Jerry Lee Skrevet 7. september 2018 #81 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det mange hytter som heter Paradiset? Anonymkode: fe3bb...291 Hundrevis. Fullstendig talentløs og uinspirert. "Bare kall dritten noe, og skru opp skiltet!" 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #82 Skrevet 7. september 2018 Men du trådstarter, har dere ikke noen utendørs fine opplevelser som hyttenavnet kan inspireres av? Hva finnes av fugle- og dyreliv og vekster på hyttetunet? Anonymkode: fe3bb...291
Jerry Lee Skrevet 7. september 2018 #83 Skrevet 7. september 2018 ...og, egentlig...jeg trur TS tuller med oss alle. Hytta, om den finnes, kan hete "Vitsen med sjøgløtt langt unna". 😉 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #84 Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, Jerry Lee said: ...og, egentlig...jeg trur TS tuller med oss alle. Hytta, om den finnes, kan hete "Vitsen med sjøgløtt langt unna". 😉 Det er nok sannsynlig. Men det er en av de bedre tulletrådene, vil jeg si. Anonymkode: fbc86...2eb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #85 Skrevet 7. september 2018 Villa Sorgløs Sorgenfri (La) Humlasuse Bikuben Tomleplassen Vepsebolet Soviro Roligheta Kulern / Kuler’n Anonymkode: de27d...036
Jerry Lee Skrevet 7. september 2018 #86 Skrevet 7. september 2018 Haha...nå vet jeg... beste navnet på TS sin hytte... Trollheim. 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #87 Skrevet 7. september 2018 Hutta vår har navnet på plassen + bu til slutt. Altså xxxxxbu. Feks Haukebu. Anonymkode: 50f66...b14 2
Jerry Lee Skrevet 7. september 2018 #88 Skrevet 7. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hutta vår har navnet på plassen + bu til slutt. Altså xxxxxbu. Feks Haukebu. Anonymkode: 50f66...b14 Ikke noe galt i å knytte bu, bo, heim, ly og desslike til stedsnavn og/eller natur om man har en eller annen assosiasjon til og med navnet. ☺ Men man kaller ikke hytta si for Kenneth-heim, AliceBo, EdgarBorg, AnneHuset eller dets like. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #89 Skrevet 7. september 2018 1 hour ago, Jerry Lee said: Hundrevis. Fullstendig talentløs og uinspirert. "Bare kall dritten noe, og skru opp skiltet!" 🙈 Du tar feil. Det var rett på 50-tallet. Det er ikke rett nå. Mener jeg. Anonymkode: fbc86...2eb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #90 Skrevet 7. september 2018 29 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ikke noe galt i å knytte bu, bo, heim, ly og desslike til stedsnavn og/eller natur om man har en eller annen assosiasjon til og med navnet. ☺ Men man kaller ikke hytta si for Kenneth-heim, AliceBo, EdgarBorg, AnneHuset eller dets like. Man gjør nøyaktig som man vil Anonymkode: f55b8...a41
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #91 Skrevet 7. september 2018 Oh wow. Dere tror faktisk at jeg troller. Nei. Men vi har nettopp overtatt, og har brukt tid på å komme i orden inne på dagtid. På kveldene har vi sett film sammen, hele familien. Det er så langt vi har kommet til nå. Vanskelig å gå ute og plukke bær og se på fugler før man har ting på stell, liksom. Og nei, havgløttet er ikke langt unna. Det er vel 30 meter til havet. Men heromkring er det vel så vanlig å ha hytta midt i strandlinjen, derfor blir det snålt å spille på havutsikten. Er glad for å ha fått mange gode forslag! Får la det modne litt. Ts Anonymkode: 52975...267 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #92 Skrevet 7. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oh wow. Dere tror faktisk at jeg troller. Nei. Men vi har nettopp overtatt, og har brukt tid på å komme i orden inne på dagtid. På kveldene har vi sett film sammen, hele familien. Det er så langt vi har kommet til nå. Vanskelig å gå ute og plukke bær og se på fugler før man har ting på stell, liksom. Og nei, havgløttet er ikke langt unna. Det er vel 30 meter til havet. Men heromkring er det vel så vanlig å ha hytta midt i strandlinjen, derfor blir det snålt å spille på havutsikten. Er glad for å ha fått mange gode forslag! Får la det modne litt. Ts Anonymkode: 52975...267 Anonymkode: fe3bb...291 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #93 Skrevet 7. september 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: fe3bb...291 Du, den der har ikke jeg sett, engang. Men nå skjønner jeg jo at det blir lite å hente i denne tråden framover. Likte den godt før det ble så mye tull. Ts Anonymkode: 52975...267
skrue Skrevet 8. september 2018 #94 Skrevet 8. september 2018 Jeg har sett "Endeli". Den synes jeg var fin mtp tiden det tok å komme fram dit.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #95 Skrevet 8. september 2018 Vår hytte er rød og heter, passende nok, Røder. Anonymkode: 90598...51e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå