AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Hei Jeg har noen energetiske blokkader i kroppen som jeg ønsker hjelp med. På bakgrunn av dette er jeg på utkikk etter en som kan aligne kroppen min og finne ut hvor den aktuelle blokkaden sitter hen. Jeg har tidligere vært hos Lilli Bendriss og fått god hjelp til noe annet, men synes hun er i overkant dyr. Har dere noen anbefalinger til meg? Anonymkode: f94b2...7d8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 WTF..... Kvakksalveri er dessverre ikke ulovlig i Norge.... I stedet for å gi disse folka penger for tull, så bør du oppsøke hjelp. Kanskje psykisk hjelp, siden du tror du har "energiblokkader" Anonymkode: 4dae6...c99 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Det virker ikke. Gå heller til en ordentlig lege Anonymkode: bfa02...3ea 1
Gjest Vanlig fyr Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Hei Jeg har noen energetiske blokkader i kroppen Anonymkode: f94b2...7d8 Nei det har du ikke da det ikke finnes noe slikt. Du blir utnyttet av disse "healerne".
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #6 Skrevet 4. september 2018 Hva med å heller kaste penger rett ut av vinduet, isteden for å finansiere slikt søppel... Anonymkode: 7ceec...f85
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #7 Skrevet 4. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med å heller kaste penger rett ut av vinduet, isteden for å finansiere slikt søppel... Anonymkode: 7ceec...f85 Skulle ønske kvakksalverloven ble håndhevet igjen Anonymkode: bfa02...3ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå