AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Enkelt og greit - som overskriften sier, hva betyr ordet «Snoopy»? I den sammenheng at en av motsatt kjønn sier «ha en fin dag, snoopy». Undrer meg grønn, her jeg ligger og ikke får sove 🧐 Anonymkode: 9a0cf...08f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Høres ut som et kallenavn når man liker noen. Anonymkode: ac69c...1de 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 For meg vil det alltid være "snoopy breasts". Anonymkode: 8cfa1...6f3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #4 Skrevet 4. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som et kallenavn når man liker noen. Anonymkode: ac69c...1de Tanken slo meg og, men samtidig synes jeg det var litt rart (?) kallenavn, hehe. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg vil det alltid være "snoopy breasts". Anonymkode: 8cfa1...6f3 Måtte Google det og lærte raskt noe nytt! Kan umulig være det han mente i dette tilfellet, men takk for svar 🙂 Anonymkode: 9a0cf...08f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #5 Skrevet 4. september 2018 20 minutter siden, AnonymBruker said: Tanken slo meg og, men samtidig synes jeg det var litt rart (?) kallenavn, hehe.🙂 Anonymkode: 9a0cf...08f Hehe ja Jeg ble kalt for Lille My og Surre av en jeg holdt på med en gang. Han pleide også å si "ha en fin dag" faktisk Anonymkode: ac69c...1de
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 Tenker på den tegneseriefiguren. Den lille, søte hunden. Hadde noen kalt meg snoopy, hadde jeg tenkt at de syns jeg er søt. Anonymkode: e1b2f...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå