AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Jeg har til og fra i det siste hatt smerter ved avføring (føles ut som det er rifter og gjør vondt et sted når avføring kommer ut). Av og til er det blod på papiret, men ikke alltid. Nå i stad tror jeg at jeg kjente en kul på en måte mellom analåpningen og skjeden!?! Jeg er usikker på om det kun er "skilleveggen" mellom eller om det er en faktisk kul. Begynte å bli redd for kreft!! Men tarmkreft er vel ikke kul utenpå kroppen? Når jeg prøvde å kjenne på "kulen" så var det ikke vondt eller noe. Nå vet jeg som sagt ikke om det er en kul, eller "skilleveggen". Noen som har noen råd/tips til hva det kan være? Vet dere ikke er leger, men ville høre om det er noen med det samme!?! Anonymkode: 1d921...e81
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Kan også være noe så enkelt som hemoride Anonymkode: a9d41...585 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har til og fra i det siste hatt smerter ved avføring (føles ut som det er rifter og gjør vondt et sted når avføring kommer ut). Av og til er det blod på papiret, men ikke alltid. Nå i stad tror jeg at jeg kjente en kul på en måte mellom analåpningen og skjeden!?! Jeg er usikker på om det kun er "skilleveggen" mellom eller om det er en faktisk kul. Begynte å bli redd for kreft!! Men tarmkreft er vel ikke kul utenpå kroppen? Når jeg prøvde å kjenne på "kulen" så var det ikke vondt eller noe. Nå vet jeg som sagt ikke om det er en kul, eller "skilleveggen". Noen som har noen råd/tips til hva det kan være? Vet dere ikke er leger, men ville høre om det er noen med det samme!?! Anonymkode: 1d921...e81 Jeg tenker også at det kan være en hemoroide. Bestill time hos fastlegen. Anonymkode: 82de8...c75 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Du har nok bare fått en hemoroide, ja. De kan sitte både innvendig og i selve analåpningen. Få en legesjekk og råd der. Anonymkode: e6127...d50 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå