Gå til innhold

Tv spill for jenter i 1-3 klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere jenter på denne alderen som liker å spille tv spill? Lurer i tilfelle på hvilke spill de liker best å spille, og hva slags konsoll de spiller på?

Anonymkode: f2558...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til: Har inntrykk av at det er flest gutter som spiller tv spill. Dere som har jenter i denne alderen som ikke har eller ikke er interessert i tv spill, hva liker de best å leke med etter skolen og i helger?

Skrevet

Har ikke unger selv, men tror Sims går hjem hos de fleste jenter. 

Skrevet

Minecraft vet jeg mange jenter liker,

Anonymkode: 625f5...3e6

Skrevet

Min datter på 6 spiller mye mario odyssey og mario kart til Nintendo switch.

Anonymkode: ce701...0d0

• Liker 1
Skrevet

Min 2. klassing spiller mer enn gjerne TV-spill, for eksempel mario kart på switch. Hun har også spilt minecraft. Men som regel prioriterer vi ikke skjerm på hverdagene, hun har behov for å være ute og leke sammen med venner.

Skrevet

Til dere som har switch: liker barna best å bruke skjermen på tv, eller bruke den som en DS?

Skrevet

Er det bortkastet med DS, at det er bedre å ha en Switch?   

ts

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som har switch: liker barna best å bruke skjermen på tv, eller bruke den som en DS?

Min liker best å bruke den som en DS. Tar den opp på tv skjermen hvis det er flere som spiller/ser på.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Vil ikke si at det er bortkastet, det finnes mye mere spill til DS. VI har begge deler og de utfyller hverandre fint.

Skrevet

Har en 3. klassing. Går en del i Minecraft, og så er hun glad i Lego-spillene på PS4 (superheroes, Harry Potter, Star Wars). Hun liker også Mario Kart. 

Anonymkode: 29887...a48

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Vi har begge og de brukes endel begge to. :) Hvis jeg måtte velge så hadde jeg prioritert Switch og det tror jeg sønnen min og ville ha gjort. :P Han bruker den like mye som en ds som han gjør på tv'n. Jeg foretrekker selvsagt tv'n siden jeg er av den gamle sorten.

Jentene vi har hatt på besøk har likt å spille Mario Odyssey og lego spillene. Lego har vi på playstation da men det er jo samme spillet. :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke si at det er bortkastet, det finnes mye mere spill til DS. VI har begge deler og de utfyller hverandre fint.

Kjøper dere spillene til ds fysisk i butikk eller inne på en netthandel? Det virker litt begrenset i butikk, men man kan kanskje laste ned en god del? Og at det blir rimeligere? Når det gjelder switch så ser alle spillreklamene for den konsollen ganske fantastiske ut, som om en får lyst til å forsvinne inn i skjermen - mye farger, enestående grafikk og store landskap. Eller er det fint på skjermen til ds xl også? ☺ ts

Skrevet

4 klassing nå da, men spiller zelda på nintendo switch og mye roblox på pc :) jente.

Anonymkode: 34356...bf4

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 klassing nå da, men spiller zelda på nintendo switch og mye roblox på pc :) jente.

Anonymkode: 34356...bf4

Det var reklamen med Zelda som gjorde meg oppmerksom på Switch. Ser flott og spennende ut! 

Skrevet

Er det noen som har barn som spiller playstation spillet Just Dance? Er det morsomt? Bør man ha noe tilleggsutstyr i form av sensorer, eller kan man bare prøve å danse etter og at det i seg selv er gøy? 

ts

Skrevet

Min nå 2.klassing jente likte godt å spille Just Dance i fjor. De brukte det litt på skolen. 

Skrevet
41 minutter siden, Morgenrøden skrev:

Min nå 2.klassing jente likte godt å spille Just Dance i fjor. De brukte det litt på skolen. 

Tror det kan være morsomt for jenta mi og. Så får en være i bevegelse til musikk og plukker kanskje opp noen trinn. 

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen som har barn som spiller playstation spillet Just Dance? Er det morsomt? Bør man ha noe tilleggsutstyr i form av sensorer, eller kan man bare prøve å danse etter og at det i seg selv er gøy? 

ts

Problemet med det er jo at en får poeng for hvor godt man danser. Så da forsvinner plutselig en stor del av spillet. Jeg hadde investert i ekstrautstyret som trengs. Hvis ikke kan man jo likesågodt putte på en video fra spillet fra Youtube, og la barnet danse til videoen. :)

Anonymkode: afd30...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...