Gå til innhold

Kvinner forfaller fort med alderen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

De kan ikke gjøre noe annet altså? 

Jo da. De kan jo også ta oppvasken etter maten, sy klær med hull i, passe på bursdager og andre markeringer, og sitte i kassa på dagligvare handelen.

Anonymkode: 1f319...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo da. De kan jo også ta oppvasken etter maten, sy klær med hull i, passe på bursdager og andre markeringer, og sitte i kassa på dagligvare handelen.

Anonymkode: 1f319...e35

Aha.. Eller de kan bestemme seg for å gjøre det stikk motsatte og sette skallede menn i arbeid på kjøkkenet 😏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Han har hatt hjerteinfarkt..

Hva så? Det har også mennesker på 22 år, vi hører stadig vekk om unge mennesker, topp trente som dør av dette. Det kan man få i ung alder, og er ofte genetisk betinget. Det virker som noen er helt idioter på dette, når man runder 70 år er man et gammelt menneske, selv i Norge og selv i vår tid. Mange bærer den alderen veldig godt. Så kommer 80 årene, og da går det fort mot slutten, veldig få menn som overlever 80 år, og forfallet er da kommet langt uansett gener. Det betyr ikke at man kan leve godt sel i den alderen, men sjekke noen er vel det siste man tenker på da, enda mindre utseendet. Helt andre verdier som råder i den livsfasen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Aha.. Eller de kan bestemme seg for å gjøre det stikk motsatte og sette skallede menn i arbeid på kjøkkenet 😏

Nei nå drar du virkelig strikken for langt. Vet du ikke din plass kvinne?

Og du vet da godt at menn ikke lager mat på kjøkkenet. Det gjør vi på grillen ute.

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei nå drar du virkelig strikken for langt. Vet du ikke din plass kvinne?

Og du vet da godt at menn ikke lager mat på kjøkkenet. Det gjør vi på grillen ute.

Bare om sommeren :)  Kvinner tør jo ikke ta i dette :) 

Ellers lager jeg som mann mat hele tiden, inne på kjøkkenet hver eneste dag, og det er ikke et medlem av familien som har klaget noe på den maten som serveres :)  Jeg kan også vaske klær! Utrolig enkelt egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Zienna skrev:

Forfaller fort i forhold til hva?

Menn

7 minutter siden, Zienna skrev:

Mener du kun utseendemessig, eller mentalt også?

Utseendemessing. Men det står vel ikke så godt til mentalt heller.

Anonymkode: 1f319...e35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn

Utseendemessing. Men det står vel ikke så godt til mentalt heller.

Anonymkode: 1f319...e35

Aha.  Du mener at kvinner forfaller raskere enn menn, utseendemessig :)  Jeg vet faktisk ingenting om dette.  Er der en grunn til at dette skjer, i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zienna skrev:

Aha.  Du mener at kvinner forfaller raskere enn menn, utseendemessig :)  Jeg vet faktisk ingenting om dette.  Er der en grunn til at dette skjer, i så fall?

Sikkert en biologisk evolusjonær grunn. Et slags naturlig hinder for at de ikke skal få unger når de begynner å bli for gamle. For å hindre missdannede barn, ol.

Anonymkode: 1f319...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som ikke operer på trynet sitt gjør det...

Anonymkode: 8c095...f2c

Som Johnny boy?

Bilderesultat for johnny depp then and now

Bilderesultat for johnny depp 2018

Eller Val Kilmer, kanskje? 

Bilderesultat for male celebs ageing badly

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

Matthew Perry?

Bilderesultat for matthew perry

Hvis menn eldes som vin må det være snakk om billig og sur vin :P

Endret av hind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei nå drar du virkelig strikken for langt. Vet du ikke din plass kvinne?

Og du vet da godt at menn ikke lager mat på kjøkkenet. Det gjør vi på grillen ute.

Anonymkode: 1f319...e35

Jeg har ingen bestemt plass da jeg tilstadighet er i bevegelse. 

Du får høre med kokkelandslaget og andre mannlige kokker som både steker og koker mens de tilbereder mat på kjøkkenet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Hva så? Det har også mennesker på 22 år, vi hører stadig vekk om unge mennesker, topp trente som dør av dette. Det kan man få i ung alder, og er ofte genetisk betinget. Det virker som noen er helt idioter på dette, når man runder 70 år er man et gammelt menneske, selv i Norge og selv i vår tid. Mange bærer den alderen veldig godt. Så kommer 80 årene, og da går det fort mot slutten, veldig få menn som overlever 80 år, og forfallet er da kommet langt uansett gener. Det betyr ikke at man kan leve godt sel i den alderen, men sjekke noen er vel det siste man tenker på da, enda mindre utseendet. Helt andre verdier som råder i den livsfasen.

De anabole steroidene har sikkert gjort underverker for helsen hans.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en biologisk evolusjonær grunn. Et slags naturlig hinder for at de ikke skal få unger når de begynner å bli for gamle. For å hindre missdannede barn, ol.

Anonymkode: 1f319...e35

Jeg tror faktisk ikke TS siktet til vår evne til reproduksjon i det hele tatt :)  

Hans/hennes innlegg er nok mer siktet på utseende alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

De anabole steroidene har sikkert gjort underverker for helsen hans.. 

Det var vel bare en periode av livet hans, han har da blitt 71 år og ser da rimelig grei ut. Mange år siden tipper jeg siden han sluttet med dette. Vi snakker her om en gammel mann nå, si meg forstår du det?

Noe sier meg at du ikke gjør det, og ikke kan forestille deg selv at du vil møte den samme aldringsprosessen i en eller annen grad når du nærmer deg den alderen. Da kan du drite i utseendet ditt og hva det har å si faktisk, helt andre verdier i den alderen.

Endret av Duftavsommerregn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:

Det var vel bare en periode av livet hans, han har da blitt 71 år og ser da rimelig grei ut. Mange år siden tipper jeg siden han sluttet med dette. Vi snakker her om en gammel mann nå, si meg forstår du det?

Si meg; vet du hvilke skadevirkninger disse preparatene har? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Si meg; vet du hvilke skadevirkninger disse preparatene har? 

Ja det vet jeg veldig godt, og det er noe du bekymrer deg over når du er 30 år, ikke 71 år og dette er et tilbakelagt stadium for mange år siden. Da er du bare glad for hvert år du får videre,der du kan leve med de konsekvensene alderen bringer med seg.Som om man frykter hva en flaske brennevin eller en flaske øl vil gjøre med deg som en eldgammel mann? Du kan dø av det ! Ja døden kommer da før eller senere automatisk. Han har levd i 71 år, et liv som få andre er forunt. At han eldes skal du liksom holde i mot han? Kom igjen når du selv er 71 år da! Så kan vi snakkes ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, så personlig damer tar denne tråden. Hilsen dame;)

 

Anonymkode: c1519...928

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Zienna skrev:

Jeg tror faktisk ikke TS siktet til vår evne til reproduksjon i det hele tatt :)  

Hans/hennes innlegg er nok mer siktet på utseende alene. 

Tror nok jeg vet meget godt hva jeg selv siktet til...

Og jeg svarte på et spørsmål fra deg, ikke på temaet i min egen tråd...

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikkert en biologisk evolusjonær grunn. Et slags naturlig hinder for at de ikke skal få unger når de begynner å bli for gamle. For å hindre missdannede barn, ol.

Anonymkode: 1f319...e35

Det skal også menn passe seg for.  Både for sin egen del, og ikke minst, for potensielle barns del.

https://www.nrk.no/viten/risko-hos-barn-av-eldre-fedre-1.11570685

Var dette noe du ikke visste?

 

 

Anonymkode: 17d7e...c23

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Ja det vet jeg veldig godt, og det er noe du bekymrer deg over når du er 30 år, ikke 71 år og dette er et tilbakelagt stadium for mange år siden. Da er du bare glad for hvert år du får videre,der du kan leve med de konsekvensene alderen bringer med seg.Som om man frykter hva en flaske brennevin eller en flaske øl vil gjøre med deg som en eldgammel mann? Du kan dø av det ! Ja døden kommer da før eller senere automatisk. Han har levd i 71 år, et liv som få andre er forunt. At han eldes skal du liksom holde i mot han? Kom igjen når du selv er 71 år da! Så kan vi snakkes ;) 

Hvem har sagt at jeg holder alderdommen mot ham? 71 år er da ikke all verden i dag.. Jeg har en far som er 80 år og han ser yngre ut enn terminatoren for å si det mildt.  Han har gode gener men har også hatt en sunn livsstil så og si hele livet. Det høster han av nå på sine eldre dager og er fremdeles aktiv og trener nesten hver dag. 

Her kan du lese litt om anabole steroider og du vil gjerne se en sammenheng mellom hjerteproblemer og doping! 

https://www.dinside.no/okonomi/dodelig-doping/62370112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...