AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #1 Skrevet 4. september 2018 Jeg og min kjæreste (nå ex) slo opp for noen uker siden etter en krangel om alt mulig og blandt annet sex. Dette er en mann som har vært lenge i livet mitt og var min bestevenn lenge før vi ble sammen. Men når vi ble sammen forandret han seg noe sykt og jeg følte at han bare irriterte seg over meg og ikke brydde seg om meg. Og så hadde vi problemer i sexlivet da jeg sliter med sexlysten, og han mente at fysisk kontakt var den eneste måten å vise at man var glad i noen. (jeg sa blandt annet at jeg elsket han osv ofte, men dette sluttet jeg med fordi han aldri sa det tilbake pga noe han mente var fordi han var redd etter sitt forrige forhold). Uansett, han oppførte seg helt forferdelig den første uken etter bruddet, tok blandt annet opp kontakten med exen sin som vi har hatt mye krangling om fra før da hun prøvde å ødelegge mellom oss.. Sente utallige stygge meldinger og viste en side jeg aldri hadde sett av han før. Dette hjalp meg veldig med å prøve å komme meg over han da det triste ble om til sinne. Men det som er at vi sluttet aldri å ha kontakt, og etterhvert har han kommet krypende tilbake å sier hvor mye han angrer på alt han ha gjort å hvordan han har vært mot meg. Han sier at jeg er den rette og at han elsker meg og at han er så dom som ikke skjønte dette mens han hadde meg. (han sier også at han har skjønt at det ikke bare er sex som må til for å vise at man er glad i noen) Han sier at hvis jeg bare gir han en sjangse til så blir alt annerledes osv. Å tro meg jeg er ikke en naiv person og jeg har sett dette før å tenker med en gang at han kommer til å være god i starten åsså blir det det samme etter en stund... men likevel så har han virkelig begynt å overbevise meg.. så hva synes dere? Skal jeg gi han en sjangse? Anonymkode: 1803d...648
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Ja, hvis du føler at dere er soul mates, så synes jeg du skal gi ham en sjanse Men bare én Hvis du ser tendenser til samme oppførsel igjen så kutter du ham ut Anonymkode: bf8e9...c79 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 Let him pay for it. Eneste måten å få svar. Anonymkode: 9fed3...e4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå