AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Så jeg har kommet til det punktet at jeg ikke stoler på menn. Hva de sier til meg tar jeg med sikkerlig stor klype med salt og tenker at de lyver til meg. Jeg holdte på med en fyr i nesten 4 måneder. I begynnelsen så var alt bra men etterhvert så merket jeg at det var nesten bare jeg som tok initiativ til å møtes. Jeg sa fra til han og han skulle skjerpe seg. En uke hadde jeg ikke hørt noe fra han i det hele tatt. Jeg sendte melding og spurte hvordan det gikk med han siden jeg ikke hadde ikke hørt noe fra han. Etter flere timer uten svar, så jeg at han var aktiv på Facebook. Jeg ble veldig sint og lei meg så jeg sendte en melding til hvor jeg skrev at det tar ikke lang tid å svare på en melding og hvis han ikke er interessert lengere så ønsker jeg at han kunne si fra. Han svarte med en lang melding om at han var fortsatt interessert og bla bla. Jeg skrev at jeg likte han veldig godt og vil at det skal fungere mellom oss. Han svarte med at han føler akkurat det samme og at han også vil at det skal funke mellom oss. Et par uker senere drar jeg på hyttetur, og sender en melding om at jeg savner han siden jeg ikke hadde sett han på en uke (jeg satt hjemme og drev med hjemmeeksamen. Jeg fikk heller ikke noe hvordan eksamen gikk eller kos deg på hytta). Han svarte ikke på den meldingen og dagen etter på så orket jeg ikke mer. Jeg sendte en lang melding om det funker ikke mellom oss og at jeg skulle ønske at det gjorde det. Jeg skrev på slutten at jeg ønsker han lykke til videre. Jeg slettet han fra sosial medier. Jeg fikk en lang melding tilbake hvor han skrev at han hadde litt ting han måtte finne ut av først og han avsluttet meldingen med haha. Jeg ble lei meg fordi han ønsket meg ikke lykke til eller noe som helst, fikk bare haha. Venninnene mine maste på meg at jeg skulle laste med tinder igjen noe jeg gjorde. Da jeg satt og sveipet dukket han på tinder. Dette var fyren som hadde ting han måtte finne ut av.. Når menn snakker med meg, så står jeg bare der og tenker hvorfor lyver du. I tillegg så har jeg lest flere innlegg her på KG om menn som har vært utro mot partneren sin, som ikke hjelper heller. Er det noen som har tips til hvordan jeg skal komme over dette og ikke skjære alle menn over samme kam? Anonymkode: 6662c...b8c 1
matrobot Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: I tillegg så har jeg lest flere innlegg her på KG om menn som har vært utro mot partneren sin, som ikke hjelper heller. Er det noen som har tips til hvordan jeg skal komme over dette og ikke skjære alle menn over samme kam? Jeg stoler heller ikke på mange, men jeg vil ikke tro at KG representerer nordmenn. Folk er først og fremst her for å ta opp et problem de har og ønsker råd eller løsning på det. Folk "uten" problemer har ikke samme behov for å komme inn her og ta opp noe Dessverre er det også mange troll her som oppretter tråd bare for å provosere andre. Liksom "jeg skjønner ikke hvorfor kjæresten er sint fordi jeg har en elskerinne"-svada. Jeg nekter å tro at sånne er ekte. Endret 4. september 2018 av matrobot 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Hjelp, stoler ikke på noen kvinner. Hva gjør jeg? Anonymkode: b817b...eec
frubaluba Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 Stoler ikke på folk. Mister trua på menneskeheten. 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp, stoler ikke på noen kvinner. Hva gjør jeg? Anonymkode: b817b...eec Du trenger ikke å være en dritt. Det er ikke en hemmelighet at menn lyver mer enn kvinner. Anonymkode: 6662c...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, frubaluba skrev: Stoler ikke på folk. Mister trua på menneskeheten. Jeg mistet trua på menneskeheten når folk oppfører seg som dritt når folk sliter med å stole på folk og spør om hjelp... Anonymkode: 6662c...b8c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke å være en dritt. Det er ikke en hemmelighet at menn lyver mer enn kvinner. Anonymkode: 6662c...b8c Dette stemmer hvertfall ikke, ingen er mer falsk enn kvinnen. Så DEN må du lenger ut på landet med. Anonymkode: b817b...eec
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #8 Skrevet 4. september 2018 Hvis du spør 100 kvinner og 100 menn om de har blitt løyet for av det motsatte kjønn så gjett hvem som har blitt mest løyet til? Jeg har ikke gjort eksperimentet, men jeg er helt sikker på utfallet her. Og da mener jeg løgner om det som er viktig, som å ville gå inn i et forhold, som å være trofast osv osv osv. Anonymkode: b1c51...229
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #9 Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer hvertfall ikke, ingen er mer falsk enn kvinnen. Så DEN må du lenger ut på landet med. Anonymkode: b817b...eec https://www.aftenposten.no/viten/i/gWxb9/Menn-lyver-mer-enn-kvinner og forresten, som jeg skrev så trenger du ikke være dritt. Jeg er en KVINNE og stoler ikke på menn pga tidligere erfaringer, og det må jeg for lov til å gjøre. Jeg driter langt i at DU ikke stoler på kvinner, når det er JEG som trenger råd... Anonymkode: 6662c...b8c 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #10 Skrevet 4. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.aftenposten.no/viten/i/gWxb9/Menn-lyver-mer-enn-kvinner og forresten, som jeg skrev så trenger du ikke være dritt. Jeg er en KVINNE og stoler ikke på menn pga tidligere erfaringer, og det må jeg for lov til å gjøre. Jeg driter langt i at DU ikke stoler på kvinner, når det er JEG som trenger råd... Anonymkode: 6662c...b8c Den linken betyr jo ingenting. Dette blir som å diskutere hvem som er best til å kjøre bil av mann/kvinne(noe som er mannen da). Kvinner er utrolig falske og uberegnelige. Lyver sine gode venninner i ansiktet, går over lik for en mann. Skal gjøre godt inntrykk av seg selv, så da må de jo lyve for å bli likt. Anonymkode: b817b...eec
Skiftenøkkel Skrevet 4. september 2018 #11 Skrevet 4. september 2018 Det første som slår meg er at den du beskriver er en gutt. Ikke en mann. Gutter kommer i alle aldre. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #12 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den linken betyr jo ingenting. Dette blir som å diskutere hvem som er best til å kjøre bil av mann/kvinne(noe som er mannen da). Kvinner er utrolig falske og uberegnelige. Lyver sine gode venninner i ansiktet, går over lik for en mann. Skal gjøre godt inntrykk av seg selv, så da må de jo lyve for å bli likt. Anonymkode: b817b...eec Hva har det du skriver noe med hovedinnlegget mitt? Kan du ikke bare scrolle videre hvis du ikke liker det du leser. Traff dette innlegget så dypt hos deg? 😂Jeg vil ikke at dette skal bli en diskusjon om hvem som lyver mest. Jeg bare interessert i MITT problem. Anonymkode: 6662c...b8c
Nyttig Skrevet 4. september 2018 #13 Skrevet 4. september 2018 Hvor gammel er du? Dette vil du komme deg over med tid uansett, om du velger å bryte deg ned selv mentalt å ikke stole på noen menn så lager du et problem for deg selv. Kanskje lurt å holde seg unna dating en stund å fokusere på ting i livet som gjør deg glad.
OPIgirl Skrevet 4. september 2018 #14 Skrevet 4. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer hvertfall ikke, ingen er mer falsk enn kvinnen. Så DEN må du lenger ut på landet med. Anonymkode: b817b...eec Har du kilder på våset du lirer ut av deg? 1
waco Skrevet 4. september 2018 #15 Skrevet 4. september 2018 41 minutter siden, OPIgirl skrev: Har du kilder på våset du lirer ut av deg? Derfor lyver kvinner mer enn menn!https://www.hegnar.no/Nyheter/Livsstil/2012/10/Derfor-lyver-kvinner-mer-enn-menn 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #16 Skrevet 4. september 2018 Jeg har aldri blitt lurt eller mishandlet av en mann jeg er glad i. Og med gode menn rundt meg vet jeg hva jeg skal se etter for å finne gode menn som partnere. Poenget mitt er at ikke alle menn er dritt. Mange er faktisk veldig bra. Tenk på alle de millionene som ikke kommer inn på KG og klager på menn. Menn er også individer, og tillit er noe man velger. Om han skulle vise seg å holde deg for narr så javel, gå videre med livet etterpå, det trenger vel ikke være et så stort nederlag? Som regel er menn teite fordi de har hatt dårlig oppvekst og er forvirret + har det vondt med seg sjøl. Det er da feil at kvinnen skal føle seg så dritt. Vær heller glad du fant det ut og kan gå videre. Anonymkode: 65dc5...46b 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #17 Skrevet 4. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri blitt lurt eller mishandlet av en mann jeg er glad i. Og med gode menn rundt meg vet jeg hva jeg skal se etter for å finne gode menn som partnere. Poenget mitt er at ikke alle menn er dritt. Mange er faktisk veldig bra. Tenk på alle de millionene som ikke kommer inn på KG og klager på menn. Menn er også individer, og tillit er noe man velger. Om han skulle vise seg å holde deg for narr så javel, gå videre med livet etterpå, det trenger vel ikke være et så stort nederlag? Som regel er menn teite fordi de har hatt dårlig oppvekst og er forvirret + har det vondt med seg sjøl. Det er da feil at kvinnen skal føle seg så dritt. Vær heller glad du fant det ut og kan gå videre. Anonymkode: 65dc5...46b Dette er igrunn det viktigste. De fleste voksne mennesker er i lykkelige forhold, og de fleste kjenner til et utall topp folk av motsatt kjønn. Det er bare sjelden folk lager tråder på et diskusjonsforum om at de har det kjempefint og ikke har noe de gjerne skulle diskutert. Trådstarter har surret seg inn i et skikkelig destruktivt tankemønster, det er helt tydelig, men de aller fleste både menn og kvinner er ganske ålreite folk som stort sett er temmelig sannferdige. Det hjelper sikkert lite, men om en er så grunnleggende skeptisk til halvparten av jordens befolkning sitter faktisk problemet i ens eget hode. Det betyr ikke at det er din egen skyld om du faktisk har blitt behandlet som dritt i utgangspunktet, men andre av samme kjønn har null skyld i det, og ingen av oss har forholdt oss særlig til en promille av folkene vi har møtt i vårt liv. Ingen av oss har noe representativt utvalg å vise til. Det vi derimot vet er at de aller fleste er ganske fornøyde med hverandre og har et uproblematisk forhold til både menn og kvinner - som gruppe. De bare skriver sjelden om det, siden det egentlig bare ville vært å gni det inn. Selv har jeg blitt knivstukket av en dame en gang i tiden og bedratt av både henne (fant jeg ut i ettertid) og en annen. Kvinner er stort sett fine folk likevel. Menn også. Anonymkode: f3d1c...179
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå