AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Jeg er nå snart i uke 9, og puppene mine verker sånn nå atte hjelp... 😳 Pleier alltid å ligge på siden, får ikke til å sove på ryggen. Men nå gjør det ganske vondt når jeg ligger på siden og puppene presses sammen. Å sove i vanlig bh er jo veldig ukomfortabelt, orker ikke noe som strammer eller stikker, men behagelige og som holder disse brystene på plass. Vurderer slike sportsbh lignende greier i bomull, men gir de noe god støtte? Jeg bruker str 80c, men de har blåst seg litt opp da. Noen tips? Anonymkode: f6997...7a5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Det finnes et stort utvalg av BH-er, og ville ha valgt noe i ren bomull uten spiler og innlegg. Likevel ville jeg kanskje tro at uten BH er det beste, - uansett hva du velger så vil de jo stramme siden de fungerer som støtte. Anonymkode: 5d5f8...04a
Rosmerta Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Har du vurdert amme-BH? Jeg kjøpte en 2-pk fra Lindex, når alt annet ble for stramt og vondt den ene eller andre veien, og jeg ikke helt vet hvilken størrelse puppene ender på etter fødsel. Jeg er fornøyd med det i alle fall. Sports-BH er jo skapt for å holde ting godt på plass under trening, så jeg synes de ofte blir litt for stramme til annet bruk. Håper du finner deg noe behagelig!
Angg Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Hvorfor ikke bare sove uten? Om du føler det blir for nakent kan du evt. klippe av den nederste delen av en gammel singlet å bruke det som "bh".
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 Sover aldri med BH, det er uansett ubehagelig. Skulle jeg måtte sove med noe ville jeg gått for noe ala sove-ammebh i bomull uten spiler og fester. Som disse: https://m.zalando.no/jojo-maman-bebe-bustier-hvit-j2621k007-002.html Anonymkode: b06cc...891
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes et stort utvalg av BH-er, og ville ha valgt noe i ren bomull uten spiler og innlegg. Likevel ville jeg kanskje tro at uten BH er det beste, - uansett hva du velger så vil de jo stramme siden de fungerer som støtte. Anonymkode: 5d5f8...04a Ja det er absolutt det beste, er bare så ubehagelig når de presses sammen liksom 😕 40 minutter siden, Rosmerta skrev: Har du vurdert amme-BH? Jeg kjøpte en 2-pk fra Lindex, når alt annet ble for stramt og vondt den ene eller andre veien, og jeg ikke helt vet hvilken størrelse puppene ender på etter fødsel. Jeg er fornøyd med det i alle fall. Sports-BH er jo skapt for å holde ting godt på plass under trening, så jeg synes de ofte blir litt for stramme til annet bruk. Håper du finner deg noe behagelig! Skal sjekke ut ammebh! Tenkte ikke på det. 5 minutter siden, Angg skrev: Hvorfor ikke bare sove uten? Om du føler det blir for nakent kan du evt. klippe av den nederste delen av en gammel singlet å bruke det som "bh". Jeg gjør alltid det ellers, men det er litt ubehagelig nå når brystene presser så veldig mot hverandre.. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sover aldri med BH, det er uansett ubehagelig. Skulle jeg måtte sove med noe ville jeg gått for noe ala sove-ammebh i bomull uten spiler og fester. Som disse: https://m.zalando.no/jojo-maman-bebe-bustier-hvit-j2621k007-002.html Anonymkode: b06cc...891 Ahh, var noe slik jeg forestilte meg, de så veldig komfortable ut 😁 Takk! Anonymkode: f6997...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 Du trenger jo ikke noe støtte når du bare skal sove. Kan legge til at de ammetoppene fra hm er ganske gode å sove i også. Anonymkode: c9983...ede
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #8 Skrevet 4. september 2018 Mente ammesinglettene.. Anonymkode: c9983...ede
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #9 Skrevet 4. september 2018 Eneste som funket for meg var en sportsbh fra ebay som strammet, og holdt de på plass. Anonymkode: 8afaf...997
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #10 Skrevet 4. september 2018 https://www.loepeshop.no/nike-dame-high-compression-bh-2.html?gclid=CjwKCAjw2rjcBRBuEiwAheKeLyV_yEzqFq6y2OVnOPIxkMlM3NI7Mzh6osqiUGmqNIe3IG7wsR2-gRoCgK8QAvD_BwE Bruker kun slike. Har klipt ut det stoffet som er sydd inn, så er da akkurat nok støtte uten at puppene blir skviset. Anonymkode: d6088...114
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #11 Skrevet 4. september 2018 Skjønner ikke hvorfor du vil ha bh å sove i selv om du ligger på siden? Det er jo bare kjipt. Eneste gangen jeg har sovet med BH er de første månedene etter fødsel, når puppene lakk som en sil. Ellers er BH bare i veien, også på siden, og jeg har myyye større pupper enn deg. Anonymkode: b1c65...de8 1
ViljaH Skrevet 4. september 2018 #12 Skrevet 4. september 2018 Jeg brukte slik bomullstopp som 13-åringer har før de begynner med bh på natten. Var så vondt når puppene dyttet borti hverandre, klarte ikke uten.
Antlers Skrevet 4. september 2018 #13 Skrevet 4. september 2018 (endret) Du kan jo prøve med en sømløs komfort-BH, hvor du legger en sammenrullet sokk (evt. et brettet sokkepar, en myk klut, bomull - alt ettersom hva som føles best) mellom brystene. Da hjelper BH-en til med å holde sokken på plass, samtidig som du unngår at det strammer der du ikke vil det skal stramme. Tenker på denne typen Endret 5. september 2018 av Antlers
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 Har det helt likt, må liksom hente med meg puppene når jeg skal snu meg i senga for de er så store og vonde at de ikke helt henger med lenger.. Men å sove i bh gir meg en kvelende følelse så da får jeg heller ha det litt vondt. Anonymkode: ef0a4...c3a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 Forstår deg godt, i motsetning til mange andre her. Ja, det er best å sove uten, men når puppene er så ømme at det gjør vodt å "få de med seg" når man skal snu seg fra en side til en annen, er det mye bedre å ha på seg bh. Har våknet om nettene av smerter i brystene. Har brukt spileløse bher og myke topper fra kappahl om nettene. Først nå som er jeg i 5.mnd at jeg begynner å kunne sove uten. Anonymkode: c9cc6...f9b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 Her har ikkje størrelse på puppene noe å si! Verker de, så verker de! Uansett om det er 80c eller 75H... jeg har enkelte netter, når puppene var på det vondeste, valgt å sove i sports bh fra pierre robert.. hjalp for min del.. Ville iallefall sovet i noe uten spiler i første svangerskap sov jeg med bh heletiden så lenge det var melk i puppene! dette kommer jo veldig an på smak og behag, noen takler det, andre ikke, husk å gjør det du er komfortabel med ☺️ Anonymkode: f9bef...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå