AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Hadde en profiltekst når jeg matchet med noen på Tinder for en stund siden. Har endret teksten etter dette. Plutselig fikk jeg melding fra match som refererte til den gamle profilteksten. Vil det si at han kun ser den gamle som var der når vi matchet, og ikke den oppdaterte? Anonymkode: 37e24...55e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Han ser den oppdaterte, ikke den gamle, men husker det han refererte til fra når han tidligere leste din gamle profiltekst. En match jeg hadde god kontakt med en kort periode ble fornærma når jeg endra profilteksten(han trodde jeg endra den fordi jeg fortsatt ville finne kandidater men endra den bare for at han skulle få bedre inntrykk) så jeg vet at matchene ser den nye teksten med en gang. Anonymkode: bb360...ea4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han ser den oppdaterte, ikke den gamle, men husker det han refererte til fra når han tidligere leste din gamle profiltekst. En match jeg hadde god kontakt med en kort periode ble fornærma når jeg endra profilteksten(han trodde jeg endra den fordi jeg fortsatt ville finne kandidater men endra den bare for at han skulle få bedre inntrykk) så jeg vet at matchene ser den nye teksten med en gang. Anonymkode: bb360...ea4 Hm så da har han faktisk husket teksten min fra en mnd tilbake i tid? 🤔 Anonymkode: 37e24...55e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå