AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Ja, tiden er kommet. Jeg vil slutte på morfin som jeg har brukt 3-4 ganger daglig i 2 mnd. Noen som har vært gjennom det og vil dele erfaringer? Aner ikke hva jeg "går" til her, eller hva jeg kan forvente. Jeg vet selvfølgelig at det et individuelt. Har ikke fått informasjon fra legen, men har lest litt på nettet. Kan jeg havne i en situasjon der jeg trenger legehjelp? Isåfall, når ringer man hjelp - og hvem ringer man? Jeg bruker i tillegg paralgin forte ved behov mot noe annet - hva skjer hvis jeg må ta en av de underveis? Anonymkode: 55684...654
Djungelvrål Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Du må selvfølgelig gjøre dette i samråd med lege. Man slutter ikke bare tvert med morfin, man trapper ned over flere uker før man seponerer. 9
Duff Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Dette må du ha hjelp til av lege, noen kan bruke en nedtrappingsplan hjemme i samråd med lege mens andre legges inn for nedtrapping. 3
Safiye Skrevet 5. september 2018 #4 Skrevet 5. september 2018 Medisintips og doseringstips er ikke tillat på forumet, jeg stenger derfor denne tråden og sletter alle innlegg som inneholder tips og sitering av tips. - Safiye, mod
Fremhevede innlegg