AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Etter min erfaring så går det alltid nedover etter man har lagt hverandre til på sc. Først prater man mye de første dagene og så bare hadeee, men de ser alltid på mystoryen min når jeg legger ut noe. Tilogmed en jeg ikke har skrevet med på et år driver og ser på hver gang! Så nå har jeg matchet med en ny, vi hadde bare utvekslet et par setninger før han skrev "snapchat?". Nå antar jeg at det betyr han vil legge meg til, men jeg vil ikke! Vil treffe han først, og hintet til å treffes i de første meldingene. Evt. Hvordan skal man kommunisere på sc for å få litt gang på ting? Jeg pleier å chatte, spørre/svare på ting, flørte uskyldig, eller mer vulgært om muligheten byr seg (om han er ff- eller ons-materiale). Hvis jeg våkner i morgen og fremdeles ikke vil snakke på sc, hva skal jeg si for å ikke virke irritabel og belærende som alle grunnene til hvorfor er? Anonymkode: f8bef...492
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Chatting kan man gjøre på tinder. Snapchat blir man ikke kjent, for det går jo bare i bilder av buss skilt, festing og selfies og kommentarer til det, ingen dype spørsmål akuratt, og man blir nesten alltid forsøkt presset til dristige privatbilder. Jeg svarer bare "bruker ikke snapchat" når noen spør, og tar utgangpunkt i at mannen er useriøs når han spør etter snapchat. Anonymkode: 77a2e...9b1 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Kan du ikke bare si at du ikke har Snapchat? Anonymkode: 4b410...10b
SpåKonemateriale Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare si at du ikke har Snapchat? Anonymkode: 4b410...10b Vil jo legge han til om vi har kjemi når vi møtes, og det vises jo statistikk på min sc om jeg er aktiv eller ei, som han kan se (tallene under bitmojiem)
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 35 minutter siden, SpåKonemateriale skrev: Vil jo legge han til om vi har kjemi når vi møtes, og det vises jo statistikk på min sc om jeg er aktiv eller ei, som han kan se (tallene under bitmojiem) Hvorfor det? Kan dere ikke kommunisere på telefon hvis dere har kjemi når dere møtes? Og om dere fortsatt dater etter en stund kan du adde han på sosiale medier å bare være ærlig å le av at du løy i starten å si du ikke ville legge han til når dere ikke kjente hverandre for det er så mange useriøse og creepy menn der ute! skjønner ikke problemet Anonymkode: 77a2e...9b1 2
OppNedPåAlt Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 Skjønner hva du mener. Men på en annen side kan snapchat være med på å gi et inntrykk av dere til hverandre, for eksempel hva dere synes er morsomt eller hva dere gjør i hverdagen. Hvis dere passer på å møtes nokså kjapt så ser jeg ikke problemet
Surikatta Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 Jeg tar det som svært useriøst når en potensiell date spør om Snap. Det har i 99% av tilfeller betydd at han ønsker å utveksle vulgært innhold. Klart, ser du etter en FF, er saken en annen. ...men for meg er enkleste ting i verden å si ''nei, det ønsker jeg ikke helt ennå'. Foretrekker å møtes først'' Blir han sandkassesur på det, er det svar nok i seg selv. 3
Gjest padawan Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 på den korte tiden jeg var på Tinder virket det som det var mer vanlig å gå videre til Snapchat en andre, tilsvarende plattformer.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 Jeg pleier å spørre om folk har snap, fordi jeg syns det er enklere å chatte der enn på Tinder. Mye fordi jeg har skrudd av alle varsler fra Tinder, og ikke ser om folk skriver. Hittils har det vært en hyggelig form for å bli kjent, litt snap av hverandre ( sånn anstendige bilder ) med litt tekst og flørt....jeg syns selv man får et bedre inntrykk og innblikk i dagen til hverandre. Kan jo ikke sende bilder på Tinder. Etterhvert som man blir mer kjent flytter vi oss gjerne over på messenger.... Når det gjelder personer du ikke vil skal se snapstory, så må du jo gå inn å endre det under privacy settings. Anonymkode: 7e36d...ba5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 Jeg sier alltid at jeg ikke har, og til reaksjon blir han enten sur eller tror ikke på meg og anklager meg for å være en bot. Anonymkode: f028a...c07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå