Gå til innhold

Kvinner forfaller fort med alderen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen å rakke ned på skuespillere...

Aldring er veldig individuelt - hovedsaklig kan man se på det gjennom årene. Om man ser ung ut som 20, 25 åring så holder man seg som regel bra i lang tid framover, mens andre eldres jævlig dårlig 

Anonymkode: 88349...f1e

Det er bare en ting smålige og/eller usikre mennesker liker bedre enn å ha noen å forgude, og det er å se gudene deres bli avslørt som like menneskelige som seg selv.

Anonymkode: 3c1d9...e85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man ser ung ut som 20, 25 åring så holder man seg som regel bra i lang tid framover

Anonymkode: 88349...f1e

Jessica Simpson viser da noe helt annet...

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare en ting smålige og/eller usikre mennesker liker bedre enn å ha noen å forgude, og det er å se gudene deres bli avslørt som like menneskelige som seg selv.

Anonymkode: 3c1d9...e85

Nei det handler om at offentlige personer kan man omtale, Mens omtale om privatpersoner vil bli slettet umiddelbart. Og offentlige personer er det også lett å finne bilder av, og lett å verifisere at er reelle.

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har samme erfaring. Flere og flere eldre kvinner velger yngre menn til partnere. Så eldre menn sliter. Selv sammen med en som er 15 år yngre

Anonymkode: 6e639...739

Må bare få si at jeg også har samme erfaring.

-Kvinne i 30-åra

Anonymkode: 62867...0b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det handler om at offentlige personer kan man omtale, Mens omtale om privatpersoner vil bli slettet umiddelbart. Og offentlige personer er det også lett å finne bilder av, og lett å verifisere at er reelle.

Anonymkode: 1f319...e35

Ok, la gå, for ditt vedkommende handler det kanskje bare om å påpeke for et internettforum at du synes kvinner «forfaller fortere» enn menn. Synd for deg hvis du selv er mann i og med at du også skal bli gammel og ikke vil kunne tiltrekke deg unge kvinner, men vi trenger ikke å vite om din tristesse. Det er ikke verdifullt. Hvorfor poster du noe som ikke er verdifullt for andre eller kan hjelpe deg? Les ei bok i stedet.

Anonymkode: 3c1d9...e85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig hvor dårlig kvinner aldres i forhold til menn.

Se f.eks på Tom Cruise og den tidligere kjæresten hans Rebecca De Mornay

1983:

_ff0109d0-57df-11e7-b50f-ad66c5ec5579.jp

Også i dag:

rebecca-de-mornay-1.jpg

5943e5682100002a0033c8b8.jpeg?cache=box3

 

Selv med et tykt lag med sminke ser altså Rebecca eldgammel ut.

Anonymkode: 1f319...e35

Også kan man si at feks Jennifer Lopez holder seg betraktelig bedre enn sin medspiller Ben Afflec. 

Saken at aldring er veldig individuelt, så slutt å dra alle under en kam. Tragisk kvinnehat på gang...

 

 

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

 

 

 

 

Anonymkode: ed883...6a8

Endret av Elaine Marley
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har samme erfaring. Flere og flere eldre kvinner velger yngre menn til partnere. Så eldre menn sliter. Selv sammen med en som er 15 år yngre

Anonymkode: 6e639...739

Det er vel derfor denne tråden er opprettet.. 😏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss alle bare konkludere med at for hver tiende pene mann, er det 1000 flere pene jenter i Norge. Vi har mangelvare på pene menn her i Norge, dette gjelder uansett alder. 

Anonymkode: ed883...6a8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må faktisk si meg litt enig og jeg er kvinne.

 

 

Anonymkode: a5386...b65

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

Jeg er også veldig enig. 

Hilsen Kvinne

Anonymkode: d7836...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mousj skrev:

70 år. Helt nydelig. Det som skrives i hovedinnlegget er generaliserende, kunnskapsløst og basert  på bilder av noen få mennesker som desperat ønsker å se unge ut. Linjer og rynker er pennestrøk fra et levd liv. Hva som er skjønnhet er mildt sagt relativt. Jeg er langt mer fascinert av et værbitt ansikt med levende øyne fylt med livsvisdom, enn et glatt botoxfjes som bare speider etter sin egen refleksjon i vinduet bak deg. Men ja, jeg er fordomsfull. Slike betraktninger som du TS gjør deg, får meg til å vurdere deg som ganske grunn, uten å i det hele tatt kjenne deg. For noen kan sikkert det å prøve å se ung ut være nøkkel til lykke, jeg ser fort om et menneske har vært fylt med latter eller sorg, er trygg på seg selv og har et godt selvbilde. og blir skeptisk når mimikken er borte.

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

Jeg er så enig. Folk har blitt helt hysteriske når det gjelder rynker. Kan man ikke leve livet og ta seg selv mindre høytidelig? Tydelig at mange lar seg påvirke av den amerikanske kulturen. Mye flottere med et ansikt som viser at det har levd, enn et botoxfylt ansikt som tyder på dårlig selvtillit. Glatte ansikter er rett og slett kjedelig. Kjæresten min har fått tydelige rynker, han bryr seg ikke et dønn. Hadde han begynt å snakke om å ta botox hadde jeg blitt skuffa og oppgitt. Om jeg eldes kjappere enn kjæresten fordi jeg er kvinne bryr det meg ikke, forholdet går mye dypere enn det.  Vi begynner å bli skakkjørt som samfunn når rynker har så stort fokus, kanskje heller fokusere på hva som er viktig for deg i livet TS?? 

 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss alle bare konkludere med at for hver tiende pene mann, er det 1000 flere pene jenter i Norge.

Jenter ja... Damer derimot...

Anonymkode: 1f319...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om kvinner har andre alderstegn enn menn?

Jeg personlig kan ikke gjøre noe med det, like lite som jeg forhindre at jeg en gang inframtiden får grå hår, blir eldre, kommer i overgangsalderen, osv. 

Anonymkode: 8069c...d77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig hvor dårlig kvinner aldres i forhold til menn.

Se f.eks på Tom Cruise og den tidligere kjæresten hans Rebecca De Mornay

1983:

_ff0109d0-57df-11e7-b50f-ad66c5ec5579.jp

Også i dag:

rebecca-de-mornay-1.jpg

5943e5682100002a0033c8b8.jpeg?cache=box3

 

Selv med et tykt lag med sminke ser altså Rebecca eldgammel ut.

Anonymkode: 1f319...e35

Så du sier at alle damer over 20 bør ta selvmord da eller? 

Anonymkode: e8e3b...1bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du sier at alle damer over 20 bør ta selvmord da eller? 

Anonymkode: e8e3b...1bc

Nei, de kan vel fremdeles lage mat, og vaske hus og klær?

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er omvendt, Mann.

Hilsen Kvinne.

Feil, det er slik blant begge kjønn, de innser det bare ikke ;)  De ser da like gammel ut, Tom farger håret, men er da like preget av alderen som den kvinnen er. Når jeg er på samme alder som en slik kvinne? Hva betyr det egentlig? Jeg ville valgt henne som en partner om vi passet sammen, vi er i samme løpet på vei mot høsten som vi alle er, da er det bare å finne seg til rette med det. Alternativet er død nå. Fysisk sett føler jeg meg like ung som for 25 år siden, men jeg er jo ikke det. Skjule dette er bare patetisk, og fungerer aldri i det daglige.

Noen eldes mye fortere en andre både kvinner og menn, det er genetisk betinget, og kan forebygges mye med trening og kosthold, noe som gjør at man også får det bedre rent helsemessig også selv om man uansett eldes.

Endret av Duftavsommerregn
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Noen eldes mye fortere en andre både kvinner og menn, det er genetisk betinget, og kan forebygges mye med trening

Det ser ikke ut som at trenings har hjulpet så mye for Arnold da.

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de kan vel fremdeles lage mat, og vaske hus og klær?

Anonymkode: 1f319...e35

De kan ikke gjøre noe annet altså? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ikke ut som at trenings har hjulpet så mye for Arnold da

Mannen er 71 år gammel! Altså langt over pensjonsalder og har gått over i alderdommen, så jo han ser da  bra ut for den alderen, og lever med den uten noen store problemer så vidt jeg vet. Når du passerer 70 år er du inne i alderdommen, og passerer 80 da nærmer du deg grenser for hva kroppen din vil kunne tåle som mann. Da kommer konsekvensene av dette som aldri lar seg skjule uansett kjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ikke ut som at trenings har hjulpet så mye for Arnold da.

Anonymkode: 1f319...e35

Ikke for Sylvester Stallone heller.. men anabole steroider er ikke akkurat ungdomskilden. Stallone er også så kraftig opperert i ansiktet at han ikke ser ut i måneskinn..

En sun livsstil og fysisk aktivitet gjør underverker for kroppen og kan føre til at aldringsprosessen går senere. 

 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Mannen er 71 år gammel! Altså langt over pensjonsalder og har gått over i alderdommen, så jo han ser da  bra ut for den alderen, og lever med den uten noen store problemer så vidt jeg vet. Når du passerer 70 år er du inne i alderdommen, og passerer 80 da nærmer du deg grenser for hva kroppen din vil kunne tåle som mann. Da kommer konsekvensene av dette som aldri lar seg skjule uansett kjønn.

Han har hatt hjerteinfarkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...