Gå til innhold

Kvinner forfaller fort med alderen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vin blir ikke så bitter som du fremstår.

Anonymkode: 3c1d9...e85

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

At du gidder å komme med en sånn gammel og tåpelig floskel!

Anonymkode: 17d7e...c23

Ha nå litt humør da, snow flakes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Venta bare på det der . Nei det er flotte unggutter, får nesten ikke gå i fred ute og blir daglig kontaktet på sosiale medier av yngre menn. 

Anonymkode: e9469...1ae

Har samme erfaring. Flere og flere eldre kvinner velger yngre menn til partnere. Så eldre menn sliter. Selv sammen med en som er 15 år yngre

Anonymkode: 6e639...739

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har samme erfaring. Flere og flere eldre kvinner velger yngre menn til partnere. Så eldre menn sliter. Selv sammen med en som er 15 år yngre

Anonymkode: 6e639...739

Du og Trine Skei Grande ja. Æsj for noen ekle pervo griser.

Anonymkode: 1f319...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 år. Helt nydelig. Det som skrives i hovedinnlegget er generaliserende, kunnskapsløst og basert  på bilder av noen få mennesker som desperat ønsker å se unge ut. Linjer og rynker er pennestrøk fra et levd liv. Hva som er skjønnhet er mildt sagt relativt. Jeg er langt mer fascinert av et værbitt ansikt med levende øyne fylt med livsvisdom, enn et glatt botoxfjes som bare speider etter sin egen refleksjon i vinduet bak deg. Men ja, jeg er fordomsfull. Slike betraktninger som du TS gjør deg, får meg til å vurdere deg som ganske grunn, uten å i det hele tatt kjenne deg. For noen kan sikkert det å prøve å se ung ut være nøkkel til lykke, jeg ser fort om et menneske har vært fylt med latter eller sorg, er trygg på seg selv og har et godt selvbilde. og blir skeptisk når mimikken er borte.

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ordet "forfaller" er feil. Å eldes heter det. Det ville jo vært rart om en ikke så eldre ut etter 20-30 år?  Det gjelder jo begge kjønn det, selv om det fins de som ser yngre ut enn de er. 

Det er vel litt sånn hysteri ute og går blant noen. At en skal være "evig ung". At en skal være rynkefri og sprek opp til 70-80 år 🙂 

Så fins de som eldes på en mer avslappet måte. Det er bare teit å kritisere eller håne noen for utseendet. Om de er 20 eller 60. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mye har med gener å gjøre, og muligens hvordan du har levd; f.eks. om du har hatt dårlig livsstil. Røyking, mye sol, dårlig kosthold og lite vann er jo ikke særlig bra for huden. 

Har sett mange ulike eldre mennesker, både kvinner og menn som ser veldig ulik ut. Menn har jo ikke like tynn hud som damer, så det forklarer jo ofte hvorfor mange damer får lettere linjer og rynker, tidligere. Men det gjelder ikke alle! Min mor har nydelig hud til å være 50, og både hun og min far har ganske fin hud. Pappa har dypere rynker i panna enn henne - hun har sånne tynne linjer som man ser på nært hold. Tror ikke hun har en eneste rynke enda, mens pappa har litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said:

 

Ha nå litt humør da, snow flakes.

Nå kommer jo dette opp igjen og igjen i tråder. Mange blir lei.

Anonymkode: 17d7e...c23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner faller jo sammen bare de passerer 30 tallet.

Jessica Simpson:

Før:

Jessica-Simpson-Vest.jpg

Nå:

dish-071017-jessica-simpson.jpg?itok=LyA

Britney Spears:

Før:

600x600bf.jpg

Nå:

180321-britney-before-after-kenzo-featur

 

Legg merke til at dette er altså MED masse sminke, i motsetning til mennene.

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens menn altså holder seg godt opp i 50 årene:

George Clooney

show-photo.jpg?id=3332

Pierce Brosnan:

250px-PierceBrosnanCannesPhoto2.jpg

Anonymkode: 1f319...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør av denne tråden, haha.

SKAFF. DERE. ET. LIIIIIIIIIIIV.

Anonymkode: 3c1d9...e85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller eldes med fine linjer, enn å eldes som en mann. Menn får så dype furer i panna at man kunen skrudd en kork nedover hue på dem! Dype, dype groper i ansiktet ser forjævlig ut. Glad jeg ikke er mann med grov hud som eldes som rompa på en elefant! Hva gjelder Tom Cruise må man ta utgangspunkt i dagens bilder. Og han har såvisst tyyydelige tegn til mannsaldring. Saggekinn og et litt mistrøstig, dumt ansiktstrekk menn ofte får når de har passert 45. Endel menn kamuflerer dette med skjegg, som mose kamuflerer sopp! 

Det siste bildet er botox-Cruise! Antar at han begynte å plages over egen aldring. 

Innlegget er ryddet for bilder med opphavsrett.

 

 

 

 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner faller jo sammen bare de passerer 30 tallet.

Faller sammen???     :ler:

Anonymkode: 17d7e...c23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig hvor dårlig kvinner aldres i forhold til menn.

Se f.eks på Tom Cruise og den tidligere kjæresten hans Rebecca De Mornay

1983:

_ff0109d0-57df-11e7-b50f-ad66c5ec5579.jp

Også i dag:

rebecca-de-mornay-1.jpg

5943e5682100002a0033c8b8.jpeg?cache=box3

 

Selv med et tykt lag med sminke ser altså Rebecca eldgammel ut.

Anonymkode: 1f319...e35

Tenker du det samme om du googler 2018-bilder av Nicole Kidman og sammenligner med Cruise også? Hun er 5 år yngre enn sin eksmann Cruise, og ser fremdeles ut som hun er en generasjon yngre enn han.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kayia skrev:

Tenker du det samme om du googler 2018-bilder av Nicole Kidman og sammenligner med Cruise også? 

Ja

Nicole-Kidman-The-Goldfinch-movie-look-1

1515728077210.jpg&operation=CROP&offset=

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

synes rebecca de mornay ser dritbra ut til å være 59år jeg. Tom cruise bruker jo botox og har også tatt neseoperasjon. Han fikk og me oppmerksomhet da han møtte opp til en utdeling og var helt oppblåst i ansiktet, noe som tyder på at han har lagt inn implantater som gjør at han ser yngre ut. 

Anonymkode: 277fb...d0d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen å rakke ned på skuespillere...

Aldring er veldig individuelt - hovedsaklig kan man se på det gjennom årene. Om man ser ung ut som 20, 25 åring så holder man seg som regel bra i lang tid framover, mens andre eldres jævlig dårlig 

Anonymkode: 88349...f1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Nicole-Kidman-The-Goldfinch-movie-look-1

1515728077210.jpg&operation=CROP&offset=

Anonymkode: 1f319...e35

Eh, det øverste bildet er fra innspilling av «The goldfinch» der hun er skulle se ut som en aldrende kvinne. Rimelig teit å bruke et slikt bilde i denne sammenheng.

På det andre bildet ser hun flott ut, selv om lyset er litt uflatterende.

Anonymkode: d9f47...e3d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen å rakke ned på skuespillere...

Anonymkode: 88349...f1e

Fordi de er offentlige personer om man kan dermed omtale dem, i motsetning til privatpersoner.

Anonymkode: 1f319...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...