Vampen Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Alle som har levd en stund med katter vet at de er noen sære snålinger, som finner på mye rart. For øyeblikket er det merkeligste som foregår her at kattungen på 5 måneder ser ut til å ha en heftig fetisj for armhuler. Det beste hun vet i hele verden er å borre ansiktet inn i armhulen og ligge slik. Og som om ikke det er nok begynner hun også å «tråkke», med klørne ute, og sutte på huden. Fortsatt i armhulen. Det er ikke spesielt behagelig, og langt utenfor min komfortgrense, men hun benytter anledningen om man har sovnet i en stilling hvor hun kan snike seg på plass. I tillegg er hun også overstadig begeistret for planter og urter. Hun spiser dem ikke, men liker å lukte, kikke og sove i dem. Så jeg er stolt eier av en hel masse hårete og flate urteplanter. Så, flere som vil dele pussige ting katter finner på? 5
Gjest Springfjær Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Kattungen her har en ting med å kosebite på fingre når han ligger på fanget eller i senga, i tilleg vasker han og kosebiter han samboers nese (av alle ting) om morgenen før alarmen ringer 😂
Djungelvrål Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Katta mi tvinger oss til å åpne utgangsdøra for henne for å slippe henne ut selv om altandøra i stua står på vid gap! 7
Vampen Skrevet 3. september 2018 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2018 4 minutter siden, Springfjær skrev: Kattungen her har en ting med å kosebite på fingre når han ligger på fanget eller i senga, i tilleg vasker han og kosebiter han samboers nese (av alle ting) om morgenen før alarmen ringer 😂 Awwwww, pus er glad i dere. 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Katta mi tvinger oss til å åpne utgangsdøra for henne for å slippe henne ut selv om altandøra i stua står på vid gap! Det lyder kjent. 😂 Jeg har konkludert med at en del katter er akutt allergisk mot konseptet stengt dør. En dør er lukket? Den må beseires og åpnes! 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Jeg har to katter og denne er bare helt utrolig høymælt. MJAU! til alt. Hun har også funnet ut at det er fint under kjøkkenskapene og klarer å få løs den ene foringen under skapene for å komme seg under. Jeg har festet den med gaffateip to ganger men det går bare noen dager så er den løs igjen. Fatter ikke hvordan hun får det til. Nå er bråkekatta inne mens stillekatta er ute på vift, det betyr mye høylydt mjauing på stua der hun sitter i vinduet og venter. Håper den kommer hjem snart sånn at jeg får sove. Anonymkode: 6c646...e47 1
_popcorn_ Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Yngste her elsker bamser. Hun går å bærer rundt på bamsene sine. Det har hun gjort helt siden jeg fikk henne, og da var hun så liten at største bamsen var 3x så stor, og hun hadde litt problemer, men fikk den da med seg fra rom til rom... Mellomste er storfornøyd om han får en balje med vann på gulvet som han kan leke i! Og skal jeg fylle vannfontena må jeg bruke ei vannflaske, sånn at han kan leke med vannet mens jeg fyller! Eldste elsker bli klødd på nesen, helst hardt! Om jeg ikke klør hardt nok, så holder han fast handa mi, og gnir nesa hardt mot neglene mine. 3
Minya Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Gamla rusler rundt på gulvet mens hun ser dritforvirra ut og lager den der "mraaaoooooooooooooooooo"-klagelyden som gjør at hun høres ut som hun holder på å dø. Hvis vi tar i henne eller "dukker opp" foran fjeset hennes, stopper hun og setter opp et fjes som sier "Åh, er der DER du er!" Minstemann får helt hetta hvis noen ligger i sofaen "hans". For han må ligge midt i treseter'n må vite. Og det kan ikke sitte noen ved siden av ham, nei, ett sted får grensa faen meg gå. XD 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Jeg elsker kattelogikk! 😹 Anonymkode: 6b788...5db 7
Diamant20 Skrevet 4. september 2018 #10 Skrevet 4. september 2018 Om sommeren når vi er på båttur løper den eldste katten ned i båten med en gang, og ingen kommer forbi han, han skal forbi alle andre 1
Thyra Skrevet 4. september 2018 #11 Skrevet 4. september 2018 Den ene katten har begynt å sove i servanten på badet. 3
_popcorn_ Skrevet 5. september 2018 #12 Skrevet 5. september 2018 21 hours ago, Thyra said: Den ene katten har begynt å sove i servanten på badet. Den synes jeg er fasinerende 😛 mine har ikke tilgang på badet mitt, etter at mellomste har hatt vannkrig med seg selv i toalettet flere ganger..... De fleste katter misliker jo vann, men svært mange liker sove i vasken... akkurat den logikken klarer jeg ikke skjønne helt 😂 1
Nappetass1 Skrevet 5. september 2018 #13 Skrevet 5. september 2018 Han stirrer konsekvent ihjel alle besøkende. Spesielt lite populære er menn! Underlig gubbe, liker antakelig å ha meg for seg selv.
Raven Emerald Skrevet 5. september 2018 #14 Skrevet 5. september 2018 Min dingler etter meg nesten hele tiden når hun er inne. Går jeg på badet, og lukker døra, kommer hun og legger seg utenfor og venter. Av og til går jeg ut bare for å se om hun følger etter. Og så skravler hun. Masse. Helst bare med meg. Skikkelig mammajente.
Slowdive Skrevet 5. september 2018 #15 Skrevet 5. september 2018 Min katt nekter å drikke vann fra vannskålen. Drikker heller fra bakken, dusjen, vasken osv. Hun foretrekker også å sove oppå bilen.
_popcorn_ Skrevet 5. september 2018 #16 Skrevet 5. september 2018 Mellomste er litt redd for fremmede, og dette har vært hans løsning! "jeg ser ikke deg, da ser du ikke meg!" 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #17 Skrevet 5. september 2018 Vår 2 år gamle hannkatt ligger i vasken på badet og sover. Når jeg skal på wc om mårran kommer han bort og vil opp i fanget å kose. Han logrer også med halen og har forskjellige mjau til forskjellige ting. Foreksempel kan han høres ut som en liten kattunge når han mjauer pga vil ha kos el noe godt. Og gauler høyt og med mørk/grov lyd når det er noe han ikke er fornøyd med eller hva det er som er galt. Bare kosete når han vil, når han er trøtt. Ellers får man knapt ta på han før han snur seg unna deg eller går et annet sted. Han kommer alltid og hilser på oss når vi kommer hjem. Anonymkode: e4de2...aa6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #18 Skrevet 5. september 2018 Mjauer og mjauer, åler seg inntil beina våre å tigger å ber om kos. Setter oss ned for å kose med han, purrer nyter det, å så pang! Biter han hånda.. 😂🤷🏻♀️ Why? Anonymkode: 8ce43...bc3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #19 Skrevet 5. september 2018 Når katten min var kattunge så begynte den å sitte på stolen på motsatt side av bordet når jeg satt og spiste frokost. Først var det mer lek og Morro, men nå, 5 år senere sitter han og kjæresten min ved siden av hverandre og ser på meg når jeg spiser frokost 😄 Anonymkode: b71d1...0d6 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #20 Skrevet 5. september 2018 Av og til når jeg koser med pusen, legger hun seg ned på siden, legger for-poten(?) oppå hånden min og begynner samtidig å slikke seg på ene foten. Når hun har slikket flere ganger, legger hun foten og for-poten ned igjen, og vil bare kose videre. Viktig å bli ren på føttene samtidig som du holder eier i hånden Anonymkode: 33522...7f8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå