Gå til innhold

Daten leter videre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært på en date med en fyr som jeg følte gikk bra. Og vi har avtalt ny date, men så har jeg tatt bort bilde mitt fra dating appen da, og ser at han er innom profilen min, antakeligvis i god tro at det var noen andre, så det betyr vel egentlig at han leter videre, ser seg etter nye. Det er jo ikke sånn at jeg forventer at vi er eksklusive eller noe så tidlig, men er man interessert, så avventer man vel å sveipe på nye før man ser åssen det går vil jeg tro. Eller hva tenker andre? Gidder i så fall ikke å bruke mye energi på dette. 

Anonymkode: 599f5...e66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja... etter en date så tenker jeg det er normalt å fortsatt være tilgjengelig på dating apper. Er ikke alltid sånn at en faller helt fullstendig for en person etter en gang, men nok til å ville treffes igjen og bli kjent og det er et bra utgangspunkt.

Forsøk å ikke ha det så travelt. 🙂

Anonymkode: 0d9b2...087

• Liker 3
Skrevet

Har du spurt han hva han er ute etter da? hva intensjonen hans med datingen er? Kan jo hende han ikke er intr i kjæreste og seriøs dating men bare ha det gøy og date rundt

Anonymkode: 8a1bb...63a

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du spurt han hva han er ute etter da? hva intensjonen hans med datingen er? Kan jo hende han ikke er intr i kjæreste og seriøs dating men bare ha det gøy og date rundt

Anonymkode: 8a1bb...63a

Har ikke spurt, men han virker jo seriøs, men har jo blitt lurt før. Og tenkte at det var litt tidlig å lufte. 

Anonymkode: 599f5...e66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...