HJELP321 Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Hei! For en måned siden var jeg på en date med ei jeg traff på tinder. Det gikk bra - kvelden var helt magisk! Jeg ble med henne hjem, vi hadde sex, og jeg sov over. Dagen etter lå vi i sengen, koste, og alt virket helt naturlig. Før jeg gikk spurte hun meg om jeg ville gå ut på en date nr 2. Jeg sa ja, og kysset henne farvel. Noen dager senere tok hun kontakt med meg på tinder. Vi pratet, og alt var good. Noen dager senere tok jeg kontakt, men hun svarte ikke før flere dager etter. Vi pratet litt da, og alt var good. 3-4 dager senere tok jeg kontakt igjen, og spurte om hun ville gå ut på lørdagen. Hun sa ja, men det var en mulighet for at hun ikke kunne. Hun sa hun skulle sende melding når hun visste. Dagene gikk, fikk ikke melding. Helt på slutten av fredagskveld spurte jeg om hun fant ut av det. Hun svarte ikke før sent på lørdagskveld (kvelden vi skulle henge) med at hun ikke kunne. Hun sa unnskyld for at hun ikke hadde svart. Jeg sa at det gikk fint, og at "vi finner en annen dag". Hun var positiv. 3-4 dager senere snakket vi via tekst. Alt var good frem til jeg spurte om hun var ledig til helgen. Hun svarte ikke. Det gikk en uke. Jeg ba henne ut på en spesifikk date nå på lørdag. Spøkte litt med en referanse fra forrige date, og satt et spesifikt sted og tidspunkt. Nå er det to dager siden jeg ba henne ut. Har enda ikke fått svar. Hvorfor virker hun plutselig så uinteressert? Hun spurte meg ut først! Hard to get? Jeg føler ikke at jeg har mast. Så jeg finner ikke en spesifikk grunn.. Vurderer å søke henne opp i messenger, og sende en melding der (i tilfelle tinder ikke funker hos henne) Hun nevnte at hun hadde problemer med tlf. tidligere.. Men er redd for at dette vil virke creepy/needy.. Er det creepy/needy? Om jeg ikke får svar så tenker jeg at jeg går videre. Det er tusenvis av andre jenter der ute. Men det er litt kjedelig når vi hadde det så fint på første date... Er det noen som har erfaring? Noen som kan sette seg inn i hennes perspektiv? Takk for alle svar!
Gjest HanenIFlokken Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Hun har allerede hånda si nedi en annen godtepose, sånn er det blitt idag med nettdating dessverre
HJELP321 Skrevet 4. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2018 12 minutter siden, HanenIFlokken skrev: Hun har allerede hånda si nedi en annen godtepose, sånn er det blitt idag med nettdating dessverre Hun nevnte at jeg var hennes første tinder date, så det kan være at hun vil finne ut hvordan markedet er. Tror du hun kommer tilbake når hun finner ut at de fleste suger?😂
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Get that life a tucckin sier jeg. Har ikke 1 match og vært på tinder 4 dager. Anonymkode: d99db...ba1
Sidsel Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 Altså, først tar hun initiativ til første date, og på første date spør hun om dere skal møtes igjen. Men så går det flere dager uten at du tar kontakt, til slutt prøver hun å ta initiativ igjen! Hun har allerede spurt om både date en og date to, så hun spør selvfølgelig ikke igjen om det, hun bare prøver å få igang en samtale, så du kanskje bringer det på bane. Men du tar ikke noe initiativ. Så går det enda flere dager før du tar kontakt igjen, og du nevner fortsatt ikke denne andre daten som du sa ja til! Og så går det enda 3 - 4 dager til før du tar kontakt igjen og foreslår en date nummer to. Det er du som virker uinteressert, eller bare fullstendig tiltaksløs. Når dama har tatt insj til både date en og date to, så venter du jo ikke nesten to uker med å følge opp! Etter å ha venta en uke på at du skulle vise interesse for å gå på denne andre daten hun ba deg om, så gikk hun nok bare videre. 4
HJELP321 Skrevet 4. september 2018 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2018 7 minutter siden, Sidsel skrev: Altså, først tar hun initiativ til første date, og på første date spør hun om dere skal møtes igjen. Men så går det flere dager uten at du tar kontakt, til slutt prøver hun å ta initiativ igjen! Hun har allerede spurt om både date en og date to, så hun spør selvfølgelig ikke igjen om det, hun bare prøver å få igang en samtale, så du kanskje bringer det på bane. Men du tar ikke noe initiativ. Så går det enda flere dager før du tar kontakt igjen, og du nevner fortsatt ikke denne andre daten som du sa ja til! Og så går det enda 3 - 4 dager til før du tar kontakt igjen og foreslår en date nummer to. Det er du som virker uinteressert, eller bare fullstendig tiltaksløs. Når dama har tatt insj til både date en og date to, så venter du jo ikke nesten to uker med å følge opp! Etter å ha venta en uke på at du skulle vise interesse for å gå på denne andre daten hun ba deg om, så gikk hun nok bare videre. Fikk det ikke med i innlegget, men jeg tok intiativ når hun tok kontakt etter første date. "Er du ledig i løpet av de neste to ukene?" Hun sa at hun hadde det travelt, men at hun var interessert i ny date om hun hadde tid. Men tror du har rett i det at jeg ikke har komt til poenget. Jeg har tenkt at hun vil bli uniteressert dersom jeg ikke snakker med henne. Men det har jo bare ført til prat en gang i blant, istedenfor å avtale en date..
