AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Hei har noen skjønne jenter her inne tatt keratinbehandling av håret eller noen frisører her som kan noe om det? Jeg har tynt, rett men flisete og porøst hår og lurer på om det er bra før håret mitt sunnhetsmessig eller ikke? Jeg bruker ingen varmebehandling til vanlig og er redd for at behandlingen kan slite på mitt allerede slitte hår?! Når man har rett hår fra før vil det allikevel bli den glatte og jevnt rette effekten eller er det ikke stor nok forskjell til å være verdt pengene? Kan man bruke hårspray for volum i kronen og hestehalen eller må man ha det helt flatt og rett? Jeg farger håret med semipermanent farge og lurer på om dette ble gjøres før eller etter behandlingen? Lest at keratinbehandlingen kan påvirke fargen, men vil fargingen påvirke keratinresulatet om jeg farger etter? Håper noen vet! 💛🧡💜 Anonymkode: 00670...7d9 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Jeg har tatt det for en del år tilbake. Det var da det var rimelig nytt på markedet her i Norge, så det er mulig det har endret seg noe siden. Jeg har et helt annet utgangspunkt enn deg, da jeg har krøllete hår. Ikke veldig tykke hårstrå, men helt ubeskrivelig mange av dem. Tørt hår er jo en del tørrere enn rett hår. Håret mitt ble helt utrolig mykt av behandlingen, og selv om det varmebehandles under påføring av keratinen synes jeg absolutt ikke at det ble noe tørrere enn før. Heller tvert i mot. Det var veldig glansfullt og føltes sunt og velpleid ut. For meg med krøller var det veldig deilig å slippe å gjøre noe med håret etter vask. Det kunne lufttørke og tørket helt perfekt hver eneste gang! Det vil nok hjelpe deg også, da det roer ned frizz og tørre hårstrå. Du vil nok få en veldig annerledes hårtekstur (altså blankt, glatt og med omtrent ikke noe frizz). Om det er verdt det er vanskelig å si. Det må du nesten finne ut selv det er jo en veldig kostbar behandling for noe med en såpass begrenset varighet. Jeg vil nok ikke gjøre det igjen, men det er fordi jeg har lært meg å bli ganske glad i krøllene mine, så jeg vil gjerne beholde dem Du kan bruke alt av produkter i håret etterpå, tror jeg, det fikk i alle fall jeg beskjed om da jeg tok behandlingen. Det med hårfarge kan jeg dessverre ikke svare deg på. Anonymkode: d8e04...9ea 1
Bambi1995 Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Prøvd 3 ganger, funker ikke. Jeg har litt bølger bare!
Pinnsvin Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 Keratinbehandling har virkelig vært redningen for mitt hår det siste året 😊 Har mistet mye hår etter IVF, og det som har vokst ut igjen har vært frizzy og uregjerlig. Etter keratinbehandling er håret glansfullt, mykt og med mye mindre frizz. Anbefales! Legger ved et før/etter-bilde fra min første behandling 😊 4
Forundret.. Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 5 minutter siden, Pinnsvin skrev: Keratinbehandling har virkelig vært redningen for mitt hår det siste året 😊 Har mistet mye hår etter IVF, og det som har vokst ut igjen har vært frizzy og uregjerlig. Etter keratinbehandling er håret glansfullt, mykt og med mye mindre frizz. Anbefales! Legger ved et før/etter-bilde fra min første behandling 😊 Du har vel farget håret også der?
Pinnsvin Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 3 minutter siden, Forundret.. skrev: Du har vel farget håret også der? Nei, håret var farget to uker i forveien 😊
Forundret.. Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 14 minutter siden, Pinnsvin skrev: Nei, håret var farget to uker i forveien 😊 Det ser så anderledes ut i fargen også på de bildene.
Pinnsvin Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Det ser så anderledes ut i fargen også på de bildene. Det er nok lyset som reflekteres mer etter behandlingen vil jeg tro 😊 Ble selv rimelig paff over at det var så stor forskjell. Ikke bare fordi det så så annerledes ut, men det ble vanvittig mykt og så mye sterkere og sunnere ut 🙂
Forundret.. Skrevet 9. september 2018 #9 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Pinnsvin skrev: Det er nok lyset som reflekteres mer etter behandlingen vil jeg tro 😊 Ble selv rimelig paff over at det var så stor forskjell. Ikke bare fordi det så så annerledes ut, men det ble vanvittig mykt og så mye sterkere og sunnere ut 🙂 Ja, det er nok noe slikt. Det ble pent.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #10 Skrevet 10. september 2018 18 timer siden, Pinnsvin skrev: Keratinbehandling har virkelig vært redningen for mitt hår det siste året 😊 Har mistet mye hår etter IVF, og det som har vokst ut igjen har vært frizzy og uregjerlig. Etter keratinbehandling er håret glansfullt, mykt og med mye mindre frizz. Anbefales! Legger ved et før/etter-bilde fra min første behandling 😊 Så utrooooolig fint det ble! Har du permanent eller semipermanent hårfarge? Du syntes ikke fargen ble litt lysere av behandlingen da, eller er det bare bildet? Har nemlig lest keratin kan lysne hårfarge. Gjorde du det hos privat eller hos frisør? Ser mange tilbyr dette privat til en tredjedel av prisen Anonymkode: 00670...7d9
Pinnsvin Skrevet 10. september 2018 #11 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så utrooooolig fint det ble! Har du permanent eller semipermanent hårfarge? Du syntes ikke fargen ble litt lysere av behandlingen da, eller er det bare bildet? Har nemlig lest keratin kan lysne hårfarge. Gjorde du det hos privat eller hos frisør? Ser mange tilbyr dette privat til en tredjedel av prisen Anonymkode: 00670...7d9 Takk for det 😊 Permanent hårfarge og litt striper - om noe så synes jeg nyansene i fargen kom mye bedre frem etter behandlingen, og fargen holder seg veldig godt 🙂 Jeg går til en herlig dame som hadde en skjønnhetssalong tidligere, men som nå gjør det fra eget hjem. Viktig med veldig god ventilasjon mens det pågår.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #12 Skrevet 11. september 2018 På 9.9.2018 den 17.44, Bambi1995 skrev: Prøvd 3 ganger, funker ikke. Jeg har litt bølger bare! Gjorde du det hjemme eller hos frisør? Anonymkode: 00670...7d9
Chanellover123 Skrevet 25. april 2020 #13 Skrevet 25. april 2020 På 9.9.2018 den 17.44, Bambi1995 skrev: Prøvd 3 ganger, funker ikke. Jeg har litt bølger bare! Samme her, gjorde alt som sto, noen som vet om jeg kansje har gjort noe feil som ikke står på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå