HellCat Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Hei! De siste månedene har jeg vært veldig oppblåst i magen rundt eggløsning. Det kan vare rundt en ukes tid. Det er utrolig frustrerende, jeg ser gravid ut og klærne passer ikke. Noen gode råd for å bekjempe oppblåstheten? Er også veldig trøtt, slapp og «uggen» samtidig. ps: går ikke på hormonprevensjon. takk!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Helt normalt, og ingenting man kan gjøre med. Må bare godta kroppen den lille tiden. Eller, du kan begynne med p-piller og hoppe over mensen. Problem løst Anonymkode: cfd2d...cdc
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Kjenner til problemet! Det er forferdelig irriterende. Jeg har slutta på p-piller etter 10 år for å prøve å bli gravid, og er egentlig overraska over alle disse plagene som menstruasjonen fører med seg. Har glemt disse jeg; oppblåsthet både ved eggløsning og mens, uryddig i magen også ved begge disse periodene, vondt i magen osv osv. Skal rett på p-piller igjen når jeg er ferdig med barn. Anonymkode: 24fa2...0c7
HellCat Skrevet 3. september 2018 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2018 Vi tenker å prøve på barn vi og, derfor er p piller uaktuelt nå. Er det noe som kan lindre? Synes trening hjelper en del 👌🏻
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå