AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Hei dere. Nå trenger jeg noen oppmuntrende ord her.. Jeg har hatt brystkreft for 4 år siden, jeg er ung for den diagnosen (er nå 39 år). Har gått veldig fint og ikke hatt noen store ettervirkninger av tøff behandling osv. Har akkurat fått meg fast 100% jobb og alt går egentlig veldig bra. Men, nå har jeg kjent noe i brystet hvor jeg er operert. Var til kirurgen som opererte meg tidligere i dag, og han kunne fort konstatere at det er noe der. Så nå venter jeg på ultralyd og veien videre nok en gang.. Tankekaos og katastrofetanker.. Håper på det beste men forbereder meg på det verste.. Noen her som har fått lokalt tilbakefall? Innrømmer at jeg er livredd og har grått i hele dag. Jeg er helt alene om omsorgen for et barn og, så jeg kan virkelig ikke bli syk igjen... Anonymkode: 4224e...0fa
Phoebe Buffay Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Har ikke opplevd dette selv, men sender varme tanker.. 1
Rezaa Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Det er synd å høre kjære men slik er det livet man blir syk og bli frisk, men noe sykdommer er forferderlig, kerft er vanskelig og er farlig men det betyr ikke at man skal dø eller skal være redd mange kvinner blir frisk etter det så ikke var redd og alltid tenk at du kan vinne kampen mot kreft jeg støtte deg og kan hjelpe deg alltid når du trenger jeg stol på at du kan det 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, Phoebe Buffay skrev: Har ikke opplevd dette selv, men sender varme tanker.. Tusen takk Anonymkode: 4224e...0fa
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, Rezaa skrev: Det er synd å høre kjære men slik er det livet man blir syk og bli frisk, men noe sykdommer er forferderlig, kerft er vanskelig og er farlig men det betyr ikke at man skal dø eller skal være redd mange kvinner blir frisk etter det så ikke var redd og alltid tenk at du kan vinne kampen mot kreft jeg støtte deg og kan hjelpe deg alltid når du trenger jeg stol på at du kan det Tusen hjertelig takk for fine ord som varmer Anonymkode: 4224e...0fa 2
vintage Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra og at du ikke har tilbakefall ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 2 timer siden, vintage skrev: Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra og at du ikke har tilbakefall ❤️ Tusen takk for det Anonymkode: 4224e...0fa 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 TS igjen her. Nå har jeg vært til ultralyd med kulen og tatt ny biopsi.. Så er det bare og vente og håpe at det ikke er noe kreft der igjen.. Er så redd.. Jeg er alenemor (der faren ikke er i bildet i det hele tatt ) så jeg kan virkelig ikke bli syk igjen nå! Er det noen her som har vært igjennom lignende? Anonymkode: 4224e...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #9 Skrevet 16. september 2018 På 9.9.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev: TS igjen her. Nå har jeg vært til ultralyd med kulen og tatt ny biopsi.. Så er det bare og vente og håpe at det ikke er noe kreft der igjen.. Er så redd.. Jeg er alenemor (der faren ikke er i bildet i det hele tatt ) så jeg kan virkelig ikke bli syk igjen nå! Er det noen her som har vært igjennom lignende? Anonymkode: 4224e...0fa ❤️ Anonymkode: 041c2...72a
fuerza Skrevet 16. september 2018 #10 Skrevet 16. september 2018 På 9.9.2018 den 20.04, AnonymBruker skrev: TS igjen her. Nå har jeg vært til ultralyd med kulen og tatt ny biopsi.. Så er det bare og vente og håpe at det ikke er noe kreft der igjen.. Er så redd.. Jeg er alenemor (der faren ikke er i bildet i det hele tatt ) så jeg kan virkelig ikke bli syk igjen nå! Er det noen her som har vært igjennom lignende? Anonymkode: 4224e...0fa Krysser fingrene for at det går bra ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå