Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal snart en tur til USA, og lurer på hva som er billig å handle der. Har planer om å kjøpe en iPod, vet at de er billigere der borte. Men er det andre ting??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kursen er jo fortsatt lav (1 uds = 6,25 ca), så det er mye å spare penger på.

Kjøpte rollerblades da jeg var der borte og fikk god pris på de. Hadde jo med meg masse klær hjem. Kjøpte mp3 spiller der borte som du tenker.

Sminke er billigere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Lenge siden jeg var der, men husker at Rembrandt tannkrem var billig der i forhold til i Norge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Redken-hårprodukter. Jeg var der for halvannet år siden og kjøpte f.eks. den vanlige shampoflasken for rundt 9 dollar. Tror den koster over 200 her. De andre amerikanske merkene også, f.eks. Biolage.

Har også kjøpt store poser med valnøtter og pecannøtter billig.

Og så min store favoritt, da, som ikke finnes her: Sandwich size Ziplock bags.

Gjest Anonymous
Skrevet
Og så min store favoritt, da, som ikke finnes her: Sandwich size Ziplock bags.

De kjøpte jeg også, og angret fort på at jeg ikke kjøpte flere.

Skrevet

De kjøpte jeg også, og angret fort på at jeg ikke kjøpte flere.

Da skal jeg huske på å kjøpe det!! kjekt å ha... :wink:

Skrevet

Dette var en spennende tråd! :-D Jeg skal også til USA snart (NY), så jeg henger meg på her!

Skrevet

Utstyr til scrap-booking er mye billigere der borte :-)

Skrevet

Digitalkamera er forresten også mye billigere der borte. Det gjelder sikkert det meste av elektronikk.

Gjest allium
Skrevet

Jeg kjøpte mini iPod. 250 dollar.

Ellers, Redken shampoo, den koster fortsatt ca. 9 dollar flasken. Kjøpte Joico K-Pak også, omtrent samme pris.

Hvis du er glad i å bake: Poser med sjokoladebiter til cookies og brownies. Poser med bittesmå M&M's. Konsentrerte konditorfarger.

Cd'er var billigere.

Så handlet jeg selvfølgelig på Gap, og Banana Republic. Og OshKosh barnetøy. Kjempestor prisforskjell.

Kjøpte dessuten et glass med melatonin tabletter til å regulere døgnrytmen da jeg kom hjem. Det skal være helt ufarlig, og du får det ikke her i landet. Allslags kosttilskudd, vitaminer, mineraler og sånt er veldig mye billigere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Finn Outlets - der får du superbillige klær fra kjedebutikkene og varemagasinene (som Saks, Neiman Marcus etc.).

Skulle ønske jeg skulle tilbake for å shoppe snart, USA er desidert verdens beste shopping-destinasjon.

Gjest Anonymous
Skrevet
Digitalkamera er forresten også mye billigere der borte. Det gjelder sikkert det meste av elektronikk.

Men da må man huske at det er andre garantier som gjelder enn her hjemme og at man kan få problemer hvis det man kjøper går i stykker....

Skrevet

Gameboy advance-spill til 180 kr. Koster jo bortimot 500 kr her i Norge.

Gjest gjesten
Skrevet

Hva som er bilig/ lurt å hande i USA varierer litt. Men i utgangspnktet kan du å ut i fra at alle merker som er amerikanske er mye billigere i USA enn i Norge.

Gjest Over there
Skrevet

Hallo USA farer!!!

Har akkurat kommet hjem i fra USA og måtte kjøpe ny koffert fordi jeg hadde handlet litt masse....

Kommer litt ann på alder og hva du er ute etter, men jeg kjøpte masse julegaver jeg da!!

Klær i alle størrelsenr og fasonger er veldig billig på: Marshalls og Ross, kan hende en må gå å lete litt men der kan man finne mye forskjellig kjempe billig. Target har blitt kjempe bra. Der har dem masse klær, leker, spill, shampoo++++, og alt mulig annet.

Kamera og videokameraer er ganske billig, men husk om du skal kjøpe video eller camcorder må du si at du bor i Norge! Det er ikke alle som funker på TV her hjemme.

Helsekostprodukter er billig, stort sett det meste er billig nå som Dollern er nede i nesten 6 kr. pr 1 USD!

Og så må du ta en tur på fridays restaurant og spise "Buffalo Wings og Fried Mozzarella!! Er helt nydelig!!!

Skal du til Florida og liker BIFF må du finne en LONGHORN restaurant!!

Og så anbefaler jeg en tur innom WAL- MART! Der er alt billig! Og på Sears har dem ALT!!!!

Om du skal til Florida kan jeg komme med litt nærmere beskrivelser og forklaringer. Gi beskjed om du ønsker det...

Har vært der 8 ganger tidligere........

Skrevet

I morgen reiser jeg!! :hoppe: Skal til Los Angeles da, men finner sikkert mye av det samme der også! :-)

Gjest over- there
Skrevet

Heldig du er!

Du finner helt sikkert mange av de jeg har skrevet her. Sjekk de gule sidene ! Det ligger alltid yellow pages på hotellet, om du skal på hotell da!!

WAL-MART

TARGET

MARSHALLS

ROSS

SEARS

BIG K-MART

BRANDSMART= ELEKTRONIKK

OUTLETS ER BILLIGE MERKEKLÆR.......

God reise................ 8)

Skrevet

Oi - her var det masse gode tips. Nå gleder jeg meg skikkelig :) Skal til New York og Orlando, så jeg rekner med at jeg skal finne disse butikkene som dere har nevnt. Kommer nok til å handle klær, kosmetikk og og og... Er det billig med vintertøy der borte tro? Tenker da på jakke og bukse ala Bergans og Haglöfs.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøp deg cola-bokser og et par biler. Alt er billigere i USA framfor dyre døla-Norge- Handl på GAP og kos deg i designerbutikkene.

:P

Skrevet

Barney´s i NY er et "outlet" med bare design klær. Ellers har du også , hva-heter-den-igjen, nede ved Ground Zero.

Ellers er Woodbury Common" like utenfor NY, et ordentlig bra Outlet. Lei bil eller ta buss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...