Gjest Ebra Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 (endret) Hei Endret 4. september 2018 av Ebra
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Du bør skjule dine elektroniske spor. Anonymkode: 5da86...85d
Gjest Ebra Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du bør skjule dine elektroniske spor. Anonymkode: 5da86...85d Hva mener du?
Xcase33 Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 17 minutter siden, Ebra said: Først vil jeg gjerne takke alle dere som har vært til stor hjelp da jeg skulle velge studie. Har nå begynt på sykepleier studie, og trives med det så langt. Jeg håper det fortsetter slik fremover. I dag har jeg lyst til å skrike ut det som eter meg levende, mine sosiale problemer. JEG FØLER MEG SOM EN TAPPER. For seks år siden har mine sosiale livet bremset opp. Har gått fra å ha mange venner til få venner, aldri vært på fester de siste 6 årene, og har aldri hatt kjæreste. Alt dette var noe som ikke bekymret meg før, men nå får jeg lyst til å bare skrike hverdag. Jeg er ikke kresen men overtenker, over analyser og ikke minst prøver alltid å finne ut hvorfor ei jenta ikke burde bli sammen med meg eller like meg. I de siste årene har jeg blitt mer roligere, mer introverte, og veldig sjenerte på grunn av det norske språket. Jeg har også isolert meg (kan ikke du språket, må du holde kjeften har vært min greie de første tre årene i Norge). Jeg føler at jeg har gått glip av de beste tidene i mitt liv, og det er noe jeg aldri kommer til få tilbake. Nå som jeg har begynt på høyskole, snakker folk om ting de har gjort i tenåringstida, hvem de har vært sammen med, fester og konserter de har vært på, venner de har osv. Folk ser veldig rart på meg når jeg sier « nei ass, har aldri ha festet eller hatt kjæreste». Jeg er elendig når det kommer til jenter, klarer liksom ikke flørte med dem, snakke lengere med dem eller få dem til å bli interessert i meg. Samtalene blir bare kjedelige og skikkelig standard. Hver gang jeg prøver å gå ALL IN liksom, så er det noe som holder meg tilbake. Jeg må nevne også at jeg har skikkelig dårlig selvtillit og selvbilde, har aldri sett på meg selv som en gutt som kan bli likt av noen. Jeg føler at jo mindre erfaringer jeg har bak meg, jo mindre sjans har jeg med jenter. Det viker som de fleste vil å ha gutter som er utadvendt, pågående, selvsikker osv. Alt dette er noe jeg mangler, og det gjør meg skikkelig trist. Hvordan kan jeg bryte denne livs monsteret jeg har? Hvordan kan jeg slutte å være en taper? Hvordan kan jeg slutte å føle meg som en taper? Det begynner å erte meg skikkelig innvendig. Er forresten 21. Tusen Takk til alle dere. Så du var på fest sist som 15åring? høres ikke lovlig ut nei....hadde du vært jente så hadde du nok sluppet "unna" med de problemene du beskriver....som mannfolk så blir det ikke mye dame på deg, hvis du ikke vokser på deg noe mer selvsikkerhet og blir kvitt sjenansen din. Husk også at det er langt flere single menn enn damer i din aldersgruppe. Ikke tenk så mye på de kvinnfolkene du...gi deg selv noen år med naturlig modning først nå. Prøv å finne ut hvem du er først...så kan du se deg om etter noen som du tror kan passe inn i livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #5 Skrevet 5. september 2018 Du er ikke noe taper, men du har dårlig selvbilde du må jobbe med for å føle deg verdig og mer trygg på deg selv. Selvhjelpsbøker, timer med coach anbefales:) jeg hadde veldig nytte av det hvertfall. Og å få dame handler ikke om man fester eller ikke, blås i kommentaren over! Jeg syns du høres fin ut jeg,men du trenger hjelp til å skjønne det selv og til å bli flinkere i sosiale sammenhenger/relasjoner med medmennesker da særlig kvinner da. Det er ikke uvanlig å ikke ha hatt kjæreste når man er 21. Jeg fikk min første når jeg var 27 Anonymkode: 8506b...a31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå