Gå til innhold

Kan man bli syk av silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man bli syk av silikon? Lest om flere som har fjernet sine pga helseproblemer som de tror kommer fra silikon..? Har noen silikon her og har dere opplevd det ?

Anonymkode: 5b9d2...a7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bli syk av silikon? Lest om flere som har fjernet sine pga helseproblemer som de tror kommer fra silikon..? Har noen silikon her og har dere opplevd det ?

Ja, man kan bli syk av silikon. Derfor skal du ha økonomi til både å få fjernet silikon og å få byttet silikon dersom du først skal legge inn silikon. Du må også ta med i beregningen at du etter en periode med silikon kan måtte leve ute silkon. 

Silikon varer heller ikke evig. Før eller senere må den byttes. 

Anonymkode: d87ea...393

• Liker 2
Skrevet

Plastikk og kjemikalier så nært blodbanen og lymfesystemet kan ikke være bra. At ikke kvinner er mer skeptisk og redd for seg selv. Ja mange ble og blir syke av silikon. 

Anonymkode: 5ab3d...49a

• Liker 1
Skrevet

Ja det kan man. Mange får autoimmune sykdommer og lever som kronisk syke også skjer det komplikasjoner med brystimplantatet 15 år senere så de må til ny operasjon og da finner kirurgen ut at det har lekket hele tiden og forgiftet kroppen, så har man pluselig mistet 15 år av livet sitt og trodd det er kronisk sykdom når det er silikonen som har forårsaket det.

Ville aldri aldri aldri puttet verken plast eller silikon i kroppen min ! Skulle gjerne hatt fastere og rundere bryster men kanskje jeg tar brystløft når jeg er 50. hengepupp er in nå!

Anonymkode: 136c1...41b

• Liker 1
Skrevet

Jeg til silikon for ca 5 år siden. Ikke opplevd en eneste plage. Og silikon de bruker nå til dags har livstidsgaranti, så de trengs IKKE å byttes.

Anonymkode: a0ce8...200

Skrevet

Er det noen her som har blitt syke etter å ha tatt silikon? Det høres ut som om det har gått greit med de fleste utifra hva jeg leser på forum?

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plastikk og kjemikalier så nært blodbanen og lymfesystemet kan ikke være bra. At ikke kvinner er mer skeptisk og redd for seg selv. Ja mange ble og blir syke av silikon. 

Anonymkode: 5ab3d...49a

Virker som om at mange av de med lav selvtillit ikke bryr seg så lenge de får utseende de ønsker. Det er jo blant annet flere og flere som reiser til utlandet for å operere seg når det er kun skandinavia som har resistensutvikling nogen lunde under kontroll. De driter i at de risikerer å få alskens mulige kjempefarlige resistente bakterier og i tillegg til å da være smittet for resten av livet selv så drasser de seg med disse bakteriene tilbake til Norge og smitter andre. Jeg har sett flere i det siste som har fått slike farlige bakterier etter operasjon i utlandet faktisk. 

Det er ingen inngrep som er komplikasjonsfrie. Man kan i verste fall få store komplikasjoner av plastisk kirurgi. 

Anonymkode: 51e80...e93

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...