Benjamin Birk Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Jeg har fjernet mandlene, tar det roligt på dag 6 nå, holder på og dø, aner ikke hva jeg skal gjøre... har noen opplevd samme casen som har noen ideer som kan lindre smerten litt slik at jeg kan nyte god mat og ett iskaldt glass med vann?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #2 Skrevet 4. september 2018 Du har vel fått tips fra kirurgen? Følg disse anvisningene og ta tiden til hjelp Anonymkode: 03574...17a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2018 #3 Skrevet 4. september 2018 18 timer siden, Benjamin Birk skrev: Jeg har fjernet mandlene, tar det roligt på dag 6 nå, holder på og dø, aner ikke hva jeg skal gjøre... har noen opplevd samme casen som har noen ideer som kan lindre smerten litt slik at jeg kan nyte god mat og ett iskaldt glass med vann? Ja, i voksen alder. Fikk med stikkpiller som voltaren og paralgin forte smertestillende, brukte kun voltaren for å kunne spise/svelge. Den holdt i ca 4 timer vel. Drikk vann med is, ikke melkeprodukter da dette slimer i halsen. Glem alt annet enn stikkpiller...første uka er det verste! Så gror det til i svelget. Anonymkode: 1067f...f7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå