Gå til innhold

Menn som foretrekker store damer fremfor slanke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere menn som foretrekker store damer fremfor slanke: Hva er det som gjør at dere tenner på det ene fremfor det andre? Hva er det store damer har som ikke slanke har? Er det det at det er mer kropp? Mer å "boltre" seg i? Større pupper og lår? Eller at de (ofte) har et mer avslappet forhold til egen kropp uten å være for opphengt i kalorier? Mer livsnytere? Eller en blanding?

Vet at det ofte er farlig å stille slike spørsmål på KG og at det ofte blir ramaskrik, men dette er på ingen måte enn tråd for å henge ut store damer. Jeg er bare nysgjerrig på hva som gjør at noen konsekvent velger det ene fremfor det andre, for jeg vet at veldig mange foretrekker det. Og ofte føler jeg at det er slanke menn som foretrekker store damer, har det noe med at motsetninger tiltrekker hverandre?

Anonymkode: f710f...a44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid foretrukket damer med litt ekstra på kroppen. Jeg synes de rett og slett har finere former og er mer kvinnelige for min del. Det går likevel en grense for hva jeg personlig synes er passe, både for stort og for lite. 

Anonymkode: fe024...08e

• Liker 11
Skrevet

Ja takk begge deler! 😀

men store har mer av alt.

Har også en følelse av at de er mere avslappet (voksne damer) og frigjorte.

• Liker 4
Skrevet

Heller en curwy, chubby en ei mager dame som uler i vinden, har prøvd å fortelle kona det i årevis, men hun fortsetter å lese på x antall slanke/livstilblogger

Anonymkode: 8a4ff...708

• Liker 10
Skrevet

Det er veldig sexy med former!😀

• Liker 4
Skrevet

Mhmmm!

former og selvtillit i samme person er utrolig sexy 

Anonymkode: 31d95...703

• Liker 6
Skrevet

Store damer med former er definitivt mer sexy!!

https://www.instagram.com/p/3NLrmKpV2x/

Anonymkode: 6e5a6...28c

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke ts snakker om former her, men store damer. Store damer har ofte ikke formen lenger. 

Anonymkode: cf312...e52

• Liker 19
Skrevet

Snakket med en eldre mann som ikke skjønte hvorfor det var så viktig for damer å være tynne, det var jo ikke noe pent. Den gangen han var ung var det ingen som ville ha de tynne kvinnfolka. Synes selv at damer som er litt runde er hyggeligere og blidere, de byr mer på seg selv. Tynne damer er ofte mindre generøse, mere stressa og knipne.

Anonymkode: 92d14...e38

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med en eldre mann som ikke skjønte hvorfor det var så viktig for damer å være tynne, det var jo ikke noe pent. Den gangen han var ung var det ingen som ville ha de tynne kvinnfolka. Synes selv at damer som er litt runde er hyggeligere og blidere, de byr mer på seg selv. Tynne damer er ofte mindre generøse, mere stressa og knipne.

Jeg ble stressa, lite generøs og knipen når jeg veide for mye. Følte meg så fæl at jeg nesten ikke ville gå ut blant folk eller se folk i øya. Jobber med saken og for hver kilo som går av så føler jeg meg friere og friere og mer og mer generøs som før jeg gikk opp i vekt. Ikke at jeg var overvektig,  men for stor for hva jeg er komfortabel med. Er 165 høy og vil ned til 60 kilo. 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble stressa, lite generøs og knipen når jeg veide for mye. Følte meg så fæl at jeg nesten ikke ville gå ut blant folk eller se folk i øya. Jobber med saken og for hver kilo som går av så føler jeg meg friere og friere og mer og mer generøs som før jeg gikk opp i vekt. Ikke at jeg var overvektig,  men for stor for hva jeg er komfortabel med. Er 165 høy og vil ned til 60 kilo. 

Hvor mye veide du når du var for tjukk da?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye veide du når du var for tjukk da?

72. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke ts snakker om former her, men store damer. Store damer har ofte ikke formen lenger. 

Rund er også en form😂

• Liker 17
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

72. 

Da har du vekt issues. Men det er greit det. Da går du jo bare ned.

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da har du vekt issues. Men det er greit det. Da går du jo bare ned.

Har ikke vekt issues. Og kunne godt veid 72 kilo om jeg selv følte meg komfortabel med det. Hvilket tall som står på vekta har fint lite å si. Så lenge jeg er såpass at jeg kan kjøpe klær og se fin ut i de, og ikke måtte kjøpe klær bare for å ha noe på meg og alikavell ikke føle meg fin. Er jo ikke snakk om at jeg skal bli super tynn heller. Vil ned til 60 kilo, ikke mer enn det. Da har jeg fortsatt flesk på rumpa og puppene, bare ikke bilring og dobbelthake i tillegg. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vekt issues. Og kunne godt veid 72 kilo om jeg selv følte meg komfortabel med det. Hvilket tall som står på vekta har fint lite å si. Så lenge jeg er såpass at jeg kan kjøpe klær og se fin ut i de, og ikke måtte kjøpe klær bare for å ha noe på meg og alikavell ikke føle meg fin. Er jo ikke snakk om at jeg skal bli super tynn heller. Vil ned til 60 kilo, ikke mer enn det. Da har jeg fortsatt flesk på rumpa og puppene, bare ikke bilring og dobbelthake i tillegg. 

For å si det på en annen måte. Der holder med 1 hake og 4 bildekk(som kan holde seg på bilen). Når du begynner å få 4 haker og 6 bildekk så blir det for mye av det gode. 

Skrevet

Jeg er 167 cm, med 85 kg jevnt fordelt - et digert glis til verden og føler meg akkurat passe til å være meg. Jeg trener et par ganger i uka og er toppturentusiast (ikke idealist). Jeg får mye oppmerksomhet fra menn jeg, og det komplimentet jeg får oftest er at jeg er så flott! Da tenker jeg at det er pakken de beskriver - altså humør, selvtillit og smil. Jeg hører sjelden at jeg er pen, og sexy er jeg oftest etter kl 01 natt til søndag 😂 Men jeg liker meg, og det tror jeg speiler holdningen til de menn jeg treffer. 

Anonymkode: f5eac...3e9

• Liker 13
Skrevet

Vel, jeg er undervektig og klarer ikke å legge meg! Får fort disse kantete hoftene, synlige ribbein om jeg ikke putter i meg overskudd av kalorier. 

Anonymkode: 79fd0...dad

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er undervektig og klarer ikke å legge meg! Får fort disse kantete hoftene, synlige ribbein om jeg ikke putter i meg overskudd av kalorier. 

Anonymkode: 79fd0...dad

Jeg også kan få synlige ribbein når jeg legger meg. Hvis ikke jeg har ligget på overskudd i matinntak den dagen, da er jeg som oftest så oppblåst at det ikke hjelper selv når jeg ligger. 

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er det jeg snakker om. Mye misforståelser og avsporinger ute og går her. Prøvde å trå varsomt i HI i frykt for å tråkke noen på tærne, men mener altså fedme. Ikke chubby eller lubben.

Når jeg tenker på former og hører menn si at de foretrekker kvinner med former, så tenker jeg på typisk timeglass figur. Hvis man har fedme så har man en rund form. Man har ikke former, men man har én form og den er rund.

Anonymkode: f710f...a44

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...