Gå til innhold

Bilder som viser hva en vil.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I valg av bilder på endateprofil hvilke bilder velger en? Er ikke ute etter en one night

Anonymkode: dd88e...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha i bakhodet at vi ser for oss om vi passer inn i hverdagen din. F.eks for meg som er "innekatt", vil jeg si nei til fjell- og turbilder, festbilder eller ekstremsport. 

Jeg matchet nylig med en som hadde bilde av seg med en hund, og et bilde av seg på restaurant. Der kunne jeg også se for meg selv.

En som kun er ute etter ons har bare selfies, ligger i senga, gjerne i bar overkropp.

Anonymkode: 0d7a6...efc

• Liker 2
Skrevet

Bilder i vanlige klær ikke fra fest, og ikke viser lenger ned enn midjen, føler helfigurbilde fort kan få seksuelt fokus. Bilder man smiler genuint og tilfeldig og ikke poserer og gjør seg til 

Anonymkode: 7e3c1...95d

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilder i vanlige klær ikke fra fest, og ikke viser lenger ned enn midjen, føler helfigurbilde fort kan få seksuelt fokus. Bilder man smiler genuint og tilfeldig og ikke poserer og gjør seg til 

Hva med helfigurbilde fra en sommerdag med sjø i bakgrunnen?

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med helfigurbilde fra en sommerdag med sjø i bakgrunnen?

Det går sikkert bra men husk at det er ansiktet og personligheten  ikke kroppen man skal reklamere med. Hvis det bare er fordi du har fin kropp eller kjole  der hadde jeg droppa det om bildet er så tatt på avstand at man ikke ser ansiktet ditt ordentlig.  

• Liker 1
Skrevet
På 6.9.2018 den 9.03, AnonymBruker skrev:

Det går sikkert bra men husk at det er ansiktet og personligheten  ikke kroppen man skal reklamere med. Hvis det bare er fordi du har fin kropp eller kjole  der hadde jeg droppa det om bildet er så tatt på avstand at man ikke ser ansiktet ditt ordentlig.  

Godt poeng. Føler mange synes et helbilde er å foretrekke for å danne seg et inntrykk. Trist at mange ser kun på bilder og ikke leser profiltekst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...