AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #1 Skrevet 5. september 2018 Noen som har gjort det? Er det i det hele tatt mulig? Har hatt sporadisk kontakt med i fyr i 1 år, vi møttes aldri da han studerte i utlandet. Jeg konkluderte vel ganske tidlig med at han ikke var min «type». Tok meg derfor aldri tid til å møtes de gangene han var hjemme i Norge. Men så møttes vi nå for første gang, og vi hang med hverandre i 5 timer! Men jeg sliter så innmari med å endre på tankegangen at vi bare er venner. Klarer liksom ikke bli ordentlig gira eller flørte med fyren. Men vi skal møtes igjen nå på fredag, tror dere det vil hjelpe? Anonymkode: d7f69...a15
McMary Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 Klart det er mulig. Du har jo ikke en gang møtt han før, du kan oppleve han helt annerledes IRL enn over nett. Eller hadde du møtt han såvidt og deretter nå igjen etter lang tid med kun chat? Uansett, hvis man er sammen og opplever ting, særlig litt spennende ting, og blir bedre kjent, kan en venn godt bli noe mer. Virker jo ikke som dere har vært bestevenner over lang tid liksom. Jeg har kjent en mann i snart to år, han var helt uaktuell for meg, virket litt kjedelig. Men så har vi blitt mer og mer kjent utover våren og sommeren, og nå er han plutselig i tankene mine hele tiden! 😄 Er redd jeg er i hans friendzone da, prøver å finne ut av det.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Dere må gjøre noe som bryter intimgrensene. Dansing, massasje, eller rett og slett bare ligge med hverandre. Anonymkode: 98bee...ca7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå