Gå til innhold

Gave til gutt på 8 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevøen min fyller 8, og jeg trenger gavetips. Jeg har spurt foreldrene men de sier bare finn på noe, trenger ikke være dyrt. Og gutten kommer bare med dyre ønsker som mobil, Ipad osv.

Så hva liker gutter i den alderen ? for ca 200 kr.

Anonymkode: 55dc0...848

Skrevet

Lurte litt på Petter kanin filmen, tror dere den vil falle i smak ?

Skrevet

Min på 7,5 liker f.eks. Nerf, bøker, Plus Plus, GeoMag, Lego og brettspill. Petter Kanin-filmen tror jeg de fleste gutter i den alderen ville synes er for barnslig.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Arkana skrev:

Min på 7,5 liker f.eks. Nerf, bøker, Plus Plus, GeoMag, Lego og brettspill. Petter Kanin-filmen tror jeg de fleste gutter i den alderen ville synes er for barnslig.

Hva slags filmer tror du passer best i den alderen ?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min gutt liker f.eks. Grusomme Meg-filmene, Hotell Transylvania og de fleste Lego-filmene.

Skrevet

Minecraft er det kuleste min 8 åring vet om, gjerne minecraft lego. Ellers liker han bøker om kaptein Supertruse. Han elsker nerf våpen. Eksperimentsett er ganske gøy. Og brettspill. Gjerne sånne for barn der man får krem i ansiktet etter tur når man trykke på en knapp. Sånt han kan spille med venner ;)

Anonymkode: c4bc7...f35

• Liker 1
Skrevet

Min åtteåring ville elsket å få div Minecraft-stæsj, eller Harry Potter-stæsj (kopper, figurer, tryllestav, skrivesaker, t-skjorter etc)

Hadde jeg vært tante og skulle kjøpt en litt morsom tantegave skulle jeg gått inn på en butikk som GameStop, Outland el.l. og funnet noe av dette. :)

Anonymkode: b9d19...9ec

Skrevet

Hvis han liker fotball, passer det med ny ball, keeperhandsker, trøye fra favorittlaget e.l.

Anonymkode: 5245c...10a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han liker fotball, passer det med ny ball, keeperhandsker, trøye fra favorittlaget e.l.

Anonymkode: 5245c...10a

Han bryr seg ikke om fotball.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror barn i den alderen ikke vil skjønne poenget med å få en film på dvd. De er vokst opp med streaming og har netflix, dsney channel osv mestra til fingerspissene :)

Forøvrig, ang. det at barn ønsker seg veldig dyre ting - så er det en ypperlig anledning til å jekke ned forventninger noe. "Nei, det er dessverre alt for dyrt/stort  ønske- du må nok ønske deg noe annet, ellers kjøper jeg prinsessekrone og barbie..!" Sagt med spøkefult glimt i øyet da ;) 

Anonymkode: 64c5f...bb3

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror barn i den alderen ikke vil skjønne poenget med å få en film på dvd. De er vokst opp med streaming og har netflix, dsney channel osv mestra til fingerspissene :)

Forøvrig, ang. det at barn ønsker seg veldig dyre ting - så er det en ypperlig anledning til å jekke ned forventninger noe. "Nei, det er dessverre alt for dyrt/stort  ønske- du må nok ønske deg noe annet, ellers kjøper jeg prinsessekrone og barbie..!" Sagt med spøkefult glimt i øyet da ;) 

Anonymkode: 64c5f...bb3

Støtter denne. Hjemme hos oss har vi ikke DVD-spiller en gang. Filmer ses på Netflix eller vi kjøper dem igjennom AppleTV.

Anonymkode: ddc11...f5a

• Liker 1
Skrevet

Har han lest Harry Potter? Om ikke så er bøkene også å anbefale!

Gi han gavekort på kinobesøk med deg, foreslå å se Utrolige 2 ( på kino nå) og McDonalds først og popcorn underveis 👍

Anonymkode: 2983b...b5e

• Liker 2
Skrevet

Takk for mange gode tips 😁

Skrevet

Brettspill:) spør om tips på butikken

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Det tror jeg en gutt på 8 vil finne for barnslig. Hilsen mamma til en 9-åring som digger Ninjago.

Anonymkode: d41b0...00b

Skrevet
På ‎05‎.‎09‎.‎2018 den 10.29, AnonymBruker skrev:

Nei, definitivt ikke! Den er for barnehagebarn, ikke 3. klassinger.

Min 8-åring er akkurat introdusert for Harry Potter og eeeelsker det! Ellers er bøker med Kapteins Supertruse eller Gutta i trehuset supre. Ellers er lego fortsatt innenfor (ninjago, nexonights, minecraft -hør gjerne med foreldrene hva som fenger mest). Uteleker, brettspill osv. Det kom forresten film med Kaptein supertruse som sikkert finnes på dvd/blueray nå, selv han på 11 syns den var ustyrtelig morsom!

Anonymkode: dd8d1...714

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...