waco Skrevet 18. august 2002 #1 Skrevet 18. august 2002 Mange driver og trykker på "alt" tasten samtidig med F4, hvorfor gjør dem det? Waco
Gjest Nathalie Skrevet 18. august 2002 #2 Skrevet 18. august 2002 Døh.. Er dette noe sånt som sletter ting eller noe hvis du trykker det nå eller? så du skal lure oss naive folk til å prøve det... Sånn at du kan sitte i den lille ungkarsbula di og le.... Forundrer meg ikke....
Gjest Lea Skrevet 18. august 2002 #3 Skrevet 18. august 2002 Nathalie: Alt+F4 lukker vinduer. Ikke farlig og veldig effektivt mot pop-ups. Litt raskere enn å lukke med kryss i hjørnet. Tipper at den godeste Waco-mannen er i et ondt hjørne!
@lfa Skrevet 18. august 2002 #4 Skrevet 18. august 2002 Jepp... Alt + F4, lukker vindu. Det kalles hurtigtaster, og er ganske så effektivt, og så slipper man å flytte hendene fra tastaturet og bort til musa støtt og stadig... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #5 Skrevet 19. august 2002 Bruker Alt+F4 hele dagen jeg, også har jeg blitt veldig glad i Windows-tasten+E..... den åpner utforskeren :blunke: Cabron
Catzy Skrevet 19. august 2002 #7 Skrevet 19. august 2002 Alt-F4 er gjerne stammen i skadefro nerdehumor. Standard samtale i enkelte miljøer er: "Hva er tastekomboen for [et eller annet]" "Alt-F4" "OK" ... "Hæ? Borte?" Trikset er å få andre nerder til å gå på limpinnen. Det er for lett å få vanlige folk til å gjøre det, de vet jo ikke bedre. Men noen ganger så er det greit å si det til ikke-nerder du ikke liker, bare på p00r phaen. Catzy - med sjanse for å få autistiske barn... (se VG 19.08. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå