Gå til innhold

UINTERESSERT eller HARD TO GET?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor vil jeg bli oppfordret til å holde meg unna deg? 

Anonymkode: 2810d...0f3

:) har en egen "klubb" her inne som rapporterer annenhvert innlegg jeg skriver :P med KG sitt regelverk så blir de rapportene godkjent eller ikke alt etter relasjonen til moderatorene fra dem som sender inn :) så regner med det hadde kokt her inne om det hadde vært opp til dette forumet å vurdert om dette burde blitt date #2 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 4.9.2018 den 18.04, HJELP321 skrev:

Hei! 

For en måned siden var jeg på en date med ei jeg traff på tinder. Det gikk bra - kvelden var helt magisk! Jeg ble med henne hjem, vi hadde sex, og jeg sov over. Dagen etter lå vi i sengen, koste, og alt virket helt naturlig. Før jeg gikk spurte hun meg om jeg ville gå ut på en date nr 2. Jeg sa ja, og kysset henne farvel. 

Noen dager senere tok hun kontakt med meg på tinder. Vi pratet, og alt var good. 

Noen dager senere tok jeg kontakt, men hun svarte ikke før flere dager etter. Vi pratet litt da, og alt var good. 

3-4 dager senere tok jeg kontakt igjen, og spurte om hun ville gå ut på lørdagen. Hun sa ja, men det var en mulighet for at hun ikke kunne. Hun sa hun skulle sende melding når hun visste. 

Dagene gikk, fikk ikke melding. Helt på slutten av fredagskveld spurte jeg om hun fant ut av det. Hun svarte ikke før sent på lørdagskveld (kvelden vi skulle henge) med at hun ikke kunne. Hun sa unnskyld for at hun ikke hadde svart. Jeg sa at det gikk fint, og at "vi finner en annen dag". Hun var positiv. 

3-4 dager senere snakket vi via tekst. Alt var good frem til jeg spurte om hun var ledig til helgen. Hun svarte ikke. 

Det gikk en uke. Jeg ba henne ut på en spesifikk date nå på lørdag. Spøkte litt med en referanse fra forrige date, og satt et spesifikt sted og tidspunkt. 

Nå er det to dager siden jeg ba henne ut. Har enda ikke fått svar. 

Hvorfor virker hun plutselig så uinteressert? Hun spurte meg ut først! Hard to get? 

Jeg føler ikke at jeg har mast. Så jeg finner ikke en spesifikk grunn.. Vurderer å søke henne opp i messenger, og sende en melding der (i tilfelle tinder ikke funker hos henne) Hun nevnte at hun hadde problemer med tlf. tidligere.. Men er redd for at dette vil virke creepy/needy.. Er det creepy/needy? 

Om jeg ikke får svar så tenker jeg at jeg går videre. Det er tusenvis av andre jenter der ute. Men det er litt kjedelig når vi hadde det så fint på første date... 

Er det noen som har erfaring? Noen som kan sette seg inn i hennes perspektiv? 

Takk for alle svar! 

Depresjon? Har vært dårlig og svare jeg også eller avbryte mye, pga ting som skjer osv. Eller så er hun into noen andre dessverre, dumt å hoppe til sengs tidlig 😂 sånn er det i dag, har selv nylig blitt brukt.

Anonymkode: 45def...646

Skrevet
På 6.9.2018 den 17.28, Xcase33 skrev:

:) har en egen "klubb" her inne som rapporterer annenhvert innlegg jeg skriver :P med KG sitt regelverk så blir de rapportene godkjent eller ikke alt etter relasjonen til moderatorene fra dem som sender inn :) så regner med det hadde kokt her inne om det hadde vært opp til dette forumet å vurdert om dette burde blitt date #2 😄

Er det deg som skrev den tråden om hun jenta som friendzonet deg eller noe? Og kritiserte folk med depresjon? 

Hm... ikke bra, at en gjeng er ute etter å ta deg eller rapportere deg på usaklig grunnlag, det går vel ikke an? Moderatorene må holde seg saklige 🤔eller så må du klage videre, sånn kan man ikke holde på.

Skrevet

Huff da, jeg har nok vært hun jenta noen ganger. Saken er at jeg fort får en fin tone med de aller fleste, med mindre det er fullstendig krasj i personlighet. Så har jeg hatt veldig hyggelige dater, og der og da så hyggelig at jeg kunne tenke meg å møtes igjen, men når det har sunket inn litt har jeg gjerne ombestemt meg. Funnet ut at det var en hyggelig dater, men egentlig ikke en slik fyr jeg ønsker. 

Mennene på sin side har tatt den gode lette tonen som at vi hadde en unik kjemi, for de vet jo ikke at jeg fort får slik "kjemi" med de fleste. Så har jeg nok vært litt feig med å si at jeg ombestemte meg. 

Jeg vil imidlertid legge til at de mennene jeg faktisk falt for var langt mer på enn det du har vært. Har stort sett ringt, med største selvfølge, bare timer etter at vi forlot hverandre. 

Det er veldig lett å fortsette en god flørt eller samtale når det er tett på at vi gikk fra hver. Heller vanskelig dersom det har gått noen dager, og man kanskje har fått tid til å vurdere mannen med mer kritiske øyne. Og så melding da! Vær tøff og frempå nok til å ringe! Melding kan du sende rett etter du gikk derfra, senest noen timer etter, med en liten hyggelig hilsen eller fleip. Bare for å markere at du ikke var ferdig med henne i det døren ble lukket. 

Anonymkode: 9f910...e42

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er det deg som skrev den tråden om hun jenta som friendzonet deg eller noe? Og kritiserte folk med depresjon? 

Hm... ikke bra, at en gjeng er ute etter å ta deg eller rapportere deg på usaklig grunnlag, det går vel ikke an? Moderatorene må holde seg saklige 🤔eller så må du klage videre, sånn kan man ikke holde på.

Jeg skriver under mitt eget brukernavn og bruker ikke AB funksjonen. 

Foreslår du tar en titt innom Ris&Ros seksjonen på forumet og leser om hva som går an og ikke går an ...som rapportert inn av flere bruker enn meg. Reglene på #KG gir moderatorene frihet til å tolke enhver setning som hva de vil. Det skrives at det f.eks ikke er lov til å komme med trusler. Jeg har fått advarsler fra moderator teamet om å fremsette trusler, alt jeg skrev til vedkommende på PM var at han\hun måtte forholde seg til reglene, ellers vil jeg rapportere inn hvert innlegg som inneholder regelbrudd. Noe jeg egentlig ikke ønsket, men når vedkommende gir personhets, avsporinger og det som verre er i annenhvert innlegg så gjorde jeg vedkommende oppmerksom på det. Vel ettersom denne vedkommende var god venn med moderatorene så resulterte det i masse advarsler på meg og ingenting skjedde med andre parten. 

I regelverket så defineres det ikke hva som tolkes som trusler....det jeg skrev var så langt ifra det som kan tolkes som en trussel som du overhode kommer. Også sett i lys av Norsk straffelov. 

Det var bare et eksempel...finnes mange flere i Ris&Ros forumet. Er du uenig i noe som er skrevet av en med relasjon til en moderator, og innlegget blir rapportert  så får du advarsler og varsel om utestengelse rimelig kjapt. Det at du ikke brøt noen regler har ingenting å si ...jeg har masse eksempler på det. Har spurt om en begrunnelse for hvorfor og da får man noe sånn tullet svar uten begrunnelse. Vi kaller dem "moderatorenes venner" - jeg har et par av dem mot meg kan du si.
Jeg vet hva deres brukernavn er, men av og til går de under AB også, og kommenterer man på deres innlegg da og er uenig så blir det samme resultatet. Så du kan trygt si jeg har klagd....meg og mange andre, lykke til :P les historien på ris&ros forumet. 

Skrevet
På 5.9.2018 den 2.42, AnonymBruker skrev:

Bullshitt

Ja hun fremstår ikke superinteressert men det er faktisk ikke alle som logger inn på tinder hver dag , jeg kan også la det gå mange dager eller uker mellom jeg svarer fordi jeg ser kommunikasjonen mer som brevform man svarer på når man orker og er i mooden for det og lar ikke en person jeg knapt kjenner prege hverdagen min så mye. Dette endrer seg såklart når man blir bedre kjent og jeg syns det er rart ts ikke spurte om telefonnummeret og viser at han er seriøs,  ringer,  tekster osv og ikke holder kommunikasjonen til en tinder greie for alle vet at tinder er en useriøs greie og da gjerne noe man ikke prioriterer så mye om man vil noe seriøst 

Ts bare vent på svar , godt mulig hun ikke mener noe med dette og svarer deg normalt senere, gjør hun det så svar hun også normalt å vær en mann med litt mer tak i å spør om nummeret hennes så ringer du hun  å spør hvordan det går, hva hun har gjort i det siste, og at du vet om god mat på en restaurant du gjerne vil ta hun med og spør om hun kunne tenke seg det og avtale dag og tid  med en gang i samtalen så booker du bord :) så melder du hun to dager før å sier at du ser frem til å treffe hun igjen og bli bedre kjent:) da tar hun deg seriøst og ikke som en tafatt tinder fuckboy :)

Anonymkode: 18900...945

Først.. Tusen takk for fint svar! Det var definitivt et feiltrinn i fra min side å ikke spør etter nummeret hennes. Kunne også lagt henne til på facebook. Lesson learned.

Det endte med at jeg sendte henne en melding på messenger. Hun svarte med en gang! Jeg spurte henne ut. Hun var positiv, men hun hadde andre planer, som hun var villig til å utsette. Jeg sa hun skulle sende en melding når hun fant ut av det. Hun sa hun skulle gjøre det, men hun sendte aldri melding. (selfølgelig😂) Så jeg bare dreit i hele greia. Om hun er interessert så sender hun nok en melding en dag. Døren er åpen, men hun får ikke melding fra meg med mindre hun tar intiativ☺️

På 5.9.2018 den 12.17, M71 skrev:

Ikke interessert/Hard to get (to know better) er uansett turn off.

Rull videre og sett det på erfaringskontoen :)

Helt enig! Har lært leksa☺️

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff da, jeg har nok vært hun jenta noen ganger. Saken er at jeg fort får en fin tone med de aller fleste, med mindre det er fullstendig krasj i personlighet. Så har jeg hatt veldig hyggelige dater, og der og da så hyggelig at jeg kunne tenke meg å møtes igjen, men når det har sunket inn litt har jeg gjerne ombestemt meg. Funnet ut at det var en hyggelig dater, men egentlig ikke en slik fyr jeg ønsker. 

Mennene på sin side har tatt den gode lette tonen som at vi hadde en unik kjemi, for de vet jo ikke at jeg fort får slik "kjemi" med de fleste. Så har jeg nok vært litt feig med å si at jeg ombestemte meg. 

Jeg vil imidlertid legge til at de mennene jeg faktisk falt for var langt mer på enn det du har vært. Har stort sett ringt, med største selvfølge, bare timer etter at vi forlot hverandre. 

Det er veldig lett å fortsette en god flørt eller samtale når det er tett på at vi gikk fra hver. Heller vanskelig dersom det har gått noen dager, og man kanskje har fått tid til å vurdere mannen med mer kritiske øyne. Og så melding da! Vær tøff og frempå nok til å ringe! Melding kan du sende rett etter du gikk derfra, senest noen timer etter, med en liten hyggelig hilsen eller fleip. Bare for å markere at du ikke var ferdig med henne i det døren ble lukket. 

Anonymkode: 9f910...e42

Takk for et fint svar. Godt å få et annet perspektiv på det.

Jeg skjønner godt hva du mener, og jeg har tatt lærdom i fra det. Jeg må være mer bestemt, og litt mer frampå. 

Det er bare litt kjedelig når hun ikke klarer å si det rett ut "jeg er ikke interessert lenger". Det er ikke farlig. Det sparer meg bare for tid og energi. Hun mener nok ikke noe vondt med det. Kan godt være at hun bare er usikker, men jeg gidder ikke å leke lenger. Jeg har gått videre☺️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...