Gå til innhold

Holde meg hjemme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på om jeg skal holde meg hjemme idag.. Våknet med vondt i halsen, tett nese, hodepine, hoste og veldig slapp.. har ligget våken en time nå i sengen men har ikke orket å reise meg opp engang :-( 

Anonymkode: ab652...cda

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Du vet da dette selv. Er du i tvil så dra og kast inn håndkleet når du ikke orker mer. 

Skrevet
5 minutter siden, theTitanic skrev:

Du vet da dette selv. Er du i tvil så dra og kast inn håndkleet når du ikke orker mer. 

Hvis jeg hadde visst det selv hadde jeg ikke spurt her.. Er veldig skjelden syk egentlig så jeg synes det er vanskelig å «vurdere» om man skal holde seg hjemme eller ikke

Skrevet

Hva jobber du med? Jeg vil ikke bli smittet 🙈

Anonymkode: 2546d...a95

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva jobber du med? Jeg vil ikke bli smittet 🙈

Anonymkode: 2546d...a95

Studerer, haha

Skrevet

Siden du studerer så ville eg værtfall gått. Eventuelt gi beskjed til foreleser at du ikke er helt i fom men ønsker i det minste prøve og være der. 

Anonymkode: c0517...0f6

Skrevet

Som student hopper jeg over forelesninger som ikke er obligatoriske når jeg er i dårlig form. Da har jeg uansett ingenting igjen for å gå, og som regel tåler man fint å gå glipp av en forelesning. Ofte utveksler jeg og medstudenter notater etterpå om noen har vært borte.

Anonymkode: edb14...2de

• Liker 1
Skrevet

Siden du er student kan du hvertfall bli hjemme. Er jo kun deg selv det går utover. Bli hjemme og slapp av med god samvittighet :)

Anonymkode: c6191...b79

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som student hopper jeg over forelesninger som ikke er obligatoriske når jeg er i dårlig form. Da har jeg uansett ingenting igjen for å gå, og som regel tåler man fint å gå glipp av en forelesning. Ofte utveksler jeg og medstudenter notater etterpå om noen har vært borte.

Skjønner, hadde vært enklere hvis det ikke var obligatorisk, men det er det..

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner, hadde vært enklere hvis det ikke var obligatorisk, men det er det..

Så lenge det er obligatorisk ville jeg helt klart gått. Mener på at vi faktisk trenger legeerklæring for sykdom ved obligatorisk undervisning, i tillegg til at vi på en eller annen måte må ta igjen fraværet etterpå. Ta et par paracet, nesespray, få meg noen halspastiller og gjerne en kopp te.

Skrevet

Har vært syk og hjemme en uke med samme symptomer.

Gikk en tur ut i stad på butikken og satt meg på Kaffebrenneriet for en kaffe. Var så svimmel at jeg bare måtte gå hjem igjen. Hadde ikke fungert på jobb

Anonymkode: d1bcd...c6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...