Gå til innhold

Gave ønsker julen 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagstursekk, vanntett Helly Hansen bag, Kari traa fleecejakke, garn (har skrevet ned type og nr på det) og gavekort er det jeg kommer på i farta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sjokkert over så fine ønsker. Kunne aldri fått meg til å si sånne ønsker. Synes godt om koselig feiring, familie besøk, men syes ikke om gaver.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Springfjær

Symaskin (bare en enkel, rimelig en) og strykejern (ja jeg er skikkelig kjerring) 😂 

ellers har jeg sagt til samboer at hvis han er usikker på gave så settes det alltid pris på et smykke feks 😛 

Ellers er vi ikke opptatt av gaver :) vi har i grunn det vi trenger, så vi har egentlig bestemt oss for å heller bruke pengene på noe felles istedet for å kjøpe dyre gaver til hverandre. Men begge liker å gi en liten oppmerksomhet uansett 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, exictence skrev:

Helt sjokkert over så fine ønsker. Kunne aldri fått meg til å si sånne ønsker. Synes godt om koselig feiring, familie besøk, men syes ikke om gaver.

Næmmen jøss. Sjokkert over at folk skriver hva de ønsker seg i en slik tråd som oppfordrer til å skrive hva man ønsker seg? 

Anonymkode: afd11...20d

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor ryggsekk. Forsto plutselig at vi mangler det, da barna skal på turer der det trengs. 

I vår familie er det for mye gaver! Vi burde egentlig gå sammen og gi oss voksne en hver, istedenfor slik som det er nå. Det er nesten kvalmt, og i 40 årene og oppover trenger man sjelden noe man ikke kan skaffe enkelt selv. Må jo notere lang tid i forkant, om det dukker opp behov, bare for å kunne gi ut noen ønsker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kubbelys 🙂 Har en del ønsker som er alt for dyrt til å havne på lista.

Anonymkode: 94a54...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode raggsokker, mat, vin, gode velværeprodukter. 

Vil ikke ha: Pynteting, håndklær, kjøkkenting.  

Anonymkode: 65dea...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk ikke tenkt på engang :)  Slik er det nok helt sikkert på julaften også.  Jeg er ikke lenger den viktigste i livet mitt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei dyr Chanel veske til rundt 50 000kr😍 Ikke at jeg tror det vil skje, hvem kjøper så dyre gaver til andre?😂 Får spare heller!

Anonymkode: 253ee...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å roe ned gavekjøret mellom oss voksne i familien. Syns det koker over av ting her hjemme! Har foreslått for mannen at vi kjøper ny kaffemaskin til hverandre i julegave, uansett om vi ender med å kjøpe den FØR jul fordi vi har vært uten i ca 2mnd...Ble ikke bra nok å ta fram kaffetrakteren igjen... 

Ellers gavekort i kulturhuset her, som kan brukes både på show, konserter, kino og foredrag. Noen nye badehåndklær. Lar være å kjøpe selv nå så jeg har et nyttig gaveønske å komme med senere. E-bøker. Gavekort på byggevaren til vedlikehold av hytta. Ei god flaske rødvin eller prosecco. 

Anonymkode: 6220d...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boka "Factfulness" av Hans Rosling, fresht treningstøy, drikkebelte, ullundertøy, kashmirgenser, duftlys. Vin, eksklusiv konfekt og marmelader og annet spiselig er også alltid koselig å få :) Gjerne noe som er hjemmelaget. I fjor lagde jeg hjemmelaget appelsinmarmelade som jeg smaksatte med litt kanel og vanilje og ga som venninnegaver, det ble satt veldig pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helse til pappa og fred på jord?

Litt mer realistisk:

-Tå-separator(for negellakk)

-Vaskeposer(venninna mi blir så misfornøyd hver gang jeg har satt dette på ønskelista :fnise: )

-BSU-innskudd

-Mummikopp

-Komprimert reisehåndkle

-Ekstern hardisk

-Vakumeringspose(slike du ruller for å komprimere klær så de tar mindre plass i bagasjen)

-Gavekort på spa/velvære/massasje

-Løpetights

-Trenings tskjorter

-Tursko til vår/høst

-Regntrekk til min Osprey fairview 40l ryggsekk ❤️

 

Skulle også hatt sportsbh, men jeg klarer ikke å finne noen som passer selv en gang... :dry:

Anonymkode: 173a0...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...