AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Tenker sånn bmi på bortmot 30 eller mer. Kjenner du noen gang sult før et måltid? Anonymkode: 5b700...971
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Bmi 36, kjente til tider sult og sug i magen konstant, både før, under og etter måltider... Nå er jeg medisinert og på vei nedover. Anonymkode: 91296...74e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker sånn bmi på bortmot 30 eller mer. Kjenner du noen gang sult før et måltid? Anonymkode: 5b700...971 Jeg er mann på 186cm og 135kilo.Jeg er sulten som andre mennesker. Jeg spiser lite. En brødskive til frokost - 1-2 brødskiver til lunch og moderate mengder til middag. Som regel 2 brødskiver til kvelds. Spiser ikke potetgull eller sjokolade. Går veldig langsomt ned i vekt. Jeg håper at jeg skal klare 10% av kroppsvekt på et år (startet på 145,5kg) Er ofte sultet siden jeg spiser så lite. Anonymkode: 47019...041
Sinsiew Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Jeg spiser ikke med mindre jeg er sulten. Så ja, føler sult før hvert måltid.
aiba Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Selvsagt kjenner jeg sult før et måltid 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Mann 190cm og 102 kg, veide 112 i våres. Gikk på antidepressiva som ga meg en ENORM apetitt. Våknet midt på natta av at jeg holdt på å dø av sult, og hadde ikke kjangs til å sove hvis jeg ikke spiste. Kunne også bli sulten 2 timer etter et stort måltid. Sluttet på medisinene for ikke så lenge siden og er så å si aldri sulten, i alle fall ikke sammenlignet med før. Anonymkode: 05133...899
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Ja, selvfølgelig er jeg sulten. Spiser både sunt og ikke store mengder. Men jeg elsker min kaffe latte. Nå er jeg syk, går på masse medisiner, og legger svært lett på meg. Og jeg ble jo ikke kraftig overvektig på kort tid. Det tok flere år. Jeg har og prøvd å slanke meg, levde 4 mnd, på 1200 kalorier om dagen, telte med alt, selv en sukkerfri pastill. Men gikk ikke ned noe, jeg gikk ikke opp heller, men var jo sulten omtrent hele tiden. Og da mister man jo motivasjonen. Anonymkode: b866b...5d0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Jeg ble overvektig i voksen alder, og har nå en bmi på 34 (fedme). Jeg er ikke mer eller mindre sulten nå enn tidligere. Det er akkurat likedan som før, da jeg var normalvektig. Grunnen til at jeg har blitt overvektig er at jeg har spist følelser. Når livet har vært vanskelig har jeg trykket i meg sjokolade, hvetebakst og desserter i store porsjoner. I tillegg har jeg skjemtes slik at jeg har blitt en sofasliter. Jeg har ikke hatt lyst til å vise frem en kropp jeg ikke liker. Nå, fremdeles (nesten) like overvektig, har jeg klart å presse meg ut av huset, inn i en trikot og til treningssenteret tre dager i uken. I tillegg spiser jeg sunnere, og går turer ute, like mye for å lufte hodet som for å trimme. Jeg har økt kondisjon og styrke på kort tid, og ser strammere og slankere ut, selv om vekten er den samme. Matlysten er lik som alltid. Jeg blir sulten etter ca 4t og har faste måltider med 4-5t mellomrom. Nå føles livet bedre, jeg har klart å løse problemene mine, og da følger kroppen på. Anonymkode: 6b40d...9a5 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 Ja det er klart. Men jeg spiser også i perioder for å døyve annet psykisk. Og verste er at for at psyken skal bli bra, tar jeg medisiner - med den bivirkningen at jeg blir enda mer sulten. Noen ganger kjenner jeg meg som en alkis når jeg trykker i meg mat, magen er full men hjernen sier "SPIS! SULTEN!". Har prøvd medisiner som demper appetitten, men fungert dårlig og ble veldig lagt nede psykisk. Anonymkode: 4e15e...2f1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #10 Skrevet 3. september 2018 Jeg kjente ikke mye sult som overvektig, nei. Jeg spiste jo hele tiden ... men når jeg begynte å slanke meg og spise normalt kjente jeg sult. Nå som normalvektig kjenner jeg «vanlig» sult. Anonymkode: a77ad...77d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå