjokkert over så fine ønsker. Kunne aldri fått meg til å si sånne ønsker. Synes godt om koselig feiring, familie besøk, men syes ikke om gaver. 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 At alle slutter med særskriving 🤓 Anonymkode: 1516d...37b 10
Gjest Springfjær Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 Symaskin (bare en enkel, rimelig en) og strykejern (ja jeg er skikkelig kjerring) 😂 ellers har jeg sagt til samboer at hvis han er usikker på gave så settes det alltid pris på et smykke feks 😛 Ellers er vi ikke opptatt av gaver vi har i grunn det vi trenger, så vi har egentlig bestemt oss for å heller bruke pengene på noe felles istedet for å kjøpe dyre gaver til hverandre. Men begge liker å gi en liten oppmerksomhet uansett 😜
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 5 timer siden, exictence skrev: Helt sjokkert over så fine ønsker. Kunne aldri fått meg til å si sånne ønsker. Synes godt om koselig feiring, familie besøk, men syes ikke om gaver. Næmmen jøss. Sjokkert over at folk skriver hva de ønsker seg i en slik tråd som oppfordrer til å skrive hva man ønsker seg? Anonymkode: afd11...20d 22
Trolltunge Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 Stor ryggsekk. Forsto plutselig at vi mangler det, da barna skal på turer der det trengs. I vår familie er det for mye gaver! Vi burde egentlig gå sammen og gi oss voksne en hver, istedenfor slik som det er nå. Det er nesten kvalmt, og i 40 årene og oppover trenger man sjelden noe man ikke kan skaffe enkelt selv. Må jo notere lang tid i forkant, om det dukker opp behov, bare for å kunne gi ut noen ønsker. 2
TeamWP Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 Nye lamper. Gavekort på klær så jeg kan kjøpe nye etter fødsel uti januar. Ullsokker❤
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #11 Skrevet 6. september 2018 Kubbelys 🙂 Har en del ønsker som er alt for dyrt til å havne på lista. Anonymkode: 94a54...bb6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #12 Skrevet 6. september 2018 Gode raggsokker, mat, vin, gode velværeprodukter. Vil ikke ha: Pynteting, håndklær, kjøkkenting. Anonymkode: 65dea...0a9
Zienna Skrevet 6. september 2018 #13 Skrevet 6. september 2018 Det har jeg faktisk ikke tenkt på engang Slik er det nok helt sikkert på julaften også. Jeg er ikke lenger den viktigste i livet mitt lenger.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #14 Skrevet 6. september 2018 Ei dyr Chanel veske til rundt 50 000kr😍 Ikke at jeg tror det vil skje, hvem kjøper så dyre gaver til andre?😂 Får spare heller! Anonymkode: 253ee...f21
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #15 Skrevet 6. september 2018 Har lyst å roe ned gavekjøret mellom oss voksne i familien. Syns det koker over av ting her hjemme! Har foreslått for mannen at vi kjøper ny kaffemaskin til hverandre i julegave, uansett om vi ender med å kjøpe den FØR jul fordi vi har vært uten i ca 2mnd...Ble ikke bra nok å ta fram kaffetrakteren igjen... Ellers gavekort i kulturhuset her, som kan brukes både på show, konserter, kino og foredrag. Noen nye badehåndklær. Lar være å kjøpe selv nå så jeg har et nyttig gaveønske å komme med senere. E-bøker. Gavekort på byggevaren til vedlikehold av hytta. Ei god flaske rødvin eller prosecco. Anonymkode: 6220d...e62 1
Roci Skrevet 7. september 2018 #16 Skrevet 7. september 2018 Boka "Factfulness" av Hans Rosling, fresht treningstøy, drikkebelte, ullundertøy, kashmirgenser, duftlys. Vin, eksklusiv konfekt og marmelader og annet spiselig er også alltid koselig å få Gjerne noe som er hjemmelaget. I fjor lagde jeg hjemmelaget appelsinmarmelade som jeg smaksatte med litt kanel og vanilje og ga som venninnegaver, det ble satt veldig pris på.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #17 Skrevet 10. september 2018 Du da, ts? Jeg ønsker meg bok. Og ullklær. Anonymkode: 4926f...ff2
Revefrua Skrevet 10. september 2018 #18 Skrevet 10. september 2018 Fotmassør, hjemmestrikket genser, Happyglass fra Magnor, Cobra gulvlysestaker 😍🎅🏽
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #19 Skrevet 14. september 2018 Helse til pappa og fred på jord? Litt mer realistisk: -Tå-separator(for negellakk) -Vaskeposer(venninna mi blir så misfornøyd hver gang jeg har satt dette på ønskelista ) -BSU-innskudd -Mummikopp -Komprimert reisehåndkle -Ekstern hardisk -Vakumeringspose(slike du ruller for å komprimere klær så de tar mindre plass i bagasjen) -Gavekort på spa/velvære/massasje -Løpetights -Trenings tskjorter -Tursko til vår/høst -Regntrekk til min Osprey fairview 40l ryggsekk ❤️ Skulle også hatt sportsbh, men jeg klarer ikke å finne noen som passer selv en gang... Anonymkode: 173a0...ee6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #20 Skrevet 14. september 2018 Det er september, folkens 🤦🏻♀️ Anonymkode: c8947...d53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå