Gå til innhold

Felles-snap-tolke-tråd.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne trengtes en slik! :)

Et par snap-vett-regler; 
Ikke alle svarer på fellesnap.

Ikke alle bruker snap like mye/ofte

Ting som blir sagt på snap kan lett misforståes, eller tolkes ut av sammenheng. 

Anonymkode: 31b90...99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snappspørsmål : Er det innafor å småflørte med andre enn mannen?

Anonymkode: 5aeb3...ad6

Skrevet

Ikke alle svarer på "fellessnap", gjelder dette også om det er et spørsmål, men det kan oppfattes som retorisk/det er tydelig at det går ut til mange? 

Anonymkode: 225d8...9f7

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle svarer på "fellessnap", gjelder dette også om det er et spørsmål, men det kan oppfattes som retorisk/det er tydelig at det går ut til mange? 

Ja. Jeg svarer heller ikke på fellesnap hvis jeg ikke har noe å svare på spørsmålet.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg svarer heller ikke på fellesnap hvis jeg ikke har noe å svare på spørsmålet.

Okei, for jeg sendte bilde av en collage jeg hadde fått av en kompis til flere kontakter, herunder daten. Collagen viste et bilde av meg og et av dronning Elizabeth. Skrev så: "*** fikk vite om mitt engelske opphav, og sendte meg dette. Det er en slående likhet, er det ikke? #skiltvedfødselen". Daten svarte ikke. Mulig han er på jobb, mulig han er opptatt med noe annet. Kan det oppfattes som et spørsmål som jeg stilte ut i luften? Krise at han ikke svarte? 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, for jeg sendte bilde av en collage jeg hadde fått av en kompis til flere kontakter, herunder daten. Collagen viste et bilde av meg og et av dronning Elizabeth. Skrev så: "*** fikk vite om mitt engelske opphav, og sendte meg dette. Det er en slående likhet, er det ikke? #skiltvedfødselen". Daten svarte ikke. Mulig han er på jobb, mulig han er opptatt med noe annet. Kan det oppfattes som et spørsmål som jeg stilte ut i luften? Krise at han ikke svarte? 

Jeg tolket det som retorisk og ville ikke svart.

Skrevet
49 minutter siden, Cathe. skrev:

Jeg tolket det som retorisk og ville ikke svart.

Okei, håper ikke han tenkte noe videre over det heller 

Skrevet

Hvorfor legge noe i snapkommunikasjonen i det hele tatt? Send sms eller ring om du forventer svar og fremgang ! 

Anonymkode: 3c362...14b

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor legge noe i snapkommunikasjonen i det hele tatt? Send sms eller ring om du forventer svar og fremgang ! 

Anonymkode: 3c362...14b

Det er jo ment som "småprat"... Det skal kanskje litt til før det som sendes kan ødelegge noe? 

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ment som "småprat"... Det skal kanskje litt til før det som sendes kan ødelegge noe? 

Absolutt! Tror du legger veldig mye i noe som motparten ikke tenkte på da, ikke tenker på nå. Det kan være tusen grunner til at ham var forhindret fra å svare, og det kan være at han ikke skjønte at det faktisk var et spørsmål, særlig etter som du la på den hasjtaggen på slutten. Jeg leste det da som at du allerede hadde konkludert og ikke var ute etter et svar :)

Slapp av og ha det gøy! Du må kunne være deg selv om det skal kunne funke, vet du :)

Skrevet

Lurer på noe: Hvorfor bruker folk snap? Hvem legger man til på snap? I hvilke aldersgrupper er snap vanlig?

Anonymkode: adb78...b13

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...