AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Hvor lang tid ville dere gitt et sår som væsker litt gult å komme seg før du går til legen? Kjøpte en tube bacimycin. Er det noe som jeg burde unngå eller burde gjøre utenom å smøre med dette? Anonymkode: 0f69b...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Det kommer helt an på hvor stort såret er, hvor betent det er osv. Anonymkode: d1cb2...78e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer helt an på hvor stort såret er, hvor betent det er osv. Anonymkode: d1cb2...78e Langt to uker gammelt opperasjons sår. Det er grodd men siden det er lagt så har det blitt litt irritert på den ene siden hvor det vesker litt gult. Irritert men ikke varmt og rødt rundt. Kan jeg gi det et par dager med bacimycin? Anonymkode: 0f69b...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Langt to uker gammelt opperasjons sår. Det er grodd men siden det er lagt så har det blitt litt irritert på den ene siden hvor det vesker litt gult. Irritert men ikke varmt og rødt rundt. Kan jeg gi det et par dager med bacimycin? Anonymkode: 0f69b...7bb Jeg hadde nok ventet et par dager, ja. Anonymkode: d1cb2...78e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nok ventet et par dager, ja. Anonymkode: d1cb2...78e Takk for svar 😊 Anonymkode: 0f69b...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid ville dere gitt et sår som væsker litt gult å komme seg før du går til legen? Kjøpte en tube bacimycin. Er det noe som jeg burde unngå eller burde gjøre utenom å smøre med dette? Anonymkode: 0f69b...7bb Har du bandasje på? er såret åpent eller lukket? viktig å skifte bandasje og vaske såret 1 gang per døgn. om såret er åpent må dekkes med ren bandasje. fortsetter du med daglig vasking og rensing skal såret gro av seg selv. Anonymkode: d7627...36b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du bandasje på? er såret åpent eller lukket? viktig å skifte bandasje og vaske såret 1 gang per døgn. om såret er åpent må dekkes med ren bandasje. fortsetter du med daglig vasking og rensing skal såret gro av seg selv. Anonymkode: d7627...36b Men om såret er lukket men væsker likevel? Jeg taper såret siden jeg har hørt at det gjør arrene lysere. Men bruker en liten kompress der det væsker. Anonymkode: 0f69b...7bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå