Gå til innhold

3-, 4-, 5-, 6-kant osv...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor "mangekantet" sex har du noensinne hatt, hvordan var kjønnsfordelingen, og hvordan syns du det gikk?

Selv blir jeg litt skeptisk når jeg hører folk hevde de har vært mer enn totalt fire. I hvert fall når det er snakk om i en seng 😂 Man ser ut til å undervurdere hvor stor plass såpass mange voksne faktisk tar...

I helgen klaffet det med en firkant. Jeg deltar for øvrig aldri i grupper bestående av andre menn enn meg selv, og det ble en litt komplisert logistikk. For det første holdt "alltid" en av oss på å ramle ut av senga, for det andre var det faktisk ikke noe å gjøre for alle hele tiden, så det måtte en viss rotasjon til 😀 Sånn sett kunne vi sikkert hatt bruk for en mann til, men da tror jeg ikke jeg hadde klart å prestere..

Men gøy var det!

 

Anonymkode: de86c...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 dame og 3 menn? Heldig dame! Jeg er keen på 3 kant 🤪

Anonymkode: cdbd2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1 dame og 3 menn? Heldig dame! Jeg er keen på 3 kant 🤪

Anonymkode: cdbd2...5d6

Kvinne her ;)

Anonymkode: cdbd2...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 dame og 3 menn? Heldig dame! Jeg er keen på 3 kant 🤪

Anonymkode: cdbd2...5d6

Jeg er mann. TS.

Anonymkode: de86c...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri klart å få til mer enn noen trekanter. Bortsett fra noen sugefester hvor jeg ikke helt har hatt oversikt, men det telles ikke som gjennomført akt 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte firkant, men jeg og venninna mi for mange år siden på fyllefest på danskebåten. Trang lugar, sengene stod vel ca 1,5 meter fra hverandre der hadde vi sex med hver vår type samtidig. Ung, dum og full og i "never mind"-form.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor "mangekantet" sex har du noensinne hatt, hvordan var kjønnsfordelingen, og hvordan syns du det gikk?

Selv blir jeg litt skeptisk når jeg hører folk hevde de har vært mer enn totalt fire. I hvert fall når det er snakk om i en seng 😂 Man ser ut til å undervurdere hvor stor plass såpass mange voksne faktisk tar...

I helgen klaffet det med en firkant. Jeg deltar for øvrig aldri i grupper bestående av andre menn enn meg selv, og det ble en litt komplisert logistikk. For det første holdt "alltid" en av oss på å ramle ut av senga, for det andre var det faktisk ikke noe å gjøre for alle hele tiden, så det måtte en viss rotasjon til 😀 Sånn sett kunne vi sikkert hatt bruk for en mann til, men da tror jeg ikke jeg hadde klart å prestere..

Men gøy var det!

 

Anonymkode: de86c...d7f

Du har altså bare gruppesex med masse damer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i pattaya med samboer og tok med 3jenter hjem på hotellet .. 4 jenter og 1 mann ble litt for mye styr, vi burde nok hatt en fyr til der lol

Anonymkode: 77757...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, veggteppe skrev:

Du har altså bare gruppesex med masse damer? 

Som mann selv, så ja, er det uaktuelt å se andre nakne menn.

Anonymkode: de86c...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøkt trekant og firkant - trekant med to menn, og firkant med to av hvert kjønn.

Frister ikke til gjentakelse. Ikke min greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, bullehurk skrev:

Ikke direkte firkant, men jeg og venninna mi for mange år siden på fyllefest på danskebåten. Trang lugar, sengene stod vel ca 1,5 meter fra hverandre der hadde vi sex med hver vår type samtidig. Ung, dum og full og i "never mind"-form.

Hehe, akkurat dette har jeg også vært med på. Og så gjentatt i nesten edru form på DNT-hytte senere 😁 

Nå har vi noen trekanter i løpet av året bare.

Anonymkode: bf886...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltatt på noen gangbangs. Da er det 1 eller 2 jenter og 10-12 menn som tømmer seg/spruter på jentene.

Anonymkode: 3082b...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deltatt på noen gangbangs. Da er det 1 eller 2 jenter og 10-12 menn som tømmer seg/spruter på jentene.

Anonymkode: 3082b...84b

Fryktelig kjedelig fordeling 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med 3-4 i en seng, men det er jo litt fantasiløst å måtte oppholde seg i en seng også. De beste orgiene har vært på stua, der har man flere møbler som gir flere muligheter, sofa, bord, stoler i ulike høyder...

Anonymkode: d6ac7...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant med ekstra mann, trekant med ekstra kvinne og 4 (2 par)

-kvinne

Anonymkode: d2370...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 kant her.....og alle bare jenter :-O   Og ingen av oss er hverken bi eller lesb......får skylde på mengder av vin og sterk utforskertrang,haha

Anonymkode: faf76...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎09‎.‎2018 den 21.04, bullehurk skrev:

Ikke direkte firkant, men jeg og venninna mi for mange år siden på fyllefest på danskebåten. Trang lugar, sengene stod vel ca 1,5 meter fra hverandre der hadde vi sex med hver vår type samtidig. Ung, dum og full og i "never mind"-form.

Å faen var det deg......????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Em11mily skrev:

Å faen var det deg......????

Hehe …. Nei det var det nok ikke du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎06‎.‎09‎.‎2018 den 17.29, bullehurk skrev:

Hehe …. Nei det var det nok ikke du...

Tenk så koselig om det var meg..............hahaha

Anonymkode: faf76...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...