Ardenus Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 Mistenker at hun ikke var interessert i date nr 2, men brukte det som unnskyldning bare, men da du pusha på date nr2 så kunne hun ikke etc. Var nok ONS for hennes del
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #8 Skrevet 4. september 2018 Hun er definitivt ikke interessert (lenger). Anonymkode: 80263...128
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #9 Skrevet 5. september 2018 8 timer siden, HanenIFlokken skrev: Hun har allerede hånda si nedi en annen godtepose, sånn er det blitt idag med nettdating dessverre Bullshitt Ja hun fremstår ikke superinteressert men det er faktisk ikke alle som logger inn på tinder hver dag , jeg kan også la det gå mange dager eller uker mellom jeg svarer fordi jeg ser kommunikasjonen mer som brevform man svarer på når man orker og er i mooden for det og lar ikke en person jeg knapt kjenner prege hverdagen min så mye. Dette endrer seg såklart når man blir bedre kjent og jeg syns det er rart ts ikke spurte om telefonnummeret og viser at han er seriøs, ringer, tekster osv og ikke holder kommunikasjonen til en tinder greie for alle vet at tinder er en useriøs greie og da gjerne noe man ikke prioriterer så mye om man vil noe seriøst Ts bare vent på svar , godt mulig hun ikke mener noe med dette og svarer deg normalt senere, gjør hun det så svar hun også normalt å vær en mann med litt mer tak i å spør om nummeret hennes så ringer du hun å spør hvordan det går, hva hun har gjort i det siste, og at du vet om god mat på en restaurant du gjerne vil ta hun med og spør om hun kunne tenke seg det og avtale dag og tid med en gang i samtalen så booker du bord så melder du hun to dager før å sier at du ser frem til å treffe hun igjen og bli bedre kjent:) da tar hun deg seriøst og ikke som en tafatt tinder fuckboy Anonymkode: 18900...945
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #10 Skrevet 5. september 2018 Ring henne eller dukk opp på døra med blomster. Du prøver ikke hardt nok, hvis en skal tro kg kvinnene ihvertfall. Anonymkode: 2810d...0f3 1
M71 Skrevet 5. september 2018 #11 Skrevet 5. september 2018 Ikke interessert/Hard to get (to know better) er uansett turn off. Rull videre og sett det på erfaringskontoen 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 Sende henne en blomsterbukett og takk for daten dere hadde. Skriv at dersom hun er interessert i mer kontakt så har hun nummeret ditt. Eller noe slikt. Eller kutt ut grøtgangen og spør henne rett ut. Si at du likte henne svært godt og at det hadde vært hyggelig om hun ville treffe deg igjen. Fortell at du er litt usikker på signalene hun sender. Anonymkode: d7b1c...ba9
s0la Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 For å være ærlig virker hun ikke særlig interessert! Er jeg interessert i en fyr vil jeg prøve å få det til å fungere, uansett om jeg har mye på kalenderen eller ikke. Klarer alltids å presse inn noe her og der! Og dersom hun faktisk spiller hard to get, er det virkelig noen du vil fortsette med? Det virker jo veldig slitsomt mentalt! At det skal gå DAGER før hun svarer er jo helt fjernt, og så svare nei PÅ dagen... Det er egentlig bare frekt. 1
Xcase33 Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 19 hours ago, HJELP321 said: Hei! For en måned siden var jeg på en date med ei jeg traff på tinder. Det gikk bra - kvelden var helt magisk! Jeg ble med henne hjem, vi hadde sex, og jeg sov over. Dagen etter lå vi i sengen, koste, og alt virket helt naturlig. Før jeg gikk spurte hun meg om jeg ville gå ut på en date nr 2. Jeg sa ja, og kysset henne farvel. Noen dager senere tok hun kontakt med meg på tinder. Vi pratet, og alt var good. Noen dager senere tok jeg kontakt, men hun svarte ikke før flere dager etter. Vi pratet litt da, og alt var good. 3-4 dager senere tok jeg kontakt igjen, og spurte om hun ville gå ut på lørdagen. Hun sa ja, men det var en mulighet for at hun ikke kunne. Hun sa hun skulle sende melding når hun visste. Dagene gikk, fikk ikke melding. Helt på slutten av fredagskveld spurte jeg om hun fant ut av det. Hun svarte ikke før sent på lørdagskveld (kvelden vi skulle henge) med at hun ikke kunne. Hun sa unnskyld for at hun ikke hadde svart. Jeg sa at det gikk fint, og at "vi finner en annen dag". Hun var positiv. 3-4 dager senere snakket vi via tekst. Alt var good frem til jeg spurte om hun var ledig til helgen. Hun svarte ikke. Det gikk en uke. Jeg ba henne ut på en spesifikk date nå på lørdag. Spøkte litt med en referanse fra forrige date, og satt et spesifikt sted og tidspunkt. Nå er det to dager siden jeg ba henne ut. Har enda ikke fått svar. Hvorfor virker hun plutselig så uinteressert? Hun spurte meg ut først! Hard to get? Jeg føler ikke at jeg har mast. Så jeg finner ikke en spesifikk grunn.. Vurderer å søke henne opp i messenger, og sende en melding der (i tilfelle tinder ikke funker hos henne) Hun nevnte at hun hadde problemer med tlf. tidligere.. Men er redd for at dette vil virke creepy/needy.. Er det creepy/needy? Om jeg ikke får svar så tenker jeg at jeg går videre. Det er tusenvis av andre jenter der ute. Men det er litt kjedelig når vi hadde det så fint på første date... Er det noen som har erfaring? Noen som kan sette seg inn i hennes perspektiv? Takk for alle svar! Du forstår kanskje ikke at jenter holder på med flere gutter samtidig? det er egentlig helt vanlig idag. Ettersom det er langt flere single gutter\menn enn det er damer. Inntoget av sosiale mediumer har de siste årene gjort at damer er mer tilgjennelige for flere mannfolk samtidig. Noen via FB, Insta, snap, tinder osv osv. Du er kanskje bare en av 3-4 andre som hun har avtale med sånn halvveis\helvis den neste uken. Det hjelper deg ikke å mase deg frem i "køen" ...er hun interessert i deg mer enn andre så respekterer hun deg og holder avtalene med deg. Hvis ikke så har hun litt mer interesse for en annen fyr enn akkurat deg. Move on...det er ikke så mye annet å forstå eller se der ikke ta det personlig.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 Hvorfor tok du ikke først kontakt etter du hadde overnattet? Hun spurte deg om du ville gå på en date nr. 2, du sa ja, men sier ingenting på flere dager, til hun blir tvunget til å skrive. Som kvinner føler man seg alltid lit sårbar etter sex, spesielt når det har skjedd på første date som alltid er "risky". Da burde du ha fulgt opp raskt etterpå. Anonymkode: 1f50f...21a 2
Perle Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 (endret) Uinteressert. Sorry. Dersom hun hadde vært, hadde du fått snaps og meldinger. Dette "hard to get" greine må være en slags myte. Betatte kvinner vil MASSE oppmerksomhet og ikke minst bekreftelse! Det finnes INGEN interessert og forelsket kvinne som "har det for travelt" for å møtes. Ingen. Endret 5. september 2018 av Perle
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 4 timer siden, Xcase33 skrev: Du forstår kanskje ikke at jenter holder på med flere gutter samtidig? det er egentlig helt vanlig idag. Ettersom det er langt flere single gutter\menn enn det er damer. Inntoget av sosiale mediumer har de siste årene gjort at damer er mer tilgjennelige for flere mannfolk samtidig. Noen via FB, Insta, snap, tinder osv osv. Du er kanskje bare en av 3-4 andre som hun har avtale med sånn halvveis\helvis den neste uken. Det hjelper deg ikke å mase deg frem i "køen" ...er hun interessert i deg mer enn andre så respekterer hun deg og holder avtalene med deg. Hvis ikke så har hun litt mer interesse for en annen fyr enn akkurat deg. Move on...det er ikke så mye annet å forstå eller se der ikke ta det personlig. Skal vi date? Virker som både jeg og du savner noen. Jeg unngikk forresten han jeg likte. Var veldig dumt men jeg blir så usikker. Anonymkode: 2810d...0f3
Cuntzilla Skrevet 5. september 2018 #18 Skrevet 5. september 2018 Hun er ikke interessert, da hadde hun fått til å avtale en tid. Mulig hun var interessert først, og så har kommunikasjonen deres vært dårlig, kanskje det var det at du var treg i avtrekkeren (ganske uhøflig og fremstår som uinteressert å ikke ta kontakt raskt etterpå, det kan ha gjort henne usikker), kanskje hun har møtt noen andre, kanskje interessen bare døde ut uten noen spesiell grunn. Men hun er iallfall ikke spesielt interessert nå. Ikke kontakt henne på messenger, det er creepy.
Xcase33 Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Skal vi date? Virker som både jeg og du savner noen. Jeg unngikk forresten han jeg likte. Var veldig dumt men jeg blir så usikker. Anonymkode: 2810d...0f3 Vet ikke ? hvis du er så usikker at det er KG som har den avgjørende stemmen i ettertid av daten ...så kan jeg love deg at de fleste vil si at du bør holde deg langt vekke fra date nr2 med meg 😁 selv om jeg endte opp med regninga 😛
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #20 Skrevet 6. september 2018 17 timer siden, Xcase33 skrev: Vet ikke ? hvis du er så usikker at det er KG som har den avgjørende stemmen i ettertid av daten ...så kan jeg love deg at de fleste vil si at du bør holde deg langt vekke fra date nr2 med meg 😁 selv om jeg endte opp med regninga 😛 Hvorfor vil jeg bli oppfordret til å holde meg unna deg? Anonymkode: 2810d...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå