waco Skrevet 18. august 2002 #1 Del Skrevet 18. august 2002 Mange driver og trykker på "alt" tasten samtidig med F4, hvorfor gjør dem det? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 18. august 2002 #2 Del Skrevet 18. august 2002 Døh.. Er dette noe sånt som sletter ting eller noe hvis du trykker det nå eller? så du skal lure oss naive folk til å prøve det... Sånn at du kan sitte i den lille ungkarsbula di og le.... Forundrer meg ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. august 2002 #3 Del Skrevet 18. august 2002 Nathalie: Alt+F4 lukker vinduer. Ikke farlig og veldig effektivt mot pop-ups. Litt raskere enn å lukke med kryss i hjørnet. Tipper at den godeste Waco-mannen er i et ondt hjørne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. august 2002 #4 Del Skrevet 18. august 2002 Jepp... Alt + F4, lukker vindu. Det kalles hurtigtaster, og er ganske så effektivt, og så slipper man å flytte hendene fra tastaturet og bort til musa støtt og stadig... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #5 Del Skrevet 19. august 2002 Bruker Alt+F4 hele dagen jeg, også har jeg blitt veldig glad i Windows-tasten+E..... den åpner utforskeren :blunke: Cabron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr.ian Skrevet 19. august 2002 #6 Del Skrevet 19. august 2002 Prøv f11 i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 19. august 2002 #7 Del Skrevet 19. august 2002 Alt-F4 er gjerne stammen i skadefro nerdehumor. Standard samtale i enkelte miljøer er: "Hva er tastekomboen for [et eller annet]" "Alt-F4" "OK" ... "Hæ? Borte?" Trikset er å få andre nerder til å gå på limpinnen. Det er for lett å få vanlige folk til å gjøre det, de vet jo ikke bedre. Men noen ganger så er det greit å si det til ikke-nerder du ikke liker, bare på p00r phaen. Catzy - med sjanse for å få autistiske barn... (se VG 19.08. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå