AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #21 Skrevet 5. september 2018 Si at du har høyt kolesterol og at du derfor vil kutte ut kjøtt. Anonymkode: 83704...d53
LiseTV Skrevet 5. september 2018 #22 Skrevet 5. september 2018 8 timer siden, Inwe skrev: Det stemmer ikke. Kroppen trenger derimot planter. Det er bevist flere ganger at vi kan leve på bare planter, vi kan ikke leve på bare kjøtt. Du må lese deg opp igjen før du uttaler deg, argumentene dine er motbevist flere ganger. Det stemmer forsåvidt at vi omnivore, men så mye kjøtt som de fleste spiser i dag er ikke bra for oss. Jeg spiser ikke bare kjøtt. Har mye tilbør,poter,løk, hvitløk, grønsaker. Og jeg spiser mye frukt, mest som mellommåltid. Prøver å få til 2 fiskemiddager i uken, men blir mest 1. Og en dag med pannekaker. Men vil alldri kutte ut kjøtt. Kjøper alldri vegtarmat.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #23 Skrevet 5. september 2018 42 minutter siden, LiseTV skrev: Jeg spiser ikke bare kjøtt. Har mye tilbør,poter,løk, hvitløk, grønsaker. Og jeg spiser mye frukt, mest som mellommåltid. Prøver å få til 2 fiskemiddager i uken, men blir mest 1. Og en dag med pannekaker. Men vil alldri kutte ut kjøtt. Kjøper alldri vegtarmat. Jeg sa ikke at du kun spiste kjøtt, jeg sa bare at påstanden din om at kroppen trenger kjøtt ikke stemte. Anonymkode: c7861...514 3
Inwe Skrevet 5. september 2018 #24 Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sa ikke at du kun spiste kjøtt, jeg sa bare at påstanden din om at kroppen trenger kjøtt ikke stemte. Anonymkode: c7861...514 Og der kom jeg nær anonymknappen.
Djungelvrål Skrevet 5. september 2018 #25 Skrevet 5. september 2018 9 timer siden, Inwe skrev: Det stemmer ikke. Kroppen trenger derimot planter. Det er bevist flere ganger at vi kan leve på bare planter, vi kan ikke leve på bare kjøtt. Du må lese deg opp igjen før du uttaler deg, argumentene dine er motbevist flere ganger. Det stemmer forsåvidt at vi omnivore, men så mye kjøtt som de fleste spiser i dag er ikke bra for oss. Det er faktisk slik at etter at forfedrene våre begynte å spise kjøtt så ble hjernene våre større. Vi hadde ikke vært like intelligente om det ikke var for at vi økte proteinet i kosten vår.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #26 Skrevet 6. september 2018 3 timer siden, Peonjenta skrev: Det er faktisk slik at etter at forfedrene våre begynte å spise kjøtt så ble hjernene våre større. Vi hadde ikke vært like intelligente om det ikke var for at vi økte proteinet i kosten vår. Link til kilde ?For det det har jeg problemer med å tro på Anonymkode: fea78...8d3 1
Inwe Skrevet 6. september 2018 #27 Skrevet 6. september 2018 8 timer siden, Peonjenta skrev: Det er faktisk slik at etter at forfedrene våre begynte å spise kjøtt så ble hjernene våre større. Vi hadde ikke vært like intelligente om det ikke var for at vi økte proteinet i kosten vår. Vil også ha en kilde på dette og om det er sånn gjerne en kilde som sier noe om det var kjøtt eller proteiner som utviklet hjernen vår. Jeg spiser nemlig store mengder protein uten å spise kjøtt da jeg trener endel. Og uansett om det stemmer eller ei trenger vi fortsatt ikke kjøtt i dag.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #28 Skrevet 6. september 2018 11 timer siden, Peonjenta skrev: Det er faktisk slik at etter at forfedrene våre begynte å spise kjøtt så ble hjernene våre større. Vi hadde ikke vært like intelligente om det ikke var for at vi økte proteinet i kosten vår. Man trenger ikke spise kjøtt for å få i seg nok protein. De fleste i dag spiser alt for mye protein og det er skadelig. Anonymkode: 83704...d53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå