Gå til innhold

En raring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, var på date før sommeren. Det var hyggelig og vi snakket om å treffes igjen, utenat det ble avtalt noe mere. Etter dette dalte interessen, han var utrolig treg å svare på meldinger og gjorde ingen effort for å holde samtaler igang. Jeg gadd ikke bruke noe tid på han. Slettet han fra fb. Kan jo ikke ha fb full av tidligere dater 😉 så her før helgen sendte han meg en snap og en venne forespørsel igjen på fb. Jeg hadde jo hatt en hyggelig date med han og tenker jo at det kunne vært spennende å møtt han igjen. Jeg svarer på meldingen hans og godtar venneforespørselen. Og her stopper det igjen! Hva er greia 🤔 Jeg har spurt hva han mener med dette, men han svarer ikke. Gidde ikke sånne menn, djizes. Mye fisk i havet- men mye søppel også. Bokstaveligtalt 🙄

Anonymkode: 7a27f...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnslig eller feigt.. kunne aldri funne på å gjort det for andre gong..

m22

Anonymkode: a53f1...86c

Skrevet

Nei er så lite seriøst. Skjønner meg ikke på han ihvertfall. Og han er over 40 år 🤔 Har barn og en skikkelig jobb... 

Anonymkode: 7a27f...7f8

Skrevet

Han skulle vel sjekke om han fortsatt kunne få deg da. For sånne menn er dating bare en lek og ego-boost tror jeg. Bare å slette han på nytt!

Anonymkode: 9a472...5d5

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...