AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Jobber med på skole og har spesial elever. Noe som betyr masse snakking, dersom jeg visker noe her vil neppe noe bli gjort. Har nettop begynt og allerede hatt en egenmeldingsdag. Har vært forkjølet en ukestid og føler meg litt shabby men ikke feber eller meget dårlig. Er dette noe å dra på jobb med eller bør man holde seg hjemme? Anonymkode: c95fc...6e6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Føler man seg ikke dårlig, så drar man på jobb. Anonymkode: 2e357...779
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Føler man seg ikke dårlig, så drar man på jobb. Anonymkode: 2e357...779 ja men jobber ikke på noen fabrikklinje akkurat. Må snakke til person konstant. Anonymkode: c95fc...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Hør med ledelsen om du kan få tilrettelagte oppgaver. For eksempel lese gjennom IOPer, oppdatere lister, lage planer osv. Anonymkode: 44c70...d75 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Mister selv stemmen ofte på jobb (dagligvare) pga en kombo med tørr luft og bivirkninger av medisin (blir veldig tørr i munn og svelg). Det er litt flaut, men gjør så godt jeg kan. Til nå hatt noen som klagde å sa jeg måtte snakke tydeligere å høyere, men de fleste tar det greit. Føler du deg passe ok, så dra å prøv. Går det ikke, så går det ikke, med du har ihvertfall prøvd Anonymkode: f5df1...282
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #6 Skrevet 5. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber med på skole og har spesial elever. Noe som betyr masse snakking, dersom jeg visker noe her vil neppe noe bli gjort. Har nettop begynt og allerede hatt en egenmeldingsdag. Har vært forkjølet en ukestid og føler meg litt shabby men ikke feber eller meget dårlig. Er dette noe å dra på jobb med eller bør man holde seg hjemme? Anonymkode: c95fc...6e6 Underviser du virkelig barn, med et så dårlig språk... Skremmende. Anonymkode: 4a8b3...1e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #7 Skrevet 5. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber med på skole og har spesial elever. Noe som betyr masse snakking, dersom jeg visker noe her vil neppe noe bli gjort. Har nettop begynt og allerede hatt en egenmeldingsdag. Har vært forkjølet en ukestid og føler meg litt shabby men ikke feber eller meget dårlig. Er dette noe å dra på jobb med eller bør man holde seg hjemme? Anonymkode: c95fc...6e6 Gå på jobb!! Ikke bli sittende hjemme og kjenne etter hvor dårlig du er. må du kjenne etter, er du sannsynligvis frisk nok. Skolen har akkurat startet, og med tanke på at du allerede har brukt en dag.., vel... gå på jobb! hilsen en som har 0 fravær på 20 år, og som har gått på jobb med «småsymtomer»... og overlevd gitt..😉 Anonymkode: 46ad4...583 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #8 Skrevet 5. september 2018 Nettopp bynt og allerede brukt egenmelding? Da drar du på jobb... Du har vel prøveperiode? Anonymkode: a01c5...35e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 Jeg jobber som miljøterapeut, og å snakke er dermed en stor del av jobben. Jeg gikk på jobb uten stemme noen dager, og prøvde å være kreativ/gjøre noe morsomt ut av det. Skrev, hvisket osv. Jeg jobber også med ungdommer. Det gikk helt fint. Det eneste som ble problematisk, var å ta telefonen 😂 Men nå vet jeg ikke hva din jobb er konkret. Hvis du har et undervisningsopplegg du må følge, får kanskje elevene mer av den undervisningen de skal ha med en vikar? Det beste er kanskje, som noen nevner over, om du kan få andre oppgaver av arbeidsgiver i dag. Anonymkode: 5b365...971
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå